.

بیا و ضامن من شو...

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ب.ظ
مدت هاست هرجور با خودم و دلم کلنجار می روم، آرام نمیشوم....دلم ... فقط حرم تو آرام میگیرد آقا...آقای مهربان خراسان...راضی نشو به ادامه ی طوفان دلم...دلم میخواهد دیگر با هیچ کس جز خودت حرفی را نزنم...بیست و دو سالگی ام گذشت...امروز دومین روز از بیست و سه سالگی ام بود...پاییز دارد می رود...دارد تمام می شود...ته می کشد برگ هایش...دلم نمی خواهد تمام شود...آخ....آخ که این دل بهانه گیر من، تمام نمی کند خواسته هایش را......:((امام رئوف دل من...خودت را از من نگیر...حرمت را از من نگیر...خیال کن که غزالم...بیا و ضامن من شو...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۰
غـ ـزالــ

نظرات  (۲)

فهمیدم عقیق جانم وقتی دلتنگ مشهد میشه
دیگه دلتنگیش هیچ رقمه برطرف نمیشه
تا اسمون حرمو نبینه!
پاسخ:
:(
سلام : )

از وب ِ آسمون اومدم :)

همین دیگه
خوشحالم
پاسخ:
سلام... منم از بودنت خوشحالم...