.

شاید که کبوتری ضمانت بکند ...

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۵۵ ب.ظ
حرفی که نیست...شاید قبل ترها که "حرفی" بود، رویی بود...آبرویی بودلااقل دلم صحن قدس مانده بودحالا امانمی دانم کجاستحتی به اندازه ی یک خط بغض هم ....... می ترسم یک روزی بیاید از امامم بپرسند اسمت را بیاورم و بگویند دروغ می گویم ... می ترسم آن قدر ها هم دور نیست...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۲
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۲)

سلام عزیزم خوبی؟وبلاگ خوبی داری.بیش تر وقت ها بهت سر میزنم.یه کوچولو دیر به دیر آپدیت می کنی.میخواستم باهم تبادل لینک کنم.تبادل لینکش اتوماتیکه برای رتبتم خوبه.www.youlink.ir
منتظرتم
۲۲ دی ۹۱ ، ۲۰:۲۶ بـــرای همـــه دعـــا کـــن
.
سلام - روزهای سوگواری پایان ماه صفر فرا رسید
.
با هم به سوی عشق و ایمان و دلدادگی برویم
.
اگر سلامی و حال زیارتی داشتی التماس دعا
.
بـــرای همـــه دعـــا کـــن
.
سلام
اگر رئوف نبود شاید باید می ترسیدی
اما رافت او حکایت دیگری ست
این خاندان مثل ما نیستید که بتوانیم مثل بازتاب رفتار خودمان در موردشان فکر کنیم...
فقط کافیست دل داد...
حرف نزدن خیلی بده
...
پاسخ:
هوم ...
۲۵ دی ۹۱ ، ۱۷:۲۳ سرباز وطن
سلام...
عقیق زنگ زدی؟
اون شما رو دادم تا حالت بهتر شه..
خوب بود؟؟
افاقه ای کرد؟
جهان سراغ ندارد رئوفـــــــــــ تر از تــــــــــو

هنــــــوز کاسه ی دستم نشان ندادم، داد

"مصطفی صابر خراسانی"

بهشت بیادتان بودم!...
سلام . در پی تفکر به تلنگر رسیدم یا در پی تلنگر به تفکر، اینش را نمی دانم . اما با شما در وبلاگم تقسیمش می کنم !
هشتمین کامنت پستی که برای امام هشتمه...


: گل
من برگشتم...
!!!!!
???
سلام...
چه خبر از امتحانا...؟؟
مال من تموم شد...هورااااااااااااااااا
امیدوارم خوب بدی...
راستی اگه یه خرده سرت خلوت تر شد قالبتو عوض کن...لطفا..." با کمال معذرت ..."
من که میدانم دلت کجاست!!!چشمـ ـک.
پاسخ:
کجاست؟ ! :-D
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۳۴ فروغ(ردپاهایم)
چه عکس نابی!