.

ارث پدری شان!

جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۳ ب.ظ
حس خوبی نیست، اینکه دست که به کیبورد می بری هرچه بخواهی بنویسی، نتوانی. یادت باشد که همه و همه را قبلا گفته ای... این یعنی تو سر همان نقطه ی قبلی ایستاده ای...متوقف شده ای و جلوتر نرفته ای که حالا حرف جدیدی نداری... وقتی هنوز به جایی نرسیده ای "توقف" اصلا چیز خوبی نیست... *** دلم می خواهد بنویسم... از "او" که جان باز بودن جلیلی را به سخره گرفت، از کسی که گفت در مظلوم بودن اصول گراها همین بس که "علی مطهری" خودش را یک اصول گرا می داند. دلم می خواهد بنویسم از "سید حسن خمینی" و "زهرا مصطفوی" که خیال کرده اند انقلاب ارثی است! و چون حتما بهشان ارث رسیده حالا حق هر حرفی را دارند. مطمئنید همه ی تان سنگ انقلاب را به سینه می زنید؟؟؟؟ دلم میخواهد بنویسم از "زنده باد بهار" مشایی که نمی دانم چرا تازگی ها یادش افتاده زیر سایه سار ولایت فقیه به کسی نباید ظلم شود! رد صلاحیتش را برابر با  ظلمی انکار نا پذیر می داند! باید بنویسم از کسی که گفت این دفعه نوبت بقیه ست که به نفع من کنار بروند! آفرین!درست آمدی!اینجا همان مهدکودکی ست که فکر می کردی! دلم میخواهد خیلی حرف های دیگر را بنویسم که جایش اینجا نیست! فقط دارم فکر میکنم "او" چقدر خون دل می خورد این روزها... دلبسته ی مولای خراسانی خویشم... همین... پ.ن: اگر خبرها را نخوانده اید بایک سرچ ساده به جواب تان در مورد حرف های این پست می رسید. (گاهی خبرها را که میخوانم می گویم خدمت یا قدرت؟؟مسئله این است!)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۳
غـ ـزالــ

نظرات  (۲۵)

وقتی مسند رضایی رو دیدم دلم می خواست جلوم می بود خفه ش می کردم....

من حالم بهم می خوره یکی انقد ارزش ها رو ریاکارانه خرج رسیدن به قدرت کنه...
می گفت بیشتر از بقیه ولایتی نباشم کمتر نیستم من ولایتی آزاده ام...
پاسخ:
گفت ولایتی آزاده ام مثل شهید خرازی! فیلمش خیلی بد بود!همش سیاه نمایی بود.انگار هیچکس تاحالا هیچ کار تو این جامعه انجام نداده و اون فرشته نجاته! خیلی قدرت طلبانه فیلم ساخته بود خدا نکنه این جور آدما تو موضع قدرت قرار بگیرن! خداروشکر محبوبیت نداره خیلی! یعنی اگر جنگ نبود چی رو میخواست انقدر بکوبه تو سر ملت؟!!
سلام...
وااااااااای فیلم روحانی رو بگو!! خیلی بالا کشید خودشو...
ولی مال ولایتی خوب نبودااا

دیشب ساعت 10.30 جلیلی فوق العاده بود...
مهمون بودیم...یکی که کارش توی کشاورزی و ایناست رایش از ولایتی اومد سمت جلیلی...هم به خاطر مستند و هم به خاطر حرفای جلیلی...گفت اطلاعاتش خیلی بالاست بعد یه تیکه از وصیت امامو خوند و گفت اولویتارو رعابت میکنه...
+منم جوگیر به خودم گرفتم گفتم خـــوب دیگه ما که الک الکی انتخاب نمیکنیم...
ولی چند شب پیشش رفته بودیم خونه یکی از آشنا ها که طرفدار قالیباف بودن...
من پاشدم رفتم بیرون قدم زدم انقدر تخریب کردن و مسخره کردن!!
بعد که برگشتم بازم شروع کردن ولی دیگه هیچی نگفتم...گفتم بذار خوش باشن...
پاسخ:
شما حرص نخور!:-D روحانی فیلمش فوق العاده عالی ساخته شده بود!از تمام30 دقیقه استفاده کاملا مفید و کاربردی و هوشمندانه شده بود. فیلم ولایتی ولی اصلا حرف خاصی برای گفتن نداشت!
من ندیدم مستند ها رو...
مگه این امتحانات میزاره...!!!!
***
سلامــــــــــــــلــکم.... خوبی خانوم؟
پاسخ:
سلام تو خوبی؟ خب منم امتحان دارم یادت باشه دو سری امتحان داریم! انتخابات فصل امتحانات است... (من که هر روز رای ام تغییر میکنه!)
چرا هر روز تغییر؟؟
من که برام فقط سه تا انتخاب نهایی هست!
اصلا مشخصه که افردا برتر.
بله فاطمه
با وجود امتحانات مینشینیم به دیدن مناظره!!
دیروز مستند آقای شهردار رو دیدی؟
" خوشم اومد!
نظر تو چیه؟
پاسخ:
بخاطر همین دارم میگم هر روز نظرم عوض میشه دیگه!بین 4نفر هی نظرم میگرده!! فیلم دیروزش خیلی خوب بود.
دوس دارم با این تعریفاتون مستند اقای روحانی رو ببینم؟
سایتی نیست نمایش بده؟؟؟
پاسخ:
من همه مستند ها رو ضبط کردم!فلش بده برات بریزم!!:-D نمیدونم.شاید سایت خودشون گذاشته باشه.تو youtube هم شاید بتونید پیداش کنید. یه سرچ کنید.
مبعث رسول خوبی ها مبارک
اوهوم خیلی خوب بود فیلم؟
چرا مناظره شد یه دیگ سوزان انتخاباتی!؟
چهر ساعت درس نخونی بشینی مناظره نگاه کنی که حرص نوش جان کنیم؟
" زشته بابا....
پاسخ:
نذاشتن با خیال راحت مناظره ببینیم!یکسره مامانم میگفت پاشو برو سراغ درست! این غرضی عزیزدلمه!
آقا من دیگه میخوام به غرضی رای بدم
خیلی باحاله...

