.

و خدایی که در این نزدیکی ست...

پنجشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ب.ظ
سال ها پیش، آن وقت ها که از یک آسمان فاصله ای که بین من و خدایم افتاده بود می نوشتم، تو آبی زلال دلتنگی هایم بودی...یادت هست؟! فصل، فصل سکوت بود و بی قراری حرف های من...همه چیز هنوز همان است.تو هنوز هم زلالی و هم آبی فیروزه ای محض...این منم که کمی به دلتنگی های دلم کش و قوس داده ام...امشب آمده ام بگویم از ته دلت شاد باش...بی آن که نتیجه را بدانی، به نهایت آن چه که می خواسته ای رسیده ای...برایت، هیچ چیز آرام کننده تر از این نیست که بفهمی خدا دستت را گرفته است و حواسش بهت هست...آرام باش...مثل همان وقت هایی که گوشه ی دارالحجه نشسته ای...آرام باش مثل وقتی که به دیوار مجاور با آن نورهای سبزش، خیس خیره شده ای ...سرت را بگذار به آستان رضایش و دلت را بسپار به صندوق نذورات حرمش...این بار ولی نه مثل همیشه...این بار دلت "قرار" گرفته است دیگر...اصلن "قرار" همین است...ه م ی ن...همین که تو بدانی خدا دستت را محکم گرفته است...دیگر مهم نیست نتیجه چی باشد...آخر این داستان مثبت باشد یا منفی، تو برنده ای...با تمام وجودم خوشحالم...چند وقتی بود دلم اینطور نخندیده بود...اینطور لبخند نزده بود...بی نهایت خوشحالم از آرام گرفتنت...دیگر پس لرزه ها تکانت نمیدهد وقتی دستت توی دست های خدا باشد...وقتی امام رضا(ع) ضامن دلت و عقلت باهم شده باشد!دیگر هیچ طوفانی آرامشت را بهم نمی ریزد...خوشحالی ام از این است...***دعایت میکنم....مثل همیشه...مثل همیشه ها که یک میم مالکیت می چسبانم به آخر اسمت دعایت میکنم....و لله الحمد....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۳
غـ ـزالــ

نظرات  (۷)

آرامش. . . . .
خوشحالم از خوشحالی عقیقم....
.
پاسخ:
:)
خیلیییییی خوشحالم خوشحالم از اینکه اینقدر خوشحالی ، خوشحالم از اینکه بالاخره دعاهام جواب داد

پاسخ:
خوشحالی آدمایی که دوستشون داری شادت میکنه...منم از ته دلم خوشحال شدم دیشب...
فاطمه...
اصلا زندگی یعنی همین...
همینا که تو گفتی...
مگه ما چقد زنده ایم که نخوایم برای امام زندگی کنیم...

:))
پاسخ:
اوهوم....دقیقن...
خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا
چقدر این نوشته ت حالمو خوب کرد و چقدر قشنگ بود
دوستت دارم
و لله الحمد...
می آیم می خوانمت هی...
میم مالکیت به کی میچسبونی ؟! هان؟؟
عاقا نظرم خصوصیه ها! نذاریش!
پاسخ:
نظر خصوصی رو اون مربع کوچیک آخر کامنت رو براش تیک میزنن :)
یادت هست؟
یادم هست...
و لله الحمد...