.

حدیث نفس!

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۵۸ ب.ظ
می خندد! آرام نگاهم میکند و با حرارت میگوید:   دلم میخواهد!   روی چشم هایش دقیق میشوم...   مطمئنی؟؟   دل...حرم امن خداست...مطمئنی "دلت" میخواهد...؟   چشم هایش را از نگاهم میگیرد   ...   ان السمع و البصر و الفواد کل اولئک کان عنه مسئولا....   گوش و چشم و دل همه باز خواست می شوند...   امام صادق در تاویل این آیه فرمودند:   یسال السمع عما سمع و البصر عما نظر الیه و الفؤاد عما عقد علیه...   گوش برای شنیده هایش...چشم برای دیده هایش...و دل...برای   سپرده هایش...بازخواست میشوند.*   *: اصول کافی   اعرابش رو نذاشتم که خودتون حدس بزنید عربیتون قوی شه! :)   پی نوشت: از حرف های وبلاگ قبلی بود... به عنوان پست هم توجه داشته باشید...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۸
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۲)

۱۸ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۴۲ اگردل دلیل است...
شوخی کردم!
دلبستگی هایش :(
۱۹ مرداد ۹۱ ، ۰۱:۴۱ فدائی اسلام
بسم الله

دلبستگی، یعنی بستن دل، به یک جا، کجایش شاید زیاد مهم نباشد، ولی مهم تر اش اینست که اگر دل را به یک جایی بستی حواست باشد گره اش را کور نزنی، اگر گره کور شد، دیگر نمیتوانی هر موقع که دلت خواست بازش کنی، و آخر میشود وبال گردن!
سلام دیوانه جان پست هات دیوانه می کند آدم را
ئه من بودم کامنت قبلی ها :)
۲۰ مرداد ۹۱ ، ۱۵:۱۲ اگردل دلیل است...
"امن"می شود "دلم"وقتی خداهست...

توهستی...

شب های اینچنینی هست...

۲۱ مرداد ۹۱ ، ۱۴:۵۲ اگردل دلیل است...
ماعشقمان کشیدآپ کردیم!

اصلادوست داریم بزنیم زیرقولمان که تاآخررمضانی نت نمیاییم!

اصلا...
سلام رفیق
خیلی خیلی التماس دعا
یه دزدی کوچولو کردم ازت. حلال کن!بیای می فهمی...
۲۲ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۳۲ آفتابـــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام جوان!


مثل همیشه زیبا
مثل ِ بیش تر ِ همیشه ها جواب نمی دهی نظرهایم را ها

کم پیدایی پیشم فاطمه جان
التماس دعا
۲۲ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۳۶ آفتابـــ گـردان
آن پست وبلاگ قبلی ات را هم خواندم...آدم به سرش می زند بپرسد از دوستانش برای nامین بار

راستی فاطمه نظرت راجع به بستن این بلاگ و برگشت به قبلی چیه؟-جدی پرسیدم-
۲۳ مرداد ۹۱ ، ۲۲:۱۹ آفتابـــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

می دانم چه هستی و من هم نگفتم ننویس عزیزمعرض کردم که عوض شو که نوشته هایت هم عوض شوند، البته اگر خودت این را درست تر می دانی که اگر تغییر جز از خواست خودت باشد یقینا ناپایدار خواهد بود.
*
پیشنهاد می کنم به این بلاگ جدید مهر بورزی تا با هم مانوس شوی. این حست را خوب درک می کنم، کـلام میهن بلاگ گمانم 5امین بلاگم است...

کاری نکرئه ام که سزاوار سپاس باشد ولی خواهش می کنم فاطمه جان
۲۴ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۴۹ سفید کمرنگ
به روز کن خب...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی