.

یادته بهم می گفتی دیوونه؟

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۱، ۰۴:۱۹ ب.ظ
از سی و دو حرف الفبای فارسی ...میم را از همه بیشتر دوست دارم...وقتی آخر اسمم می نشیند و من را مال تو می کند...میم مالکیت...من که دیوانه عمیق بودن نگاه ات هستم...دیگر این "فاطمه م" را نگذار کنار آن چشم هایت...نه...!خوشت می آید دلم را بلرزانی؟!عزیز دوست داشتنی من...اسمت که می آید لبخند می زنم...ناخودآگاه...؟ دل آگاه!!بعد یکهو همه می گویند به چی می خندی؟! و من می مانم چی بگویم...همین حوالی بمان ...بدجور خودت را در دلم جا کرده ای...هی...دعا کن این روزها برای دلم...شاید راست شود...بدجور کمر دلم شکسته است......
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۷
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۳)

سلام
مهسا نفهمید «دیگر این "فاطمه م" را نگذار کنار آن چشم هایت...» رو! نه اینکه من نفهمما!!!
پاسخ:
سلام... گفتم...من را نگذار کنار چشم هایت و صدا کن... میدونی که فعلا نمیتونم برات کامنت بذارم...فقط بگم... پست آخرت داغونم کرد...مهسا...
سلام...
دیوونه یکی از صفتای منم هست...
خیلیا اینو بهم گفتن...
به همین خاطر حب خاصی به اسم دیوانه دارم...
۰۸ تیر ۹۱ ، ۲۲:۳۵ شما مرا درخت صدا کنید!
میان من و "خودم" یک هبوط فاصله دارم....

نیستم در حدود حوصله ها پس چه بهتر که مختصر بشوم...!

پاسخ:
یادم انداختید... خط به خط یک آسمان فاصله را... ... میان من و خودم یک هبوط فاصله دارم..............
خوش به حال مخاطب این پست!
چه قدر قشنگ بووووووووووووووود
کنکورمو دادم ...
خوبی ...؟
سلام
چه عاشقانه زیبایی..
۱۰ تیر ۹۱ ، ۱۳:۰۷ آفتابـــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم


گمانم از وبلاگ "من الغریب الی الحبیب" باشد آشناییمان
پاسخ:
نه نیست!
سلام دیوانه ی عزیز...
چقدر نوشتتون قشنگ بود..قشنگ و ...
عاشقانه ای که آدم را یاد خیلی چیزه ها می اندازد..
۱۱ تیر ۹۱ ، ۱۲:۲۲ آفتابـــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام : )


همه ی پست هایتان را خواندم...
قلمتان را دوست دارم
و بعضی عاشقی هایتان را


مشتاق نقدتان هستم
۱۱ تیر ۹۱ ، ۱۲:۲۵ آفتابـــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم


نوای روی وبلاگتان هم واقعا دل نشین است...واقعا...

*تازه امروز بلندگوها روشن بودند که شنیدم
عیدت مبارک
سلام دوستم
عیدت مبارک. یه دزدی می خوام ازت بکنم! میخوام اسم یه پستم رو بذارم "هرروز سالگرد یک روز است" با اجازت... دیگه ببخشید منتظر اجازت نمی شم. حلال کن...
این و خیلی دوست داشتم