.

بال هایت همیشه استوار ...

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۰۶ ب.ظ
وقتی سال ها در زندگی ات منتظر چیزی باشی، وقتی اتفاق بیفتد سخت است باورش برایت.... من دیوانه ام... این جور وقت ها گریه ام .....می گیـــــــــــــــــــــــــــــــرد ... کوچولوی دوست داشتنی من... فرشته ی پاییزی من...تولدت مبارک عشق خاله.... اول آبان...10 صبح... پ.ن: 1. از وقتی بچه بودم همیشه خاله شدنم رو تصور میکردم و کلی ذوق زده می شدم! حالا دارم از ذوق می میرم..... 2. امروز زنگ زدم صدای گریه کردنش رو شنیدم... بال درآوردم از خوشحالی ....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۱
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۷)

سلام خاله
قدم نو رسیده مبارک عزیزم...
فک نکن فقط خودت خاله شدیا!
منم یا فردا یا نهایتا تا هفته دیگه رسما خاله میشم:)
حالا این نی نی شمبس گولی دخمله یا پسر؟؟؟
اسمش چی شده؟ یالا اطلاعات بده بدو...
پاسخ:
سلام خاله ی آینده... به سلامتی. مال شما هم مبارک باشه انشالله.. اگر پسر بود که میخورد تو ذوقم... فرق من با تو اینه که من نتونستم بیمارستان پیش خواهرم باشم، به دنیا اومدن نی نی رو ببینم، نی نی رو روز اول تولدش رو ببینم...:( دخمله...تسنیم:*
مبارکا....
خاله شدنت مبارک!!
.
.
عرفه‌ : این همایش بزرگ شناخت و خودسازی که سالار شهیدان برامون با نیایش عالی ش بر پا کرده. عرفه رو از دست ندیم چرا که تنها امید جاماندگان از بخشش خداست.

حضرت امام جعفر صادق(ع) فرمودند: اگر کسی در ماه مبارک رمضان مورد مغفرت الهی قرار نگیرد غفران برای او نیست مگر آنکه عرفه را درک کند.

روز عرفه روز دعا و درخواست است. این روز استجابت دعا و آرامش در رحمت الهی را دریابیم
عزیزم
مطمئن بودم پست گذاشتی:-)
مبارک باشه انشاالله.منم خیلی وقته منتظرم:-(

* دقت کردی عزیزترین موجودات زندگی تو آبانین؟:-D
پاسخ:
خش خش آبان... ... هوم..
من خاله ندارم و خودمم نمیشم ،کلن خاله برای من تعریف نشده س

مبارک باشه خاله فاطمه
پاسخ:
خیلی لذت عمیقیه...
۰۲ آبان ۹۱ ، ۲۰:۴۹ آفتابــــ گردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام


چشمت روشن خاله ی جوان
پاسخ:
سلام ممنون...
http://mohebbane-ahlebeyt.blogfa.com/post-113.aspx

بغض مشترک....
سلام
نه بابا بیخیال...
میدونم دانشجوی پزشکی سرش شلوغه...
" بچه های گل ریاضی منطقی اند..."
پاسخ:
سلام بابا منطقی!
واااااااااااااااااااااااااای خاله جونم

بهت یه عالمه تبریک میگم.کوچولوی آبانی ..فاطمه خیلی برات خوشحالمـ
عقیق در دعایت برای دعا میکنی؟؟
پاسخ:
دعا.. چشم...شما هم...
قربان .. قرب" به" خدا ..

مبارک "دلت" ..

پاسخ:
عیدت مبارک فاطمه...
۰۵ آبان ۹۱ ، ۱۰:۲۵ سفید کمرنگ
عیدت مبارک عزیز دلم...
پاسخ:
عید تو هم مبارک...:*
۰۵ آبان ۹۱ ، ۱۰:۲۵ سفید کمرنگ
دل خسته ام از این اتاق چند در چند
یک آسمان چند است آقا ؟ بال و پر چند ؟

آقا اجازه ، عید یعنی چه ؟ چه روزی ؟
من از پدر پرسیده ام دیروز ، هرچند ـ

او هم نمی داند حساب روز و شب را
می پرسد از من خواب راحت تا سحر چند؟

تا اینکه سهم هر کسی یک لقمه باشد
اکرم بگو دست پدر تقسیم بر چند ؟

می پرسد از من حاصل عمر خودش را
می گویمش اندوه ما را ضرب در چند ... .

غلامعلی شکوهیان
پاسخ:
یادش بخیر... کتاب صد شعر اعتراض. مرسی از انتخابت...:*
چشم شما روشن خاله خانم
قدمش خیر و پربرکت
اشکهاتو خیلی میفهمم فاطمه! کاش حس خاله شدن رو هم میفهمیدم!
بازم تبریک خاله ی مهربون
پاسخ:
ممنون عزیزم اشکال نداره.انشالله زودتر خودتون مامان بشید.
اسمش چی شد راستی؟
پاسخ:
تسنیم!
خب فکر کنم شناختم
به به مبارکه خاله شدنت فاطمه خانوووووم
پاسخ:
مرسی عزیزم...
۰۴ تیر ۹۵ ، ۲۰:۳۷ آکافیلم | دانلود فیلم جدید
سلام نفس.
وبت معرکه بود ماشالله ..
خیلی حال کردم..
به وب منم سر بزن

دانلود فیلم ۲۰۱۶
دانلود فیلم جدید
http://akafilm.blog.ir