.

بله!!!

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۱ ق.ظ
سلام.هنوز دو تا امتحان دیگه دارم :)این جور دانشجوهای پر تلاشی هستیم ما!!یه عالمه حرف دارم ولی خب وقت...  برمیگردم،
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۱
غـ ـزالــ

نظرات  (۲۵)

التماس دعا زیاد موقع افطار.."حواست نره به افطاری یادت بره"
پاسخ:
چشم عزیزم شما هم منو دعاکن...
وووووای

" عجب پروسه ای داره..."

خب شکر خدا که دو تا امتحان مونده"
پاسخ:
هوم!:| رای دادی؟
وای دلم برات تنگ شده بود عقیق جونم
میدونی که الان داور شدم سرم شلوغه
راستی نماز روزه ت قبول
التماس دعا خواهر گلم
پاسخ:
بله!;-) درجریان ام! خسته نباشی عزیزم:-* منم دلم برا اینجا اومدنت تنگ شده بود... تو هم برای من دعاکن. چشم.
باز خوب به بهانه نی نی یه پست گذاشتی...
والا با این نی نیاشون...
پاسخ:
;-) شما برو رای تو بده! بعد امتحانا مفصل میام وبلاگ.
بذار نی نی م بدنیا بیاد عکسو میذارم حالشو ببری

والا با این نی نی هاشون(اعلام موافقت با پرواز)
پاسخ:
خبریه؟ قراره نی نی بیاد؟ مگه تو عروسی کردی؟! آره.بچه تو هم خوشگل میشه فقط خدا کنه خباثت روح رو از تو به ارث نبره! والا
۲۱ تیر ۹۲ ، ۲۱:۳۸ یِ خانومِ شاد!
اطاعت امر شد! دیگه مثه اوندفه اشتباهی فقط ب نینی شما تکی رای ندادم 5تاشم پر کردم :دی

چقد سخته هنو این موقع سالو تو این روزه بودنیا امتان دارید شما
موفق باشید همش
پاسخ:
متشکر. ممنون هوم.ممنون میشم دعاکنید برام. اومدم وبلاگتون یه پستی خوندم از بعدازظهره تو سرمه درموردش بنویسم.
نه هنوز حسشو نداشتم :|
معاف کن منو ایندفه فاطمه!
پاسخ:
:-)
سلام...
عزیزم تا تو امتحانات تموم شه مدرسه من شروع میشه...
امسالم که سوم
یکی از این بچه ها چه خرپول بودا!!دیدی چه قدر اسکناس و تراول گذاشته بودن دور و بر بچهه!!!!!
ولی اونی که داشت هندونه میخوردم باحال بود
پاسخ:
سلام آخی... تو بچه مدرسه ای ای؟! (آیکون نیشخند!!) ;-)
ما هم دیروز رای دادیم..
پاسخ:
متشکر.
کجایی بچه درس خون؟
انقد بدم میه...
پاسخ:
دیگه چکار کنم خب خواهر؟! درسه دیگه! بعدشم تا 26ام هم جایی امکه نت ندارم انشالله بعدش میام پلاس میشم نت!!
وای من الآن چه قدر راضیم از اینکه نرفتم رشته تجربی!!!
همه میگن باید خر بزنیاااا منتهی من با دو چشم خود دیدم
پاسخ:
عزیزم لیاقت میخواد. کار خوبی کردی نیومدی! (آیکون خباثت)
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۱:۵۲ انجمن هنر وبلاگ گروهی کار خوب
انجمن ما به روز شد

:-)

خوشحال میشیم اگر مطلبمون مفید باشه برای شما
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۲ یکی بود هنوزم هست...


سلام

ان شالله که امتحانا رو به خوبی پشت سر بذارین

+ امتحان چه وقتی هست ؟؟؟!!!!


++ ما هم رای مون رو انداختیم توی صندوق

پاسخ:
سلام متشکر امتحان ترم بهمن!! فکرنکنید ترم تابستونیه
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۳:۲۹ مســـطوره
اگر انتخاب نشه نی نی تون من رایمو از تو میخوام
پاسخ:
والا! با این نوناشون!! (اینو تو دهن همه انداختم!!)
چه حرفیه؟
من یک ساله ازدواج کردم...
حالا بدار نی نی م بیاد اگه به مامان خوشگلش بره که خیلی ناز میشه اتفاقا یه ذره خباثت برا بچه لازمه که بتونه از پس خاله فاطمه خبیثش بربیاد
پاسخ:
گیرایی ت پایینه! امیدوارم گیراییش به تو نره!!والا! پس اومدم مشهد میام خونتون ها!;-)
یعنی فردا آخریشه!
به سلامتی امتحانات هم تموم شد!


ببین چقد حواسم هست!

" فاطمه خداوکیلی عجب صبری داری!
من جای تو بودم خسته میشدم این همه طولانی مدت"
برای ما رو هم میخواستن بندازن برای بعد انتخابات
انقد خودمون و کوبیدیم به درو دیوار و خودزنی و اعتصاب دانشجویی تا قبل انتخابات تموم کردن!

ولی عجیب سخت بود ها
یعنی فاطمه
میگم سخت به زور دوستم و گریه درس میخوندم ها" تنبل نیستم ها خسته بودم" به قول خودت ناله!

که هم چنانم ادامه دارد.
دعام کن! :*
پاسخ:
:)
خودمم کامنت قبل
..
یعنی 98%شباهتتون توحلقم
دلم برات تنگیده
پاسخ:
کوفت! اون روز درست حسابی دستم بهت نرسید وگرنه از خجالتت در میومدم.
تموم نشد؟؟
پاسخ:
چرا عزیزم اومدم
فهمیدم
خواستم بهت تذکر بدم حرف زشت نزنی که...
ما خونه ی خودمون نرفتیم
مگه چیه شرایط نداریم؟گفتیم بچه دار بشیم که هم بچه مون عروسی مامان باباش رو ببینه و آرزو به دل نمونه و هم زندگیمون جلو بیافته حالا بچه مون که از آب و گل در اومد میریم خونه ی خودمون ،وقت زیاده...
خلاصه ما اینجور آدم های روشنفکری هستیم
والا...
پاسخ:
یک عدد تیک خصوصی اون پایین مایین ها هست ها! عزیزم اینجا خانواده رد میشه!
۲۶ تیر ۹۲ ، ۲۱:۲۱ مســـطوره
رای ما رو پس بده!
رای ما رو پس بده!
پاسخ:
اصن گوله ی نمکی تو! والا!
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۹ مســـطوره
تو هم سنگ نمکی! P:
پاسخ:
:)
حواسم نبود نت نداری...
قرار بود دیروز ببینمت...6ماه رمضون
پاسخ:
:(