پاسخ:
عشق منه!! هیچکس هم به سوالاش جواب نمیده! خیلی باحاله! دیروزم که دیدی وقتش تموم شد به عارف گفت قربون شما برم:-D بی صبرانه منتظرم فیلمشو ببینم!
سلام
ئه...چه حس مشترکی...
این روزا همه میگن غرضی عشق منه...
غرضی که حرف میزنه خونه ما میره رو هوا انقدر براش دست میزنیم
+چه با حال بود مناظره...
پاسخ:
سلام خیلی بانمکه!!:-D
واقعا بی هیچ غرضی!!! حرف میزنه

حرفای دیروزشم که روحانی و عارف رو له کرد یعنی حالی کردم ها
تو بحث اجتماعی اش هم آخرش موضوعاتی رو مطرح می کرد که واقعا همه شون با همه ی ادعاهاشون به فکرشون هم نرسیده بود...
پاسخ:
چقدر فیلمش از نظر ساخت فاجعه بود ولی! بخاطر همین سادگیش عاشقش شدم...:-Dخیلی گوگولی مگولیه!!
به نظر من اگه یه کم دقیق فکر کنید میبینید که موجبات شاد و خنده چون فراهم شده خوشتون اومده نه؟
" برنامه اشون و سیاستشون و اصلا هیچ ...
" فیلم هم گویای شخصیتشون بود! تاریخی!!! اصلا خوب نبود
پاسخ:
آدم های متفاوت و بی آزار رو دوست دارم... غرضی اینطوریه... همش هم میگه باهم دعوا نکنید! فیلمش هم خیلی گوگولی و البته تابلو بود!
آره قشنگیش هم اینه که با همه سادگی ش حرفهای حسابی می زنه گاهی اوقات...


در آخر هم
نوشتم رو دلم با خط نیلی
رئیس جمهور فقط دکتر جلیلی

البته جدی نگیر من هنوز تصمیم نگرفت

پاسخ:
انتخاب بعدی ت کیه؟
http://swiety.blogfa.com/post/31
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۰۷ سفید کمرنگ
ممنون سمن جونم. من همینجام وبلاگمم که آدرسش رو داری دوست خوب من! خب یه سر میزدی دلت تنگ شده بود
سلام برسون به آقای شهرتون...
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۰۸ سفید کمرنگ به رهگذر
مستند آقای روحانی توی سایتشون هست
پاسخ:
نگو که میخوای بهش رای بدی.
سلام
با موضوع " جلیلی یا قالیباف" منتظر نظراتتون هستم!
ممنون سفید کمرنگ
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۰۴ سفید کمرنگ
نظرت چیه انقد اسم هرکس از دهن من درمیاد نگی که میخوام بهش رای بدم؟! :|
و نظرت چیه یه کم درس بخونی؟! :/
پاسخ:
نظری ندارم.
in rooza hame dombale ghodratan az hamoon bala balaeeie ke sangesho be sine mizani ta hamin joojehaie taze az tokhm darumade.kash emem zaman biad...
پاسخ:
شما میتونید بدون توهین کردن عقایدتون رو بیان کنید. :)
................... 8 دلیل برای رای دادن به دکتر سعید جلیلی ......................

http://ww1.rajanews.com/detail.asp?id=159266

لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید
پاسخ:
ممنون.
آقا خیلی باحالی! یه خورده مهلت بدید خب! کامپوترم هنگیده!!!
پاسخ:
:-D
شب بخیر!
پاسخ:
خصوصی بود؟؟ :))
نمیدونم چی بگم.... خیلی باهات مخالفم... همین... ولی تناقضی نیست با دوست داشتنت... امیدوارم که هرچی خیر مملکته پیش بیاد...
پاسخ:
الهام؟
به مالک بگویید برگردد...
به حضرت ولی عصر بگویید نیاید!
عصر،عصر شما نیست
مردم تحمل سختی ندارند،
و از عاشورا فقط سینه زنی بلدن
امان نامه ای که عباس نگرفت،مردم ما گرفتند....
پاسخ:
به شدت موافقم... چندتا امتحان پشت سرهم دارم وقت ندارم مگرنه یه پست باید بذارم درموردش.
گفتند که پیروز شدیم...
اما ایست!
این آخر کار ما جوانمردان نیست.
نومید مباش بچه حزب اللهی...
فرمانده ما هنوز هم خامنه ایست.