.

سلام علی قلب زینب صبور...

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۸ ب.ظ
این روزهای پریشان احوال مرا   فقط تو می توانی سامان بخشی...   تویی که از همان روز که علم لشگر خدا   زمین افتاد   از همان دم که پای حسین(ع) لرزید...   از همان دم که مشک روی خاک افتاد...و دست هایت.....   قرار شد دست گیر تمام زمین خورده های عالم باشی...   وهابی ملعون چه می فهمد عظمت عکس بالا را   قطعا نمی تواند بفهمد بغض نشسته بر گلوی یک بچه شیعه را.   وقتی پرچم برادر نصب بر گنبد خواهر شد...   اگر عباس(ع) بود....   کسی   جرئت نزدیک شدن به   خیمه های حسین(ع) را...   دلم طاقت نمی آورد شب عید این ها را بنویسم...   اما   با بغض رسوب کرده در گلو چه می توان کرد؟   پ.ن: اعیاد مبارک...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۱
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۹)

سلام حماسه سیاسی مون مبارک
خوشم میاد ....ولش کن
سر این72نفر انقد حرف دارم خیلی خودمون رو جدی گرفتیم
انشالله سرفرصت کامنت خصوصی میذارم چون عمومی ش دشمن شاد کنه
انتظار این همه هیجان نداشتم!
فکر میکردم میره دور دوم...نرفت. . .
یه کسی رئیس جمهور شده که هی دعا میکردم نشه. . .
اما حالا منتخب 51% از مردمه...51%دوسش دارن...51%قبولش دارن...
در کمال ناباوری اولین کسی بود که سر نماز یادم اومد...اولین کسی که براش دعا کردم . . .به احترام اون 51% هرچند که بـــعــضــی هاشون توی خیابونا احترامی باقی نذاشتن. . .
پاسخ:
حرف برای زدن زیاده... حوصله ندارم اما وقت هم.
سلام فاطمه جانم...
خوبی؟خداقوت ازامتحانا...ان شالله همه شون روخوب بدی...
دلم برات خیلی تنگ شده،برای نشستن توی کافه وچیپس وپنیرخوردن!نشستن توی پارک آزادی وپفک خوردن!از خادمی گفتن،ازامام رضاگفتن،از موسسه گفتن،از شعرای فاضل نظری گفتن،ازشعرای نجمه زارع خوندن،از...
...
پاشوزودتربیاولایت!بابامردیم!
پاسخ:
سلام وای فاطمه اینا چیه تو بلاد غربت یاد من میاری؟:-( چقدر دلم تنگ شده...
یه پست شادبذاربخندیم!
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۳۷ آفـتابـــــــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام عقیق جان


خدا قوت! چه خبر از امتحاناتت؟
خوبی؟

_____________________________

دیر آمدم ولی همه را خواندم با تفصیل و اغلب نظرات را...
راستی آن نظر خصوصی ات را هم اشتباهی برای فاطمه ن جواب دادم! الان هم حتی حرفت را یادم نیست چه رسد به پاسخم. ولی خب بگو نهایتا به کدام دکتر رای دادی دکتر جون!؟

مشتاق دیدار-شنیدار-گفتار

پاسخ:
سلام ممنون از لطفتون سخت درگیرم و محتاج دعا (بقیه سوالات خصوصی تو وبلاگ خودتون)
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۰ آفـتابـــــــ گـردان
الهی که عالی بدی و عالی باشی عزیز

چشم دعاگو هستم


پاسخ نظر عمومی ات را ببین عقیق
پاسخ:
نه بازم دلم میخواد این 4تا استخون متاکارپ رو حرومشون کنم!!
نامش جگر شیر را هم آب می کند... چه رسد به شمنانی که همواره موش بوده اند اما وحشی!
پاسخ:
هوم...
الان تنها آنلاین اینجا منم

عقیق جان نمیدونم فوتبالی هستی یا نه ولی خب افتخاریه برای کشورمون رفتن تیم ملی به جام جهانی رو بهت تبریک میگم

دیگه دیگه خیلی دووووووووسسسسسسسسسسسستتتت دارمممممممممم
پاسخ:
سلام اصن فوتبال رو دوست ندارم ولی همین که اسم کشورمون بره بالا ارزش داره ممنون عزیزم.:-* مرسی که میای سر میزنی..
سلام مجدد راستی یادم رفت روز جوانو تبریک بگم

خدا ما جوونارو برای این مملکت حفظ و نگه داری کنه
الهی آمین

عزیزم دوستان وظیفه دارن از احوال هم با خبر بشن منم عاشق دوستای مجازی خودم هستم و
دیگه اینکه همیشه مزاحمت میشم
تا خودت با تی پا بیرونم کنی

ولی دلت نمیاد میدونم

ببین من چه ناناسم
پاسخ:
سلام روز شما هم مبارک.چه سحرخیز! منزل خودتونه اینجا.کاش وبلاگ داشتی خدمت میرسیدم بعد امتحانا. یه کم سرم شلوغه...و فصل امتحانات دانشگاهه. عذر تقصیر...
فاطمه
ماه رمضون مشهد میای؟امسالم اعتکافه ها!
پاسخ:
نمیدونم... ...
اون کامنت قبلیه مال من بود
پاسخ:
:)
وبلاگم رو دوباره رو به راه کردم...
پاسخ:
چه عجب... چه خوب...
عرض ادب
پاسخ:
:-) :-* ببخش شدیدا درگیر امتحانام. دعام کن..
سلام
میلاد گل نرگس مبارک
سلام...
خدا قوت...
تموم نشدن امتحانات!
مصیبت بدتر اینه که الان یه ماه امتحانا تموم شده همش دو تا نمره اومده!!!!!!!
موفق باشی..
پاسخ:
سلام نه عزیزم امتحانای ما تاسوم ماه مبارک ادامه داره...:-(
ی کامنت دادم نمیخواستم خصوصی بشه ولی شد
پاسخ:
وقتی وبلاگ بزنی تازه میفهمی چقدر حرف برای زدن داشتی... امتحان کن.. بله عزیزم.اسمم همونه;-)
عید شما هم مبارک

چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی...
پاسخ:
عید شما هم مبارک بلاگفا خیلی بده نتونستم کامنت بذارم از صبح.
هرچند سپید دوست نداری اما:

کافر نیستم اما
یک‌بار نشد "آیت‌الکرسی" بخوانم و
از سفرِ چشم‌های تو
سلامت برگردم!


رضا کاظمی
پاسخ:
بعد سپید ها خواندنی اند... مثل اون سپیدت که اون روز تو مسنجر برام خوندی. ..
چقد ر طولانــــــــــــــــی
خدا قوت بده عزیز...
" پزشک شدن هم مشکــــــــــــــله والا!!!!
پاسخ:
آره.بس که درسامون زیاده!:-S والا!!