.

سند غربت علی(ع)...

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶ ب.ظ
من هیچوقت اجازه ندادم کسی اسمم را نصفه-نیمه صدا بزند هیچوقت دلم نخواسته اسمم چیز دیگری باشد، اصلا همین که گاهی که سردم می شود از صاحب اسمم بخواهم چادرش را بیندازد روی دلم... کافی ست... سید نبوده ام، تو ولی مادری کرده ای برایم... کم نیست... ایمان نازک بلوری ام دارد یخ می زند سردش است... چادرت جا دارد؟  ***این جاحرفی از بغض مادر نیست...سنی نشین اند...هرگز جدا ز ماتم مادر نمی شویم...هرچقدر هم حرف از برادری باشدحرف از تقیه باشدته ته دلت نمیتوانی دوستشان داشته باشینمیتوانی حس کنی برادرید...در حق مادر(س) هم برادری کردن نه؟...اینجابغضم بیشتر درد می گیرد....یعنی اگر پیامبرمزد رسالتش را از امتش نمی خواست،دیگر چه می کردند؟...پ.ن:به دادش نرسیدند،هیچ کدام از همسایه هایی که یک عمر برایشان دعای "الجار ثم الدار" کرده بود....یعنیدیدن دست های بسته سخت تر بود،یا نگاه بغض آلود زینب(س)؟زینب...توچی کشیدی....دست بسته...آتش...در....مادر...در...مادر...محراب...سلام بی تشهد...فرق ماه...نیزه...قرآن...سر...برادر...سر...برادر.......طاقت داری بگویم؟.......
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۴
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۰)

سلام خوبین ؟ به مناسبت شهادت حضرت زهرا پیام های تسلیت و اس ام اس شهادت حضرت زهرا را برای ما ارسال کنید به عزیزانی که بیشترین پیام ها و زیباترین پیام ها را برای ارسال کردند به مدت یک ماه لینک وبلاگ شما را در وب سایت خودمان بصورت پست ثابت قرار می دهیم در ضمن وبلاگ های رده ی دوم و سوم نیز به مدت یک ماه لینکشان در وب سایت ما قرار می گیرد منتظر پیام های شما هستیم
سلام عزیزم

مهم نیست که از سادات نباشی ، مهم این است که با سادات باشی ...

هر وقت دلت به نگاهشان گره خورد ما را از دعا فراموش نکن ... خیلی التماس دعا
ایمان نازک بلوری ام دارد یخ می زند

سردش است...

چادرت جا دارد؟
.
.
.حرف دل می زنی ها دختر
پاسخ:
نیلو بانو؟
سلام
شهادت امّ وجود تسلیت و تعزیت باد!

مانند شمع قصه ات از سر تمام شد
کوتاه مثل سوره ی کوثر تمام شد
سیلی وزید در وسط کوچه باد شد
تا هیجده ورق زد و دفتر تمام شد
از سوختن نه در اثر ضربه شمع من
در پشت چارچوب همین در تمام شد

در پناهش...
از عرش آمدی و زمین آبرو گرفت

باید برای بردن نامت وضو گرفت

نور قریش! تا که تویی صاحب دلم

غرق خداست شعب ابی طالب دلم...
التماس دعا!
فاطمه دل یخ زده ی من هم..

آنجا که قدر تو چو شب قدر شد نهان
دیگر شگفت نیست که قبرت نشان نداشت/جواد محمدزمانی

کامنتت برای رواق دل آتش زد به دلم
التماس دعا
سلام...
...
" ما رایت الا جمیلا..."
سختترین قسمت...همین جاست...
دعا...
ع.م
۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۲۴ آفـتابـــــــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام


مادری شان تا ابد برایت مستدام

التماس دعا



مثل همیشه:
جانا سخن از زبان ما می گویی
پاسخ:
سلام ممنون از لطف و توجه ...

سلام خوبی؟وبلاگ قشنگ و زیبایی داری من که از وبلاگت خوشم اومد دوست دارم بیشتر باهات آشنا بشم یه سر هم به من بزن منتظرت هستم
به دوستای وبلاگیم سر زدم اما تو بی معرفت بهم سر نمیزنی یه سری به من بزن و آدرس وبلاگت را تو سایت من ثبت کن اگه نیای منم دیگه بهت سر نمیزنم