.

خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو...

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۰۱ ب.ظ
تو خوب می دانی گذرنامه ام هنوز دارد در کمدم خاک میخورد... نه بین الحرمین را دیده ام و نه گنبد سبز پیامبر(ص) را... نه غربت بقیع را چشیده ام، و نه خرابه های سامرا آوار شده است روی دلم... واژه ی "حرم" برای من فقط یعنی صحن و سرای تو آقا... بیا و این بار هم ضمانت دلم را بکن پیش خدایت.... قول می دهم کمر شکسته ی دلم را راست کنم، من که نه...تو باید راستش کنی... کاش امشب حرم بودم... می نشستم صحن گوهرشاد، همان نقطه ای که انگار گنبد در آغوشم گرفته است، می نشستم، آسمان حرم را نگاه میکردم و بغض هایم را میگذاشتم پیش ات امانت... هرکس نداند؛ تو خوب می دانی من تمام زندگی ام را از تو و حرم ات دارم.... دلتنگ ام چقدر.... با سنگ های فرش حرم حرف میزنم اینجا چقدر سنگ صبور سفید هست دل را به دست پنجره فولاد می دهم اینجا برای هر دل بسته کلید هست من از کبوتران حرم هم شنیده ام فرصت برای بال...اگر می پرید هست....* *:شعر از رضا جعفریپ.ن1:کاخ همه شاهان جهان را که بگردیدربار کسی پنجره فولاد ندارد...پ.ن2:همچنان معتقدم تسلیت غم را تسلی نمی دهد...امـ ـاتسلــیت.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۱
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۲)

پای لب تابم بودم یهو به دلم افتاد بیام وبلاگت گفتم مگه میشه فاطمه شب شهادت امام رضا پست نذاره اومدم و دیدم دوباره دلم به موقع صدام کرد چندوقتی میشه برامن اسم امام رضا و حرمش یادآور تو و مادرت و...
برام دعاکن
پاسخ:
عزیزم.........
وای حرف دل منم بود...شهادت امام رضا مشهد اصلا حال و هواش فرق میکنه
۱۳ دی ۹۲ ، ۰۶:۰۱ خانوم آسمون
هعععععی ....
سلام....
منتظر هدیه شما هستم....
۱۴ دی ۹۲ ، ۰۹:۳۱ رواق ِ دل
من بودماااا...
سلام ِخدا...

سنگفرش های حرم...یعنی میشود دل ِ سنگی ماهم بشود سنگفرش حرم.مابیفتیم زیرپای زائرا...

بدجور دلم امام رضامیخادواون انگار نگام نمیکنه فاطمه...
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۷:۳۱ مســـطوره
دیر اومدم
الان باید ربیع رو تبریک بگم
ولی تسلیت رو هم پساپس بپذیر :)
۱۵ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۳ یکی بود هنوزم هست...

چقــدر دلم هواشو کرده ...
.
.
.
.

منو ی دل هوایی:(


+ انتخاب شعر هم عالی ..
سلاملیکم!!!
اربعین نائب الزیاره شما در بین الحرمین بوودیم!!!
پاسخ:
سلام..... من آدرس تون رو گم کردم...
سلام
نظرت چیه راجع به اینکه یه پست بذاری؟؟
!
خوبی؟!!!!!!
delam barat tang shode
har vaght bargashti ye khabar bede bebinamet....
پاسخ:
تبسم منم دلم تنگ شده... از 8دی داریم امتحان میدیم تا 21 بهمن...... :-(:-( بین ترم هم فکرکنم 3-4 روز فقط تعطیلی داریم!
man bargashtam shomal
kheili delam mikhast bebinamet
ishala to emtehanat movaffagh bashi