.

آرزوی دگرم غایت بی انصافی ست...

پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۲۶ ب.ظ
خدایاهرکس نداند، تو خوب می دانی من اهل آرزوهای دور و دراز نیستم...یک چیز را میخوام ...و همان یک را،با تمام وجود می خواهم...به آشفته حالی ام، به این روزهای بی سر و ته، و به منی که خنده های از ته دلم را گم کرده ام، ببخشش...التماس نوشت: همدیگر را دعا کنیم...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۳
غـ ـزالــ

نظرات  (۹)

۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۵۶ سامانه پیامکی چاپار341
دوست من امیدوارم به اون چیزی که میخوای خیلی زود برسی.....
سلام خانوووووم. چطوری؟ دوستای جدید یافتی فاطمه... :))
پاسخ:
سلام عزیزم :-*
اعتکافی هوم؟؟؟
پاسخ:
دعات کردم....
دل خوشم به همین دعاهای رفیقام...
. . .
. . .
. . .
قبول باشه عزیز دلم...
پاسخ:
مرسی عزیزدلم... انشالله قبول باشه...
وقت داشتی بیا
صدایی که رو وبمه رو گوش کن.
نه دیگه نیا.
پخش نمی شد واسه کسی!!!!!
برش داشتم :(
پاسخ:
چی بود حالا؟
سلامی به شیرینی دلتون
واقعا سایتتون عالیه
سلامی به شیرینی دلتون
واقعا سایتتون عالیه
برای هم دعا کنیم...
تا به همۀ چیزهایی که در تهِ دلمان هست
و خیرمان هست
برسیم...

چه عنوان قشنگی...