.

برشی از دو دقیقه ی نوار مغزی من!

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۱۷ ب.ظ
1. عارضم خدمتتون که؛ یکی از دلایلی که باعث میشه من برای رفتن به "بهشت" تلاش نکنم ، اینه که توت فرنگی؛هلو و زردآلو جزو میوه های بهشتی ذکر نشدن!2. تلاشی که من در سال های اخیر هرروز برای باز کردن گره های هندزفری م کردم، اگر تاحالا برای بازکردن گره های زندگیم کرده بودم الان وضعم این نبود.3. تعریف "خارش مغزی": به بیتی گفته میشود که از صبح علی الطلوع در ذهن من می افتد و تا آخر شب مدام تکرار میشود. و هرروز با روز دیگر متفاوت است.خارش مغزی امروز: آمدی قصه ببافی که موجه بروی/ در نزن رفته ام از خویش کسی منزل نیست!4. فرشته کوچولوی مجهول الهویه ای که قبلا گفتم،حالش خیلی بهتر است...و الحق که هرروز دلم برایش تنگ میشود...حیف که ظریف بودن و آنژیوکت های متصل به پایش آرزوی بغل کردنش را به دلم گذاشته است...رویا صدایش می کنند حالا...5. یکی از مشکلات همیشه ی زندگی من "زبون نفهم بودن" دلم بوده...آرزوی منی ای کاش به گورت نبرم...6. خدایا من واقعا از آفرینش سوسک ها ناراحتم. راه نداره نه؟7.بر همگان واضح و مبرهن است که امتحان فارماکولوژی روانپزشکی خر می باشد.8. یک درد کهنه در سر من تاب میخورد... 9. بعضی از آدم ها خیلی بی ادب اند و باید یادشون بدی حداقل جلوی تو مودب باشن.10. شما را به خدا به بچه های تان مهارت حل مسئله را یاد بدهید. در کنترل هیجانات موثر است.11. کاش هیچوقت توی زندگیم انقدر ذوق نداشتم...تمام
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۷
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۳)

تو هم که فکرت مثلِ من خیلی شلوغه...
بخشِ نسبتاً خوبش فقط رؤیا بود!
تو بهشت همهٔ اونایی که گفتی هست، نگران نباش! :دی

پاسخ:
اصرار نکن من نمیخوام برم بهشت. :D فکرم لهه! له!
عالی بود این پست
بسی خندیدم
ان شاءالله رویا کوچولو هرچه زودتر خپب بشه
پاسخ:
:) انشاءالله...
ابن سینا هم بود با این فرمایشات! فلیلسوفانۀ عدیده هنگ می کرد و راهی دیار عدم می شد.
یه پیشنهاد: برای کاهش خارش فکری، کمتر شعر بخونید. به خصوص شعر معاصر.
خارش البته همیشه بد نیست ولی ذهن درگیر مضامین غیر شعری باشه شاید بهتر باشه.
کمتر فیلم دیدن هم شاید برای کاهش خارش موثر باشه. تو یه وبی خوندم.
اما آدمیزاد نمی تونه از فکر خالی باشه. حتی تو یه بیابون برهوت هم باشیم و بی هیچ دغدغه ای، بازم اما از خارش فکری. به خارش قلبی برسه که باید خر آورد و باقالی بارکرد.
پاسخ:
تقریبا اصلا فیلم نمی بینم. در مورد شعر هم... نخونم هم از قبل انقدر توی ذهنم هست که... ولی این نکته که ذهن درگیر مضامین غیرشعری باشه نکته جالبی بود :)
تصحیح: بازم امان از خارش فکری
نه ما با علی کاری نکردیم. خودش توی فوتبال دستش شکست.
دو ماه نشده بازم چند روز قبل این یکی دستش از جا در رفته.
بهش میگم علی اسکار.(جایزه ی اسکار نه. همون کارتونه)
گاهی هم علی نیمار. و با هم می خندیم.
پاسخ:
در این باره اینجا چیزی نپرسیده بودم الان متوجه نشدم داستان چیه :)
هندونه و طالبی و خربزه هم ذکر نشدن ؛ یعنی منم تلاش نکنم ؟ البت که من اصلا تلاشی هم نمیکردما . ولی انگیزه ام رو به فنا دادی رفت .
کاش لااقل یه شعبه نوتلا بار داشت بهشت :)

