.

من از تکرار بیزارم

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۲۱ ب.ظ
8-9ساله که بودم وقتی منتظر رسیدن به مقصد و تمام شدن جاده بودم، تمام نگاهم به پلاک ماشین ها بود. به حرف وسطش. به اینکه ه دو چشم قشنگ تر است برای پلاک، یا اینکه بنظرم الف چقدر بودنش زیادی بود آن وسط. یا اینکه چقدر ط دسته دار احساس غربت میکند آن جا... مثل ط دسته دار وسط اسم من. *** حالا جاده برای من شده خیره شدن به خطوط سفید تکه تکه ی وسطش... که تند تند از زیر ماشین رد می شوند که با عجله از نگاهم سبقت میگیرند و دلم شور می افتد... بغضم راه می افتد به سمت چشم هایم... امروز هم، مسیر سه ساعته ی اراک تا تهران را دلم شور زد... برای تمام دلتنگی هایم... برای خط های سفید جاده که مرا دور می کنند از ... از بچگی کم صبر بودم برای رسیدن به مقصد... برای... خدایا خودت می دانی من هیچوقت صبور نبوده ام، من طاقتم زود طاق می شود، من این روزها با تلنگری بغضم می شکند.... میدانم که حواست هست.... بیشتر از هرکسی حواست هست... اما من... مسافر مقصد تو راهش نزدیک است من زده ام به بیراهه... خوب میدانم اما، طاقت ندارم... ... ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۳
غـ ـزالــ

نظرات  (۶)

عالی بود
سلام عقیقم
چرا تو انقدر ؟ . . .
پاسخ:
سلام هعی......
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۴۲ خانوم آسمون
اتفاقن من هم زل میزدم به پلاک ماشین ها
خسته که میشدم با دستهام به داشبوردِ ماشین فشار میاوردم
فکر میکردم ماشین با فشارِ دستِ من حرکت میکند ...
و این خیلی شیرین بود ...
هنوز هم هر وقت هوس کودکی به سرم بزند بیخیالِ سن و سال میشم و همهء این کارها را میکنم
سلام عزیـــــــزم ، چه وب باحالی داری ، خیلی جذابه ، راستی منم یه سایت آشپزی دارم خیلی تر و تمیز و شیک ، ممنون میشم بیایی و نظرت رو بگی ، حتما یه سر بیا ،اگه خواستی میتونی منو با اسم سایت آشپزی نوشیدنی لینک کنی ، منتظرتم بای
سلام عزیزم .وبلاگ خیلی زیبایی داری بخصوص این پستت که عالی بود .یه پیشنهاد واسه دوست گلم دارم .راستش من یه گروه تازگی ها راه انداختم در مورد استخدامه که جدیدترین اخبار استخدامی رو به گروه میفرستم .اگه شما هم از این ایمیل ها میخواهی دریافت کنی پیشنهاد میکنم بیا عضو شو .گروهم کاملا سالمه و الان 2000 عضو داره .چون روزی فقط یه ایمیل میفرستم که مزاحمت نداشته باشه واسه کسی .ضمنا تبلیغ هم اصلا ارسال نمیشه به گروه چون کار درستی نیست! .برای عضویت به وبم بیا .همه چی رو توضیح دادم اونجا .اینم لینک http://www.estekhdamiha.com/khabarname
۱۸ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۵۶ بورس موبایل و تبلت+جذب فروشنده اینترنتی
سلام دوست گرامی .گوگیل شاپ؛ عرضه کننده انواع گوشی های موبایل و تبلت با قیمت عالی و ارزان از شما دوست عزیز جهت همکاری در فروش محصولات دعوت به همکاری مینماید . با پورسانت عالی و پرداخت به موقع ( مطمئنا ضرر نخواهید کرد )