.

این حرف آخر است...

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۵۳ ق.ظ
ادامه مطلب رمز ندارد... اگر چه خصوصی است... به رسم همه ی نامه ها سلام.... کاش می شد از تو پرسید کدام یک از نام هایت را بیشتر دوست داری.... سخت است انتخاب قشنگ ترین اسمت.... بی شک ولی سلام از قشنگ ترین نام های خداست... "سلام" همان سه نقطه های من است که به هم می پیوندند و می شوند اول یک نامه ی پر از حرف خالی از کلمه!! آمدم بگویم خیلی وقت است دلم در حوالی ات پرسه نمی زند...حواست بهش هست؟.... دلی که گیر تو نباشد می گیرد.... یا اجود الاجودین.... بند بند دلم را....سه نقطه های بغض هایم را...خلوت لحظه هایم را...دغدغه های فکری ام را.... همه را سپرده ام به نگاه مهربانت... یا حبیب الباکین... این جا آسمان آن قدر ها هم آبی نیست، اما...همین که مرا یاد تو می اندازد کافی ست.... همین که گاهی خالی کردن گوشه ای از بغض هایم را به عهده می گیرد کافی ست... نوشتن برای تو خیلی سخت تر از بنده هایت است....وقتی همه را می دانی و لازم نیست....اما... می خواهم خودم اعتراف کنم.... خیلی وقت است آستان سجودت سهمی از اشک هایم ندارد... خیلی وقت است دست و دلم به دعا نمی رود....خیلی وقت است نماز های اول وقت ام یادم می رود.... قنوت نماز هایم در یک اللهم عجل لولیک الفرج...آن هم از روی عادت خلاصه شده است.... همین چند وقت پیش بود....بعد از ادان صبح...تلویزیون را که روشن کردم، گفتم چه دعای آشنایی... یادم نیامد دعای عهد است.... دردم را خوب می دانی....قبل از ان که کسی بداند...قبل از آن که دستم برای نوشتن به کیبورد برود... قبل از آن که.... دست دلم را بگیر......نگذار به هر جایی سرک بکشد....نگذار تنها برود مسیر را.... مهمانی ات دارد شروع می شود؟... دست خالی آمده ام!ببخش.... نمی دانم....این روز ها که نگاهم می کنی....اخم می کنی؟یا .... هر چه باشد می دانم لبخند نمی زنی از بودنم... نبض رگ گردنم را گم کرده ام انگار.... پنجره های دلم خاک گرفته است.....آسمانت معلوم نیست از این جا... پس ببخش اگر راه هایی که می روم راه تو نیستند... کمک کن....بتکانم غبار این دل بی معرفت را... مواظب دغدغه های دلم باش.....خواهش می کنم.... ه م ی ن !
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۳۰
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۹)

بسیار زیبا بود دلم را تکاند .
من اینجورمواقع شاید تنها دلم بخواهد دعای خیرم را بدرقه راهت کنم.خدایت نگهدارد این حال خوب را برای تو...
۳۱ تیر ۹۱ ، ۰۹:۱۴ نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم.
سلام عزی دل من.
این منم:
09354934758

فقط همین یک خط رو دارم.والبته ناشناس هم اصلا جواب نمیدم.اگر لایق دونستی وخواستی بیشتر با هم در ارتباط باشیم، لطفا با اس ام اس بگو که شمایی. باشه؟
دوست دارم زودتر ببینمت آشنای دور...
رمضانت شیرین ومبارک...
۳۱ تیر ۹۱ ، ۰۹:۳۳ نرجس خاتون،مامان طهورا خانوم.
کجااااااااااااااااااااااااااااااایی؟
من که مردم بس حرص خوردم.
دختر بیا اینو ورش دارازینجا.
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام رمضان مبارک... در سحرهای این شبهای عزیز در دعاهای خالصانه یاد ما هم باشید....
(این یعنی دعای ناخالص خودمون داریم)
۳۱ تیر ۹۱ ، ۰۹:۴۲ یکی از همین دور وبر!
در جهت همون خصوصی که براتون ارسال کردم.
۳۱ تیر ۹۱ ، ۰۹:۴۶ دوست دیوانه
سلام.
بنده اگر ارزش ماه رمضان را میدانست،آرزو میکرد تمام سال رمضان باشد.
رسول اکرم ص
التماس دعا
میگم ما بسیج شدیم همینطور تند و تند بیاییم این روزها و شبهای عزیز راتبریک بگوییم و از طرف جمیع حاجتمندان التماس دعا داشته باشیم
۳۱ تیر ۹۱ ، ۰۹:۴۸ باران را دوست دارم.
دلم میخواد تصویر این پست رو کپی کنم اما کپی نمیشه.
ما امدیم بگوییم اگر دست دلت به دستش رسید سفارش دل مارا هم بنما
ما امدیم بگوییم اگر دست دلت به دستش رسید سفارش دل مارا هم بنما
۳۱ تیر ۹۱ ، ۰۹:۵۱ دوست دیوانه
چرااینجا تصویر گل نداره؟
میخوام برات گل بذارم.
پی نوشت:
میکشمت ت ت ت ت
حسین(ع) عاشورا دامن تکاند ...علی اصغر داری!
"" مهمانی ات دارد شروع می شود؟...

دست خالی آمده ام!ببخش....""

۳۱ تیر ۹۱ ، ۲۱:۳۶ غزلــ ـ باران
سلام ...

باز من به حرف آخر رسیدم ..

مراقب دلت باش
سلام و درود
محتاج دعاتم دوست عزیز
یا علی...
۰۱ مرداد ۹۱ ، ۰۲:۵۷ ابر بهاری ...
نام عملیات : رمضان
رمز عملیات : یا علی و یاعظیم
محل عملیات : منطقه عمومی نفس هماره
نوع عملیات : نفوذی
هدف : پاکسازی قلب
سلاح: دعا و نیایش

عملیات با نام نامی زهرا(سلام الله علیهما) اغاز شد
۰۱ مرداد ۹۱ ، ۰۳:۰۲ ابر بهاری ...
ممنون از حضورتون
برای ما هم دعا کن خواهر


و این که کامنت گذاشتن برای شما سخته ها هی می گه کد تصویری نادرست
۰۴ مرداد ۹۱ ، ۰۳:۳۱ فدائی اسلام
بسم الله

دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید!