.

دستهای خالی...

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۳ ب.ظ
شب تولد شماست و من دستم خالی ست...خیلی خالی... چیزی ندارم برای هدیه. حرفی ندارم برای گفتن... کاری نکرده ام برای استناد کردن هر وقت اسمتان آمده سرم را انداخته ام پایین... و حس دلهره عجیبی امشب دارم... با دست های خالی... ... پ.ن: ماه رمضان بدون برنامه "ماه خدا" کمی برایم غریبه ست... اینجا را بخوانید: "فرزاد جمشیدی از تلویزیون خداحافظی کرد"
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۲
غـ ـزالــ

نظرات  (۲۴)

کاش با دست هایش دست های خالی مان را بگیرد...
عیدت مبارک...
پاسخ:
کاش... عید تو هم مبارک عزیزم
دستهای شما خالیست...
برای ما آلووووده...
پاسخ:
دست های من هم... بلاگفا داغونه!با چه انگیزه ای اونجا وبلاگ زدید؟ عیدتون مبارک از صبح نمیتونم کامنت بذارم تو بلاگفا
خب
مهم این است که
شاد باشی
میلادش است
:)
پاسخ:
مهم این است او شاد باشد، ...
عیدددددددت مبااااااااااااااااارک...


امشب دعام کن

منم حرم مولای مهربانی یادتم فاطمه جانم!
پاسخ:
عزیز دلم... چه عیدی ای بهتر از این؟؟؟ مرسی مهربونم...
عاشق تبریک و شادباش گفتنم
عیدت مبارک
ایشالاه روزی که خاک قدوم مبارکشون رو توتیای چشم کنیم
پاسخ:
ممنون خانومی. عید شما هم مبارک انشالله زندگی تو زمان ظهور قسمت ما هم بشه
سلام...
عیدت مبااااارک..
پس چرا باز نشد این خبر تکان دهنده؟
پاسخ:
سلام چرا باز نشد؟ آخ ببخشید!الان چک کردم!یه http زیاد گذاشتم آدرس باز نمیشه عیدتم مبارک
بازم باز نشد...
اگه زحمتی نیست برام بزار تو وبلاگم
پاسخ:
گلم میدونی اینجا لینک دونی نداره. آدرس بذار وقتی میای... اینم لینک اون خبر: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920329001175
میدان عمل خالیست...
او در پی سرباز است چون ما همه سرداریم...
سردار نمی آید...
........................................................................................
سلام بزرگوار...
عید بر شما مبارک...
یا علی
پاسخ:
سلام عید شما هم مبارک... خوش اومدین
۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۳ خانوم آسمون
سلام

ما دیشب فقط رفیق شدیم ...
شما هم امروز بشوید
دیر نشده که
رفیق میشویم با دستهای خالی ، خودشان دستهامان را پر میکنند ...
چون خیلی روحم خستست به خودم 3ماه مرخصی دادم تا یک وقت این خستگی افسردگی حاد بهم نده.
متشکرم که امدید و نظر گذاشتید خوشحالم کردید.
اینقدر از اطرافم زخم خوردم که میخوام تو این 3ماه فقط3 تا از دوستای واقعیمو
ببینم.
بازم متشکرم
پاسخ:
شما؟ بی اسم بی آدرس، من چطوری تشخیص بدم آخه؟
۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۲ آفـتابـــــــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام


عیدمان مبارک باد الهی به بزرگی و کرم اماممان...

التماس دعای بسیار
التماس دعا...
چشم..
خوب بانو یکه دیگه منم..!!!!
۰۴ تیر ۹۲ ، ۰۸:۴۱ خانم معلم
سلام
تقریبا همه مان وقت امدن اسمشان باید سر بزیر بمانیم و خجالت زده ، اما ببخشش از بزرگان است ...

با ربنا های وقت افطار خدا حافظی کردیم ، کلا ما زود به همه چی عادت میکنیم ، حتی به نیامدن های یار هم عادت میکنیم ، با بی « ماه خدا » بودن هم عادت میکنیم ، هرچند که واقعا حرف هایش زیبا بود و بر عمق جان مینشست ...
سلام
ببخشید حالم خوب نبود یادم رفت خودمو معرفی کنم.
خواستید نتیجه به سیم اخر زدنمو بدونید منم گفتم.
من همونیم که چندتا نظر پایین تر بدون نشونی بود
سلام عقیق عزیز...
اولا بگم که با باز شدن وبت این اهنگ خوشگلت مانع شد از اینکه من چیز دیگ ای بذارم بخونه برام...
از اینکه یه دوست مشهدی( اگه اشتباه نکنم) به دوستام اضافه شده خوشحالم...

راستی گذشته اما.... عیدت مبارک...
پاسخ:
سلام مشهدی نیستم... :-) ممنون:-* خوش اومدین..عید شما هم مبارک
سلاااااااااااام...
سه روز بود نبودم نظر نذاشته بودم گفتم بیام دلت واسم تنگ نشه...
پاسخ:
سلام باورت نمیشه دیروز داشتم میگفتم این کجاست که نمیاد!! رسیدن بخیر حالا کجا بودی؟ معدلت خوب شد؟
یک مشت بغض کال برای من کال نیست
زیباست و ستودنی رفیق مهربان
ممنون که هنوز می نویسی
با تاخیر عیدت مبارک خانومی
پاسخ:
متشکر عید شما هم . . .
عقیق جونم شما که خانوم دکتری چرا؟؟
" این " واسه آدم استفاده نمیشه!
رفته بودم مسافرت...یه جای دور...
یه شهره ولی شبیه روستا : معلم کلایه...
آره گرفتم 19.58....
پاسخ:
من "این"رو برای "درخت" و آدمای خاص استفاده میکنم! D: انقدر از این بچه درس خونا با این معدل هاشون بدم میاد!!!!
به جون خودم من اسم گذاشتم ولی این خودش حذفش کرد!!!
این قبلیه مال من بود.
ما صبحا همه مینشستیم پای حرفای فرزاد جمشیدی...
خیلی خیلی حیف...
پاسخ:
هوم... حیف تر از اون حرفایی بود که پشت سرش زده بودن واقعا جامعه به کجا داره کشیده میشه؟
خوب قاعدتا باید منو درخت حساب کرده باشی؟(به حساب اسمم)
پاسخ:
چرا؟ مگه اسمت معنی ش درخته؟
نه یه گله...اسمم مثل خودم گله...
ولی خوب گل و درخت از یه فامیلن دیگه!
پاسخ:
باغ و بستان؟؟؟ :D
:(((((((((((((((((((((((((
دوستش دارم
با احساس قشنگش
پاسخ:
سلام خیلی خوش اومدید... منظورتون رو متوجه نشدم.