.

...بگو سر بیاورم

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ق.ظ

گفت:

تو اینجوری ای که اگر چیزی رو بخوای حاضری بخاطرش سرت رو هم بدی...ولی برسی بهش...


راست میگفت...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۰
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۱)

۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۱۷ امیرحسین محمودی
خطرناک شدی ....

خواهشا به وبلاگ من سر نزن
خخخخخخخخخ

شوخی کردم منتظرتون هستم

rafiq.blog.ir
؟؟؟!!!
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۴ انــــــ ـار
پس چیزهای ارزشمند را بخواه....

که ارزش سر دادن داشته باشد
پاسخ:
معیار ارزش گذاریامون کاش همیشه درست باشه...
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۹ آب‌گینه موسوی

بسیار سَر که در سَرِ مِهر و وفا رود...

خب از موجودیت این پست مشخصه که هنوز چیزی رو در حد سر دادن نخواسته اید. دی:
+ اینکه آدم حاضر باشه برای خواسته های خودش تلاش کنه و هزینه بده عالیه. 

پاسخ:
این دل اگر کم است بگو سربیاورم....
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۴۹ عطار کوچولو
"خیلی خلاصه عرض کنم: دوست دارمت!
دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم."

مدت‌ها بود شعری از سیدمهدی موسوی نشنیده بودم.


روز ازدواج هم مبارک‌تون...
سرمایه سری است !
آن هم به فدای سر ارباب ...
راست می گفت واقعا ؟!
ای دمش گرم سرش رفت ولی قولش نه...

اگر سرم برود در سر وفای شما   

ز سر برون نرود هرگزم هوای شما


پس خدا رو بخواه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی