.

القدس لنا...

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۳۳ ب.ظ
فلسطین پاره ی تن ات است، اگر مسلمان باشی... ... پی نوشت: یادم است یک روز در جواب دوستی که می گفت این همه در کشور خودمون بدبختی داریم، به جای این کارها به کشور خودمون برسیم، گفتم روز قیامت اگر ازت پرسیدند وقتی فریاد مظلومیت مسلمانی را (در هرکجای این کره ی خاکی فرقی نمی کند) شنیدی، چکار کردی؟جوابی داری؟ اعلام برائت از ظالم...کم ترین کاری ست که این روززها از دست مان بر می آید... * اللهم عجل لولیک الفرج.... **: ضمنا" پی نوشت پست قبل هنوز به قوت خود باقی ست!!هم چنان پذیرای پیشنهادات شما هستیم!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۶
غـ ـزالــ

نظرات  (۲۱)

۲۶ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۵۸ سفید کمرنگ
انشاالله که بریم.

ما بهترین پیشنهادها رو دادیم. شما استفاده نکردی

سنجاقک چی؟ سنجاقک صورتی؟
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۲۰ اگردل دلیل است...
پاره ی تنمان...آتش گرفتم...

بدسلیقه!اون همه اسم گفتم.راستی چراطرف من نمیای؟میترسی!

صحیح...
آفاق چطوره؟!‏‏‏ پگاه؟!سایه؟!سها؟!سوگند؟!سبکسر؟!‏ جیغ بنفش؟؟!!!‏
پسند نشد؟!‏ جنیفر خوبه؟ :دی سلنا؟!‏ سوشیانت؟!‏
یه لیوان آب بده دستم جوون بقیشو بگم!!!‏
پاسخ:
همون جنیفر خوبه! فکر کنم باید خودم دست به کار شم فکر کنم!
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۲۲:۲۳ آفتابـــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام








.
پاسخ:
سلام
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۰۲:۲۶ فدائی اسلام
بسم الله

اعلام برائت از ظالم یا از ظلم، در مرحله ی اول کار دلی است، و در فاز دوم وارد مرحله ی یدی میشود. شاید برخی فاز اول را شروع نکرده وارد فاز دوم بشوند، که چنین افرادی بیشتر اوقات از ظلم های دم دستی یشان غافلند.
سلام خانم دکتر! سلام دیوانه جان!
خیلی مرسی که سطرمو دوس می داشتیمنم تو رو دوس میدارم!
من و زندگیمو دعا کن
پاسخ:
سلام عزیزدلم... چشم عزیزم...همیشه دعا میکنم شما هم یادت بود دعا کن...
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۵۸ اگردل دلیل است...
فاطمه این قالبه روببین!میخوام!
http://abrii.blogfa.com/
پاسخ:
خیلی خوشگل بود...
:دی
آره اونم خوبه...یاد یکی از دوستان افتادم دقیقا میخواست همینطوری پیشنهاد اسم مستعار بده به یه بنده خدایی...یکی دوتا از پیشنهاداش اینا بود:پشه ی نادون ، افعی احمق ، فنچ ‏!!!‏
پاسخ:
هیچکدوم به کرم فلج نمیرسه!!
سلام
الآن چون اسم جدیدتو انتخاب نکردی نمیای سر بزنی بهمون؟

دکتربعدازاین چه طوره؟
جزیره پانکراس؟!
آپاندیس عودکرده؟!
من البته با تزریقاتی که پیشنهاد یکی از دوستات بود موافقم و همچنین "آمپول زن"
پاسخ:
مگه من دیشب برات کامنت نذاشتم؟! اصلا نمیخواد پیشنهاد بدید شما کلا!![یکی که افسرده شد]
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۱۵:۴۲ سفید کمرنگ
اون قالبه مال مژگانه
خوشگله :)
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۱۷:۳۷ اگردل دلیل است...
ممنونم بابت شعرزیبات
پاسخ:
خواهش میشه!
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۵۲ اگردل دلیل است...
یه سری پیشنهاد قرصی دارم!بهت میاد!

"راینیتیدین"-"آسپرین بچه"!-اسم این قرصایی که روانی ها میخورن هم سرچ کن!

