.

می دانی... همیشه عاشق بچه ها بوده ام...عاشق طبع لطیف و احساس دست نخورده شان... عاشق لبخند های واقعی شان...مهربانی بی مثالشان...معصومیت نهفته در چشم های شان... شیطنت های شان،شیرین زبانی های شان،گریه ها و لجبازی های شان... همه ی این ها به کنار... به معنای واقعی کلمه عاشق حس "مادر" شدن ام... *** حس سحر انگیزی ست...این که خدا از آغوش خودش فرشته ای را به آغوش ات امانت دهد...و این یعنی نهایت لطف و مرحمت خدا... فرشته ات را دوست دارم...این روزها بیشتر...این روزها که با نفس های تو نفس میکشد... صدایت را می شنود، بغض هایت را می فهمد، لبخند هایت را در عمق دلش جا می دهد وضربان قلبت را خوب می شناسد... اصلا درس امروز مان قلب جنین بود...قلب کوچک و مهربان اش...و من بیشتر عاشق اش شدم... پ.ن: 1.مسافر کوچک من...سفرت به سلامت عزیزدلم... 2.هنوز نیامده ای که بدانی به هرکسی با آن لحن خاص ام عزیزدلم نمیگویم،فرشته ی دوست داشتنی من...به سلامت بیا و دغدغه های مادرت را تمام کن... 3.وقتی اسمت نمیتواند فاطمه باشد،دیگر برایم خیلی هم فرق نمیکند چی باشد! 4.تا چند وقت دیگر خاله می شوم...اگر خدا بخواهد... 5.خدایا می دانی می گوییم هرچه تو بخواهی...اما باز هم ته دل مان، انگار کسی میگوید کاش مطابق میل مان پیش برود...اگر از ضعف ایمان است،ببخش و کمک مان کن مومن شویم به مهربانی بی دریغ ات... 6.به دلیل شرایط مشقت بار تحصیل من(!)،نی نی دو ماهه میشود که می روم خانه و می بینمش![گریه عمیق حضار!!!!!!]
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۴
غـ ـزالــ

نظرات  (۸)

تبریک میگم فاطمه جان هزاران بار تبریک
خاله شدن در مکتب بی خواهرانی مثل من یعنی سعادتی وصف ناشدنی
انشالا که به سلامتی به دنیا بیاد و لذت ببره از داشتن خاله ای مثل تو
کی به دنیا میاد فاطمه جان؟
پاسخ:
انشالله 2هفته دیگه داره زود میاد!
اگه مث من هفت ماهه بیاد که دیگه چی بشه ...
باهوش با استعداد مهربون خلاق هنرمند کلا" تک میشه !!
[تعریف از خود در حد فوران !!!!]
حس پاک..
حس پاکی..
...
صمیمانه تبریک میگم عزیزم و برای هر دوشون آرزوی سلامتی می کنم
خاله شدنت پیش پیش مباررررررررک
سلام رفیق...
آهان ÷س قراره خاله شی که زدی تو کار بچه؟؟
ایشالله وقتی اومد خواهرت بیشتر از هر وقت دیگه ای خوشبخت شه...
احساس میکردم تک فرزندی!!!
راستی اسم محجوب خیلی قشنگه...
بچه که بودم مامانم صدام میزد : محبوبم...محجوبم...
منم کلی ذوق میکدرم...
پاسخ:
سلام انتخاب اسم حق طبیعی "پدر مادره"... ما در نهایت فقط میتونیم پیشنهاد بدیم. چرا فکر میکردی تک بچه ام؟ نه به خاطر خواهرزاده م نبود!کلا من همینجوری هستم! پست قبل هم بیشتر درددل بود شاید...با دخترم. تصوری که برای تو خنده داره و مسخره به نظر میاد از امیدهای زندگی منه. گفتم که دیوانه ام!
وااااای نه من نگفتم مسخرس...
گفتم انقدر با اقتدار نوشتی که واقعا انگار میدونی دختر دار میشی...
چراشو نمیدونم اما کلا فک میکردم تک بچه ای...
پاسخ:
آرزو ش هم نمیتونم داشته باشم؟ *** عزیزی بهم گفت جوابتو تند دادم... جمله هام رو آروم بخون.نه عصبانی بودم،نه ناراحت. ببخش اگر ناراحتت کردم.
وای چقدر لذت بخشه خاله شدن...قدمش مبارک و پرخیر و برکت باشه... چه بد که زودتر نمتونی ببینیش اما خدارو چه دیدی شاید جور شد...دیدیش حتما گردنش رو ببوی ...بوی بهشت میده
۱۶ مهر ۹۱ ، ۰۹:۰۳ ما(من و گاهی بابا)
فکر کردم قراره خودت نی نی دار شی !