2-من شخصا ازت انتظار نداشتم توانایی باز کردن حتی این گره رو داشته باشی. پیشرفت کردی ! آورین !

3- ما هم آهنگ می افتد روی زبان مان و یکهو به خودمان می آییم و می بینیم که بله ! وسط خیابانیم و در حال شعر خوانی :))

4- رویا . برایش رویاها ساختید هاااا ...

5 - فقط دلت دیگه ؟؟؟//

6- به نظرم سوسک ها ها از آفرینش ما ناراحتن. واسه اونام راه نداره ...

7- من که تا الآن یکی رو می افتم ، ببینم تو چه می کنی هااااااااا ...

8 -

9- مثلا من ؟؟؟؟؟؟
امروز یه نفر زنگ زد ازخواب بیدارم کرد. انقدر بد اخلاقه که نگی . منم از اونجایی که خواب بودم و تو حال خودم نبودم با بداخلاقی تمام جوابشو دادم. تهشم بدون خداحافظی گوشی رو قطع کردم. الآنم خیلی نادمم و وجدانم داره عذاب می کشه :(

10-

11- چرا ؟
ذوق نداشتن یک دختر = مرگ !


معلومه که خیلی کار ریخته رو سرم و به اینجا اومدم که از زیرشون در برم ؟
پاسخ:
هندونه و طالبی و خربزه دوست ندارم زیاد. :) مورد 9 برا من زیاد پیش اومده. اگه خوابم عمیق بوده باشه که مورد داشتیم طرف خودش گفته بعدا زنگ میزنم انقققدر که من نوریسپانس بودم :))) در بقیه موارد خوب برخورد کردم. یاد بگیر ازم :پی :)))) مرسی که انقدر وقت گذاشتی :*
سلام منو لینک کن تا منم لینکت کنم .
سلام
با احترام، لینک شدید...
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۱ کمپین #من _منتظرم
خدمت مدیر محترمسلام علیکماحتراما، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان به شما منتظر گرامی با توجه به فرا رسیدن نیمه شعبان گروه اینترنتی رهروان ولایت اقدام به راه اندازی هشتک اینترنتی #من _منتظرم نموده است بدین وسیله از حضرتعالی جهت شرکت در این هشتک دعوت به عمل می آید.شما می توانید با قرار دادن لوگوی هشتک در وبگاه خود به کمپین انتظار بپیوندید و با ارسال لینک سایت یا وبلاگتان در بخش نظرات همین مطلب اطلاع دهید تا در بخش همراهان کمپین ثبت و وبگاهتان لینک شودلطفا توضیحات بیشتر را از طریق لینک زیر ملاحظه فرمائید.http://www.welayatnet.com/fa/news/91496التماس دعا

نوت فرنگی عشقه
با مورد شماره 2 بسیار موافقم
امیدوارم زود تر حال رویا خوب بشه و اینده ی خوبی در انتظارش باشه
امتحان فارما کلا با تمام مخلفاتش خر است
پاسخ:
والا... جمیعا بشینید دعا کنین من فارما نیفتم :( ساعت 7ونیمه!من الان رسیدم خونه :|
علیک ب: لینک
:)
پاسخ:
تشکر... با دعای شما...انشالله...
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۴۰ تبلیغات رایگان
ممنون عالی بود .....
قشنگ معلومه محو فارماکولوژی ها
پاسخ:
نه یکی...نه دوتا... :) انقدر امتحان دارم که ....