.

با این زمین خاکی و سقف کبوتری...

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ

نمیدانم قانون نانوشته ی دل های سوخته ی شیعیانت از کجا منشا گرفته ، که هرچه غریب تر باشی...هرچه خاکی تر و کبوتری تر...هرچه داغ تر و آفتابی تر...

دلبری ات هم بیشتر...

آقای بی حرم!

من که داغ زیارت خیلی جاها به دلم مانده است؛داغ نگاه کردن و ذره ذره آب شدن کنار پنجره های مزار شما هم رویش...


من... نرفته ام ولی؛

می دانم ایستادن پشت پنجره های بقیع؛ تکه تکه ی وجود آدم را از هم می پاشد...


***

کاش می شد پشت همین پنجره ها جان داد ...


پ.ن: هنوز خیلی ها نمی دانند بقیع هم روزی گنبد و بارگاه داشته...ساخت و برقراری مجددش از یک آرزو باید تبدیل به یک مطالبه ی عمومی از دولت عربستان شود.

(8شوال...سالروز تخریب بقیع به دست وهابیون ملعون.)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۳
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۰)

من که داغ زیارت خیلی جاها به دلم مانده است؛ داغ نگاه کردن و ذره ذره آب شدن کنار پنجره های مزار شما هم رویش...


هر وقت داغ زیارت جایی رو داشتید به یاد بی خونه بودن آقا بیفتید و کمی اشک بریزید، پر بی فایده نیست....

کاشکی آقا بیاد زودتر. با وجود داغ غربت و غیبت ایشون، من که جرات ندارم دم از داغ بزنم. مگه وقتی فراموشم بشه و امام از لحظه ی غفلت و فراموشی.


میگم فضای بیان تو قلمتون تاثیر نمی زاره؟



پاسخ:
راه حل خوبی بود...آدم یاد خودش و تاخیری که بابت اعمالش رو مسیر ظهور اعمال میشه هم بیفته خوبه...:((

چرا خیلی موثره :))
رودربایستی دارم با بیان :) نمیدونم چرا.
مجبورم کمتر شخصی بنویسم و شخصی ها رو خصوصی برای خودم پست بگذارم.
تصحیح:
امام از: امان از
گفته بودم از تو یاد گرفتم حواسم به 8 شوال باشد ؟

پاسخ:
ئه؟...
چه چیزای خوبی میشه یاد داد...
روضه ی هشتم ماه....
۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۹:۱۷ آب‌گینه موسوی
چقدر عنوان زیباست! شعر از کیست؟
اِن‌شاءللّه که به‌زودی سرورمان تشریف می‌آورند و نیازی به مطالبه از آن وحوش نخواهد بود! 

پاسخ:
نمیدونم متاسفانه...
تحریفش هم کردم...به جای کلمه "زمین" از "مزار" استفاده شده در شعر اصلی...

انشاءالله...آمین...
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:(

راست میگید "که هرچه غریب تر باشی...هرچه خاکی تر و کبوتری تر...هرچه داغ تر و آفتابی تر...

دلبری ات هم بیشتر..."

من اینو بی نهایت قبول دارم 

پاسخ:
آخ....
سلام انارا
تشکر از اینکه سر زدید.
از این کلمه ی هوشمندانه تان هلاک شدم از خنده!
هر کس نداند شما که حال و روز حافظه و وضع ذهن و دل پریشان مرا می دانید دکتر
با احترام
پاسخ:
سلام   ...
خیلی هم خوبه... و شما از شکسته نفسی بیش از حد رنج می برید :) 
هرکسی ندونه من خوب در جریانم...
مشکلی نیست.
مدتی اینجا بمانید خجالت هم می ریزد.
هر چند بلاگفا وارد فاز بدی شد ولی یک موی سر بلاگفا فدای تمام بلاگ و بیان.
حیف بلاگفا نبود.... ساده و توی دل برو
اینجا سیصد سال هم که باشی هنوز قله ها و دره های کشف ناشده هم دارد لا مصب!
دیگر اینکه می دایند یک چیز دیگرش چیست؟ این که دوستان یا همسایگان آپ می کنند به آدم خبر می دهد. ولی دماغ سوختگی اش می دانید کجاست؟ می آیی و می بینی طرف پست رمز دار گذاشته و به قول انوری: فتلک اذا کرة خاسره...
پاسخ:
خنده م گرفت... :))
ولی راست میگید...هیچ چیزی جذابیت و تازگی اولین ها رو نداره....
وقتی سیمابِ سخط، 
پشت دیوار بقیع،
در تُنگِ دلتنگی سینه ها رسوب می کند، 
رسم سیاهِ ستم را 
فقط در کسوت سکوت
می توان شکست...
پاسخ:
:(( ...
باید شکست...نه فقط با سکوت...

"پشت دیوار بقیع" عبارت سنگین و دلخراشیه....

اصلن همه ی دیوارهای مدینه ..... :(
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۵:۴۱ انــــــ ـار
آخر یه روز شیعه برات حرم می سازه...
پاسخ:
انشاءالله...
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی