.

بانوی مهربان غزل های من سلام...

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۲۸ ب.ظ
عیدتون مبارک...التماس دعا*عذرخواهی بابت خصوصی بودن پست قبل.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۵
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۸)

در سایت www.multijob.ir انواع زیباترین کدهای جاوا را برای افزایش بازدید خود دریافت کنید
سلام.
عیدت مبارک :)
روزت هم مبارک :-*
پاسخ:
سلام عزیزم متشکر مال شما هم. @-}--
خداوند تو را "رحمت" آفرید!
روزت مبارک!
پاسخ:
روز شما هم مبارک تشکر.
۱۵ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۲۳ طهورا احمدی
خیلی هم خوووووووب که پست قبلی خصوصی اصلا به ما چه ما که فضول نیستیم!!!!!!!!1والاع


عیدتونم مبارک.
پاسخ:
من همیشه از رمزدار بودن پست ها تو وبلاگ ها بدم اومده! ولی خب بعضی وقتا لازمه... شما ببخش. :)
۱۵ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۳۶ طهورا احمدی
یه عالمه پرانتز باز بندازید پای دو نقطه تا بدونید که شوخی کردیمااااااا
:)))))))))))))))))))
پاسخ:
مشخص بود شوخی بود،نبود هم من ناراحت نمی شدم...:) روزتون مبارک. عید هم.
سلام
عیدت و همچنین روزت مبارک
به افتخار خودمون
پاسخ:
سلام عزیزم عید تو هم مبارک بی معرفت کم پیدا...
سلام
عیدخودتم مبارک
به ماهم سربزن
روزت مبارک عقیق جونی



راستی منم رمز
پاسخ:
تشکر عزیزم اون پست مال یه نفر خاص بود. ببخشید که نمیتونم رمز بدم عزیزم
روزت مبارک عقیق جان
پاسخ:
روز شما هم مبارک عزیزم
روز تو هم مبارک
و عیدت
پاسخ:
مال تو هم...
پساپس عید ِ شما هم مبارک :)
پاسخ:
تشکر
ماهک جان من نمیتونم برا بلاگفا کامنت بذارم.
گفتم که میام تهران و کلاس دارم
یادت رفت؟
دسترسی به نت ندارم
الانم با گوشی کامنت گذاشتم.
سلام
با کلی تاخیر عیدتون و روزتون مبارک
پاسخ:
سلام.ممنون عزیزم.مال شما هم مبارک...
سلام. انشاالله در حرم امام رئوفمان شب میلادش به یاد دوستان خواهم بود
پاسخ:
سلام.تشکر از لطف بی دریغ تون...
تبریک مارا هم پذیرا باش
پاسخ:
تشکر...
سلام.
خب من الان باید شبیه یک عروسه خانم محترم وباادب اینجانظربذارم؟!ینی نمیشه شکلک نیشخند بذارم اینجا...
آخ ... بابا این درختاروهرس میکردی،تور لباسم گیرکرد اینجا!این چه وضعشه؟
مگه نگفتم مود اینجاروشادش کن میخام بیام؟پس کوشیرینیا؟چراچشمات سبزه؟چرازبونت درازه؟!!!!!

پاسخ:
سلام حال دلم خوش نیست...
دلم پوسید فاطمه از اینقدر نبودنت
عقیق جون کجاییی
بیا