.

لبخند بزن بلکه گلم بشکفد از گل...

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۱۱ ب.ظ
برق قهوه ی تلخ چشم هایت را دوست ندارم... خصوصا وقتی خیس باشند... وقتی...  خیره نگاهم می کنی و با تاکید همیشگی ات روی هجا ها میگویی مواظب خودت باش؛  وقتی جواب نمی دهم  و دوباره می گویی خب؟!... و من می مانم چی بگویم... معنای مواظب خودت باش را...نمی فهمم... لحن آرام حرف هایت را دوست دارم...تاکیدت روی دقیق بودن واژه ها و عمیق بودن تاثیرش... دست دلم نیست....کلا دقیق ام.... اهل حاشیه ام به قول خودت.... نفوذ چشم هایت را هم دوست دارم....می ترسم یک روز دلم و احساسم غرق شود در چشم هایت... نگاه نکن بغض های خیس ام را... دارم درست می شوم....فقط کمی صبر کن تا دلم راست شود... وقتی زمین میخوری....دوباره بلند شدن احتمال زمین خوردن را افزایش می دهد؛ اما... اگر تنهایی بلند شوی....شاید دفعه ی بعد یاد بگیری با هر تلنگری زمین نخوری...... ممنون...به خاطر همه ی روزهایی که ناراحت شدی از عذاب کشیدنم....ولی صبر کردی...تا درست شوند این... ممنون....خیلی.... عاشقت هستم اگر چه سخنی تکراری ست...... کم اند این واژه ها برای این که بگویم چقدر دوستت......
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۱
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۳)

  http://mahdie-zahra.mihanblog.com مگه میشه تو باشی آقا نباشه؟ ما را لینک کنید محبین مهدی زهرا(عج) .

سلام قویترین شبکه اجتماعی ایران فعالیت خود را آغاز نمود از تمامی کسانی که تمایل دارند تا فعالیتی نو با امکاناتی بی نظیر را داشته باشند دعوت می شود تا در نمابوک عضو و به فعالیت بپردازند

شما هم به جمع ما بپیوندید

http://www.namabook.ir
۲۲ خرداد ۹۱ ، ۰۴:۵۲ شهره مامان مینو
لبخند بزن بلکه گلم بشکفد ازگل.... چقدر زیبا بود...وصف اینروزهای من است...دیر بهم رسیدیم شاید...اگر جوانتر بودم ...اگر جوانتر بودم...
احساست همیشه ناب..
مثل هوا کنار توام...
غمگین نشو...
نه جای کسی را تنگ میکنم نه کسی مرا میبیند ...
دوری نکن...
سلام
خیلی تحویلش گرفتی. دلم کش اومد!!!
پاسخ:
سلام! دلت کش اومد یعنی چی؟!
یعنی خیلی بد! دارم می ترکم این روزا!!! یکی هم منو تحویل بگیره یه کم
یاد حرف خودم افتادم از لبخند بزن بلکه... یاد اینکه وقتی شادی شادم...
پاسخ:
عزیزم بیا تحویلت بگیرم خب!! تو وبت نمیتونم کامنت بذارم!
بعد ازین یادت باشد که همیشه "مواظب خودت باشی"
دیگر نیستم که یادآوری کنم!!!!


پاسخ:
قشنگ بود . . . مرسی...
میهمانیم هنوز...
سر سفره گمنامی...
...نقطه
سر خط...
هیــــس !!!

بهــ سایهــ اَتــــــــ بگو آرآم رَد شَوَد ...

دِلَمـــ تازه آرآمـــ گِر ِفته اَست ... !

هیــــس !!!

بهــ سایهــ اَتــــــــ بگو آرآم رَد شَوَد ...

دِلَمـــ تازه آرآمـــ گِر ِفته اَست ... !


بفرما بیست سوالی
من برمی گردم عزیزم و پست هات رو می خونم ولی یکی ش رو خوندم و لذت بردم
همون دوست داشتنی رو میگم و باید بگم خوش به حالت
......
بینهایت .....
۲۹ تیر ۹۱ ، ۲۲:۱۷ سفید کمرنگ
وقتی زمین میخوری....دوباره بلند شدن احتمال زمین خوردن را کاهش می دهد؛

چون تجربه پشت سر آدم راه می افتد بعداز هر زمین خوردن و دفعه ی بعد که خواستی زمین بخوری، نگهت میدارد.