.

هعی...

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۴۱ ب.ظ
بگذار لااقل اینجا خودم باشمدلم رابه خاطر برداشت غلط توسانسور نکنم.تو از کجا فهمیدی خدا در زندگی ام کمرنگ شده که این ها را می نویسم؟اصلا آفرین!کشف جدید مبارک!ولی بگذار خودم باشم و خلوص سنجت را اینجا به کار نینداز!***میخواهم خودم باشم...بلند بلند بخندم...آرام بغض کنم...و بعضی شب ها بالشم خیس شود...حرفی هست؟پ.ن:من اگر یه روز دلم بگیره کجا باید ینویسم؟؟؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۳۱
غـ ـزالــ

نظرات  (۹)

سلام
دنیای مجازی بهترین جایی ست که آدمها می تونن خودِ خودشون رو اونجا به تصویر بکشن. اما متاسفانه خیلی ها این دنیای رو هم مثل دنیای واقعی به چند رنگی کشوندن.
نگران قضاوتهای دیگران نباش
خودت باش با اونچه بهش اعتقاد داری
یه روزی باید این نوشته هامون که بی اختیار دلمون میگه بهمون یه چیزایی رو یاد آوری کنن..
بنویس عیقیق بانو...
اصلا فضای مجازی خوبیش این است که هر چه دلت مخیواهد مینویسی!
نه؟
بی خویش شدم از خویش،بگذار خودم باشم
بی وحشت و بی تشویش بگذار،بگذار خودم باشم
آری شده ام کافر،ای حضرت ربانی
بی رنگم و بی ته ریش، بگذار خودم باشم
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۳۶ آفـتابـــــــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام


این جا کسی با خویش نیست
مستان سلامت می کنند

یک مست این جا بیش نیست
مستان سلامت می کنند

ای آرزوی آرزو...
این پرده را بردار ازو
من کس نمی دانم جز او
سلام...
وای عقیق...
نکنه تو هم مثل بقیه دوستام وبتو حذف کنی...
عقیق نکنیا...
پاسخ:
سلام حذف هم نکنم دیگه چیز خاصی توش نمی نویسم!!
۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۴۷ ما(من و گاهی بابا)
چی میشه که حتی نمیشه تو دنیای مجازی راحت بود ؟
ما همه
قاضی ایم
در عین حال که
همه محکومیم
این نگاه و منش ماست
به دل نگیر
گلهای بالشت چقدر بزرگ شده اند!
هرشب آبشان میدهی؟...
سلام
زیبا می نویسید،
آفرین..
پاسخ:
سلام تشکر..