.

سیاهی پرچم ها...

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ق.ظ
دلم نمی آید پرچم سیاه ایام شهادت شما را پایین بیاورم و جمع کنم برای سال بعد.
دلم نمی آید لباس مشکی هایم را کنار بگذارم...
من حوالی همین روزها؛ دنیا را شناخته ام...تقویم دلم جامانده لای روزهای فاطمیه...
همیشه آرزو داشتم در و دیوار خانه ی مان رنگ روضه ی شما را بگیرد حضرت مادر(س)...
هیئت و روضه های خانگی را همیشه دوست داشتم... نشد اما...کاش بشود یک روز...

فاطمیه امسال هم تمام شد...
هرچند؛ کل سال انگار فاطمیه ست...

پ.ن:
دست مرا بگیر، که آب از سرم گذشت...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۴
غـ ـزالــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی