.

بر گل فرش به جان کندن خود فهمیدیم...

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۰۱ ب.ظ
مرگ هم چاره ی دلتنگی ماهی ها ن ی س ت .............   خیس نوشت: این دل لامذهب بعضی وقت ها بدجوری می خواهدت.... ...کاش این قدر زبان نفهم نبود... چقدر دلم غزل می خواهد... خیلی وقت است سریع تر از جلوی برد دانشگاه رد می شوم... تا دلم روی  "شب شعر/ پنجشنبه ها" گیر نکند... سریع از اسمس هایش رد میشوم:" شاعر گرامی لطفا..." .....خسته ام فردا نگاهت را برایم پست کن... خط نوشت: یادش بخیر.همین.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۱
غـ ـزالــ

نظرات  (۷)

salam...
are ahange vebam...
yani enghad dars dary k shabe sheram nemiri ya nemikhay bery???
پاسخ:
نمیخوام برم... ...
سلام . دلم گرفت از نوشته ت... نوشته ی بعدیت هم که رمز دار شده نشونه ی راز و رمزهای دلتنگیته.
گفتی دعا... هرچند در جمع تمام ملتمسین دعا هستم اما بر حسب وظیفه دعا می کنم حتما.
پاسخ:
راز و رمز نه. مخاطبش خیلی خاص بود...
kollan ye hessi bem mige in chan ruze khoob nisty...
to vaghti kollan heso hal nadry ya az ye chizi narahaty poste ramz dar mizary...
omidvaram 2bare por shoor bargardi...
پاسخ:
اون پست ربطی به حالم نداره گفتم شاید مخاطبش دوست نداشته باشه کس دیگه ای بخونه...
۲۲ آبان ۹۱ ، ۱۸:۵۸ آفتابــــ گردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام


می خوانمت...

نقدم کن...

نکنی هم
باز می خوانمت
پایان قصه ات برایم دیدنی شده دکتر جان
پاسخ:
پایان قصه؟ یک روزی می روم. همین. این آخرش است.آخر قصه ی همه مان همین است... من دوست دارم خط تیره ی زندگی ام روشن باشد...
خیس نوشتت را عشق است...من هم دلم غزل میخواهد... اما بابت انچه نوشتی برایم همین قدر بگویمت که ارامم کرد هرچند شاید تو را نا ارام...عذر تقصیر...
سلام
دو روز نمیام اینجا چقد تغییر میکنه دختر!
اینجاش خیلی ب دلم نشست:
.....خسته ام فردا نگاهت را برایم پست کن...
سلام وقت بخیر سایت شما را دیدم بسیار مطالب زیبا و پرمحتوایی داشت از مطالعه سایت شما بسیار لذت بردم
لطفا به ما هم سر بزنید و در صورت تمایل به تبادل لینک به ما اطلاع دهید
با تشکر