.

ابکی علی نفسی...

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ب.ظ

شب عاشورا بود...راه را گم کرده بودم..."شاید"...

آخر...کسی در کربلای شما،  گم نمیشود که...میشود آقا؟...

نگران نبودم...دلهره نداشتم...انگار خیالم راحت بود حواست بهم هست...

ذکری افتاده بود روی لبم...ذکری مدام...

 و انگار دیگر هیچ چیزی مهم نبود...مهم نبود چندبار دور حرمت بگردم...مهم نبود یکساعت و خرده ای بگذرد و من هنوز به هتل نرسیده باشم. به خلف مقام صاحب الزمان(عج)...

مردها، کفن پوشیده و قمه به دست، رد میشدند؛ آه...عزای شما بود آقا. . . هرچند که...


دلم تنگ شده برای "علیه السلام" خالصانه ای که با لهجه ی غلیظ عربی نشست کنار "صاحب الزمان" و از زبان شرطه های آنجا ؛ مسیر را نشانم داد...


من بارها خوابش را دیده ام...خواب آوارگی اطراف حرم ات را...خواب آن لحظه هایی که درهای حرم ات بسته بود.... من پشت در ماندن و نرسیدن را زیاد چشیده ام آقا...


میشود مرا...دوباره بطلبید حوالی حرم تان؟...

که کوله بار هرچه بغض هست را ببندم و بیاورم بدهم امانت داری های دم در...

بطلب...قبل از آنکه این بغض ها خفه ام کنند...


آخ.....بهترین روزهای عمرم را در عراق تجربه کرده ام...


تقویم عمر آدم انگار تقسیم میشود به دوقسمت...قبل از دیدن بین الحرمین؛ و بعدش...


پ.ن: آخر از عشقت عراقی میشوم....


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۱
غـ ـزالــ

نظرات  (۷)

۲۱ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۸ پسر انسان
دلتنگی همان بندی است ما را تشنه ی دیدار می کند
دلتنگ مان می کند تا تشنه شویم

۲۲ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۳ نســــترن گلـــــزار
انشاءالله نصیب و قسمتتون بشه ...
تو این حال واحوالاتتون واسه ما هم دعا کنین دعای دلتنگ ها انگار بیشتر توجه رو جلب میکنه...
التماس دعا خانوم...

۲۲ دی ۹۵ ، ۰۷:۰۲ آب‌گینه موسوی
و خدا کربلا را، بین الحرمین را؛ عشق را آفرید!

   در غبارِ خاطرِ ما، ناله های خون چکان

همچو بوی خون به خاکِ کربلا پیچیده است.!

۲۵ دی ۹۵ ، ۱۶:۵۰ منتظر ....
این روزا همینجوری خودم هوایی هستم این پست رو هم که دیدم دیگه داغون شدم...
آخر از عشقت هوایی می شوم...
ان شاالله که زودتر دوبار دعوت بشیم
پاسخ:
تا باشه از این خراب شدن ها. . . . . 

انشاءالله...
انشاالله آقا بطلبند همه مان را 
التماس دعا 
کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی