.

پشت سر

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶ ق.ظ
یکی از خوبی هایی که نوشتن های اینجوری داره اینه که میتونی برگردی به سال های قبل و خودت رو بخونی...خودت رو ورق بزنی...من این قدر تغییر کردم که گاهی خودم هم تعجب میکنم...به شدت آروم شدم...از دوز بچه بودنم کم شده...تحملم بالا رفته و ساکت تر هم شده م...تجربه چیز خوبی تو زندگی آدم هاست...تو این یکی دوسال اخیر خیلی چیزا رو از سر گذروندم...با خیلی ها کنار اومدم...دلم رو وفق دادم و حالا ؛ آروم ترم... دیگه به ندرت صدام بالا میره...به ندرت چیزی عصبانی م میکنه و حال دلم گرفته میشه...انگار که تو ؛ سر کلاف در هم پیچیده و بهم ریخته دلم رو دست گرفته باشی...زندگی جریان داره ... و من همیشه از "تغییر" لذت بردم...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۳
غـ ـزالــ

نظرات  (۷)

۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۴:۴۱ تور استانبول
مطالب شما بسیار جذاب است، موفق و پیروز باشید.13
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۰۵ استند لوازم آرایش
مطالب شما بسیار جذاب است، موفق و پیروز باشید.13
نظر منم همین دو تا نظر پایینه


ولی من روز به روز خل تر می شم :|
پاسخ:
عزیزی...
سلام عقیق بانو
ترم 3
میدونین بخاطر سخت بودن درسا نیس چون با اینکه زیاد نمیخونم ولی نمراتم همیشه بالاس. بحثم سر عدم علاقه س سر این که نکنه فردا خدایی نکرده بخاطر این بی علاقگی بلایی سر عزیز یه نفر بیارم. البته چند روزه دوباره شروع کردم ولی خب اونیکه دلم میخواد نمیشه ولی بهتر از هیچ چیه...ممنون بابت توصیه هاتون خانم دکتر. ان شاءالله که همه چی اونطور که میگین درست بشه
پاسخ:
سلام... خیلی زوده برای اینکه بدونی علاقه داری یانه... هیچ کجای درس های علوم پایه هیجان انگیز نیست... بذار به بالینی ها برسی... انشالله...
تحول در گذر زمان
بازم خوش به حال بعضیا عوض میشن. من تا جایی که یادمه از حوالی سن بلوغ تغییر خاصی نکردم، یعنی دو دهه ثبات قدم![آیکن کندن موی سر و گاز گرفتن خود و کتک کاری و غیره]
پاسخ:
:) بعضی شخصیت ها از اول درستن و سرجاشون قرار گرفتن... خوش به حال شون...
شهادت امام کاظم علیه السلام هم تسلیت و ایشالله این دفعه با مسطوره برید کاظمیه.
پاسخ:
انشاءالله... از دعای شما.
مطلبتون قشنگ بود.منو به فکر برد.خیلی به نظرم تغییر کردم.اما همشون خوب نبوده