.

حرف دیگری نیست!

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۴۴ ب.ظ
خدایا از من بگیر هر آنچه تو را ازم می گیرد.... همین.. پ.ن: هم چنان مشغول امتحانات ایم!! :(
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۳۰
غـ ـزالــ

نظرات  (۹)

۳۰ دی ۹۱ ، ۲۲:۱۴ ناد اس ام اس
سلام دوست عزیز. وقت شما بخیر.
از شما دعوت میکنم به سایت ما هم سر بزنید.
خوشحال میشیم نظرتونو در مورد این سایت بگید.
شاد و موفق و سربلند باشید.
سلام
چه قده خوب که اینجا عوض شد... دلم وا شد ییهو... اعیادتون مبارک...
امتحان کذایی چی شد بالاخره؟
پاسخ:
سلام...اعیاد تو هم مبارک... هنوز جوابش نیومده ببینم چه گلی کاشتم!:-D
:) :*
سلام...
اونروز اومدم میخواستم بگم که قالب تو مبارک دیدم خیلی تکراریه نگم بهتره....
خلاصش اینکه قالب نو مبارک...
" زیاد تعجب نکن این مدلی چرت و پرت سر هم کردم...اینا اثرات امتحاناس شاید خودتم الان تقریبا این مدلی باشی"
ایــــکاش خدا از ما بگیرد هر آنچه که خدا را از ما می گیرد
امتحان ها تمامی ندارند ...یا استاد امتحان می گیردیا خدا
قبول شده امتحانات الهی باشی :)))
۰۲ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۲۳ سفید کمرنگ
چه قالب قشنگی..
عجب قالبی !همین که میگذره دارم فکرمیکنم قیمتی تر میشی عقیقـــــــــم...

منونیگافکرکردم زنگ زده بودی احوالموبپرسی...ازاون ور"آبـــ"زنگ میزنی بعدمیگی پیام اشتباهی...
پاسخ:
بابا بی معرفت...! آخه چی بگم بهت؟
امتحانات به سلامت باشند
یه سر بیا پای تریبون ما... گپ و گفتگو داشته باشیم
سلااااااام
دل آدم باز میشه
چطوری؟
پاسخ:
سلام عزیزم:-) شکر.خوبم شما چطوری؟