.

یا امان من لا امان له...

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۲ ق.ظ
هیچکساز ماه تو....دست خالی بیرون نمیرود...حتی من؟حتی من خدا؟من نا آرام بی قرار...که نبض رگ گردنم را گم کرده ام هم...حتی؟...پ.ن:خواهش میکنم ماه رمضان آخرم نباشد....خدا.....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۶
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۰)

سلام دوست عزیز!

یک پیشنهاد عالی برای کسب در آمد از وبلاگتون

سیستم کسب درآمد پاپ من

ثبت شده در ستاد ساماندهی

نرخ هر آی پی = از 60 تا 150 ریال

پاپ آپ اول = 30 ریال و دومی 30 ریال

تسویه حساب منظم و روزانه

اول از طریق لینک زیر ثبت نام کنید

بعد از ثبت نام وبسایت خودتون رو ثبت کنید

بعد یک کد در قالب وبلاگتون قرار میدید

بعد به ازای هر بازدید کننده 60 تا 150 ریال دریافت میکنید

از طریق لینک زیر ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنید!

پرداخت منظم و شمارش بالا از مزیت های سایت ماست

کافی است امتحان کنید!

مطمئنم خوشتون میاد و راضی خواهید بود!


لینک ثبت نام :
http://popman.ir/user/signup/ref:437

منتظرما!

خاهش میکنم رمضان آخرم نباشد.خدااااااااااا.

پریشب ازفکرتو خابم نمیبرد.انگارپشت ی شیشه ای ومن نمیتونم بت نزدیک بشم.اون روز تو مصلی ، ازاین فاطمه ی گُم ترسیدم...
دلم میخاست همون نصفه شبی زنگ بزنم باهات قراربذارم،فرداش بریم امامزاده،بعد تو هی منو بخندونی ، بریم پارک ته جنت،بریم کافه پرچین،بریم ساق دست ببینیم،توباروسری رنگیات بیای،بریم عصرشعر،توشعربخونی....
آخ فاطمه،حالم بدجوربده برات.برگردبه خودت.خواهش میکنم...
فاطمه،توراه برگشت به خونه همش به آقای همسر مسگفتم دلم میسوزه...
دوستم داره ازاین شهرمیره...
تاخونه.تافرداش.تاالان همش دلم داره میسوزه.
دلم تنگ میشه برات.خیلی...
وبتو باز نمیکرد!
داشتم می مردم از بی " تویی" !!!

کجایی؟؟//
روزت مبارک عزیز دل
پاسخ:
روز شما هم با تاخیر مبارک. درگیر علوم پایه ام. :(( فرداست...دعا کن برام...
سلام امتحان علوم پایه داشتی؟ چی کار کردی؟
پاسخ:
سلام. من شما رو میشناسم؟ بله امتحان داشتم.بد نشد.
راستی
انگیزه ی پرواز "باید" در دلت باشد
نه شاید
پاسخ:
بیت شاعر رو نمیتونم تحریف کنم. فرمایش شما هم درسته.
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۲۵ شهرزاد قصه ی دراز شب را بافت
فکر نکنم فعلاها بتونی اینجا بنویسی... جات خالیه :)
پاسخ:
میتونم... دیشب میخواستم بنویسم....ولی دیدم خیلی تکراریه...حالم هیچ تغییر نکرده و همه چی تکراریه...
اگه شاعرش مهدی فرجیه که" باید" درسته !!

پاسخ:
بله درست میفرمایید. تو ذهنم اشتباه مونده بود.
/mfaraji.persianblog.ir/post/153
اینجا که به روز نمیشود...
سلام
اولین باری که آمدی در ویلاگم و نظر گذاشتی را یادت هست؟! 14 شهریور88بوده...آبی تر از آسمان
شاید خیلی کار احمقانه ای باشه اما من انجامش میدم اینکه یک دور یا شایدم دو دور نظرات وب رو از اول تا آخر خ.ندم و سعی کردم سیر همه خاطرات رو به یاد بیارم و حتی دلم میخواست میتونستم نظرات خودم رو توی همه وبلاگهای دیگه بتونم بخونم ...
خیلی وقتها تصمیم گرفتم که اون وبلاگ رو حذف کنم اما بخاطر روحیه به شدت "خاطره باز" م نتونستم ...

پاسخ:
سلام.... خوب یادمه اون روزا رو... منم روحیه م به شدت خاطره بازه ...