.

تو باور مکن!

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۱۹ ب.ظ
اگر گاهی حوصله ی "بودن" هیچ چیز را نداری، الا "تنهایی" ، و همان گاه همزمان دلت می خواهد کسی باشد تا بهش بگویی دلت می خواهد تنها باشی و هیچ چیزی مزاحم حال و روزت نشود! خودت را گول نزن! دقیقا حوصله ات از تنهایی سر رفته و داری "فرا فکنی مثبت" میکنی! از ما گفتن بود! نگی نگفتی! پ.ن: 1. بنده عمیقا به این نتیجه رسیده ام که اینجا به هیچ وجه نمی توانم راحت بنویسم! حتی اگر مجازی و با اسم مستعار باشم. وقتی سایه ی "من" می افتد روی هر جمله ی اینجا، یعنی نمی توانم خودسانسوری نکنم و خودم باشم! این چه زندگی ایه؟؟؟؟ 2. دلم بهانه گیر شده ... چیزهای متفاوت می خواهد ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۶
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۰)

سلام خانومی از وبلاگ میثمک مزاحمت میشم از آشنایی باهات خوشحالم ‏!‏
حال ما خوب است اما تو باور مکن این مطلبت یاد این جمله انداخت منو
پاسخ:
منظورم از "عنوان" هم دقیقا همین شعر بود... تو پست هام زیاد تکرارش کردم.به خاطر همین دیگه نگفتم... ممنون عزیزم که اومدی حرف دارم بات.فعلا که ایمیل اصلا باز نمیشه.
فدات بشم خانم گل ‏!‏ حرفاتم با جون و دل گوش میکنیم ‏!‏
پاسخ:
ممنون عزیزم لطف داری...
سلام...
قبول نمیکنم که "کسی" حوصله تنها بودن را داشته باشد!
یعنی میخواهی بگویی تو داری؟؟
.
(!!!!)
پاسخ:
گاهی اوقات آره ... شایدم کاذب و از روی لجبازی باشه!
نه فاطمه جان
حتی از روی لج بازی های کودکانه هم نمیشه...

این که باشد دستی و تو تنها باشی نه دستات نزار تنها باشن..
پاسخ:
میشه. از روی اینکه حس کنی غرورت داره ترک بر میداره... اگر مثل من آدم لجبازی باشی میشه...
بنده عمیقا به این نتیجه رسیدم که خیلی فاشیستی...

شما عید دقیقا زمانی اومدی که اوج مهمونی های خانوادگی ماست و من فقط شبا می تونستم بیام حرم...

خب من که همیشه میام اینجا
دوسم داشته باش دیگه
وگرنه به امام رضا میگم ها!!!!
پاسخ:
قبلا پرسیده بودم معنی فاشیست رو یادم نیست چی گفتی. من قانع نشدم(آیکون یه آدم زبون نفهم) یادش بخیر اون روزا... دیروز داشتم فکر میکردم اول آشنایی من با خیلی از دوستام همشون حالشون داغون بود... اولین اسمسی که بهم زدی رو یادته؟ از کتاب شازده کوچولو بود...مبحث اهلی کردن آدم ها... روباه گفت: تو تا ابد مسئول آدمی که اهلی اش کرده ای هستی...
آهان جالا شد...
اعتراف میکنم که من هم از روی لجبازی حوصله تنهایی را دارم...
و تا طرف مقابل کنار نیاد عمرا کنار بیام...
پاسخ:
طرف مقابل کیه؟!;-)
حالا . . .
۱۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۴۵ آفـتابـــــــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام


می دانی فاطمه
دلم لک زده بیایم این جا
بعد ببینم لا به لای واژه ها
داری از ته دل لبـ ـخند می زنی

فاطمه جان خوب باش...رو به راه...

چرا نیستی؟
پاسخ:
سلام... لبخندهایم کم نیست عزیزدل... اینجا ولی بیشتر از بغض ها می نویسم. بودنش بخاطر همین است...
اره
شاید چون سالهاست غرور ندارم!