"شیش،سه،سه"-پنی سلین-بیمارستان صحرایی-اسم بیماری هم خوبه ها!جذامی!"یرقان"عالیه!کرم روده-"پیسی"حرف نداره

راستی عکسم بازشد...؟عاشق کارهای"امین تفرشی"ام.برنامه ی" آسمان شب"ش روخیلی دوست میداشتم...
پاسخ:
فاطمه جان!عزیزم دستم به م.ر نمیرسه!شما که دم دستی! میدونی من اعصاب ندارم؟ میدونی ممکنه عصبانی شم چکار کنم؟ میدونی ممکنه این چهار تا استخون رو حروم عضله ریزوریوس ات کنم؟! بیشتر مواظب خودت باش!
بازم سلام
مثلا ببینم اگه دستت به م.ر برسه چی کارش می کنی؟؟؟؟
آهان! اونوقت یعنی...
بعشدم، نه خیرم. الان شونصد ساله که نظر نذاشتی. اگر گذاشته بودی خودت همون موقع می دیدی، چون ما مثل بعضیا نظردونیمون رو چفت و بست دار نکردیم
همین که گفتم!!!
حالا چون دختر خوبی بودی یه پیشنهاد جدید: حوراء. زن رودخانه برفی. انترن! دختر روزهای سخت! نویسنده زیرشیروانی! آنه قرن 21! "متورج" چطوره؟ هان؟ مجری این شبها می گفت یعنی کسی که خیلی وراجی می کنه...
پاسخ:
سلام وای که من چقدر از این مجری این شب ها بدم میاد!! دیشب برات کامنت گذاشتم...[همین بغض شاهد است] پرشین بلاگ نمیذاره با گوشی برات کامنت بذارم!آخر شب اگر رفتم سر لپ تاپ میام با در و گوهرهام محظوظ و مستفیض ات میکنم!! (نکته انحرافی رو دقت کردی؟یعنی الان سر شبه!!)
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۲۰:۱۶ اگردل دلیل است...
بزنم ریبوزوم روی شبکه ی آندوپلاسمی زبر بافت پیوندی استخون ترقوه ات روناکارکنم؟! بزنم لت وپارش کنم،نتونی دستت روتکون بدی!گلبول قرمزنسازی؟آنمی بگیری؟
پاسخ:
حیف که اینجا خانواده رد میشه و اسلام دست و بالمو بسته نمیتونم یه سری مسائل رو عنوان کنم! خدایا خودت شاهدی! این پاسخ میهن بلاگ شکلک نداره منو یاری نمیکنه!
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۲۰:۴۰ اگردل دلیل است...
کجاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایی؟
پاسخ:
جواب دادم که! دهنتو ببند و گریه کن!آبرومونو بردی!!
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۲۰:۴۴ اگردل دلیل است...
اه!پس راست میگن دکترا...!

آبشامه ی قلبم درد گرفت...!
پاسخ:
آبشامه قلب ات به علاوه بقیه درد و بلاهات بخوره تو فرق سر دل من!!
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۲۰:۵۶ اگردل دلیل است...
نفرمایید!این ازبزرگواریتونه.واقعاتواین دوره زمونه آدم های اینجوری بلاکش کم پیدامیشه!
حالاهمه ش روبریزم روسردلتون که تیکه پاره میشه!یه ریزش بمونه پیش خودم؟!

بیشتربه خاطرشکلک هانظرمیذارم!خیلی باحالن.براماازایناندارهیه بارهمشونوبذارم خالی شم؟
پاسخ:
بذار عزیزم! اینجا خودتو تخلیه نکنی پس فردا میشی انگل اجتماع میمونی رو دست مون!!
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۰۵ اگردل دلیل است...
نتیجه گرفتم!الان یه جوریم،اصن یه وضی!
پاسخ:
پیرو کامنت خصوصیت: 1.باسفات یعنی چی؟ من سوادم نمیرسه!ببخش! 2.آره؟!![چشمک]
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۳۱ اگردل دلیل است...
"باسواد"دیگه!فکرکردی یه جورحزبه!؟
به گویش "لوتی منشانه"گفتم!
پاسخ:
فاطمه ...
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۴۲ اگردل دلیل است...
"ماست چکیده""ماست موسیر"

"میشداغ":تویه وب خوندم.اولین نقطه انگارسرمرز کربلاست!حالاسرچش کن...

"هپلی"!خب دیگه رفتم بخوابم!
بله!‏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی