.

ولله الحمد

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ب.ظ

آدم ها؛

با همه ی جغرافیای پیچیده ی ذهنی؛ با همه ی تفاوت نقش و نگاره های دل ها،

باز هم ؛ شبیه اند بهم...


اصلا ؛ بیا مقدمه ها را کنار بگذاریم؛

میخواستم بگویم آدمی که کنج حرم تو آرام گرفته باشد ،

دیگر هیچ جای دیگر آرام نخواهد شد....


حالا هم..تلاطمی افتاده به جانم ،

از ایوان طلایی حضرت پدر، تا مسجد کوفه...


از مسجد سهله و حضور دائمی شما آقا...بغضی کشیده شده تا تهران...


از حزن بهت آور حرم حضرت سقا؛ تا زیر قبه ی حضرت ارباب...


 از غربت سامرا و سنگرهای مدافعان حرمش؛ بگیر؛

تا سنگفرش های صبور و مهربان حرم جوادالائمه...


.....


پ.ن:

حر کن مرا که جان من از شرم پر شده

من را که راه نیست به جمع حبیب ها...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۷
غـ ـزالــ

نظرات  (۶)

۲۸ مهر ۹۵ ، ۰۰:۲۱ الـ ه ـام 8 عـظـیـمـی
دیگه هیچ جا آرومت نمی کنه............

زیارتت قبول عزیزم...
پاسخ:
خداکنه....

تلاطم بهتر از آرامشه...
۲۸ مهر ۹۵ ، ۰۶:۱۷ آب‌گینه موسوی

عنوان خیلی عالی!

طوبی لک!

پاسخ:
تسبیح سنگی سبزی که بهم تو حرم امام رضا دادی...همه جا دستم بود....همه جا یادم بودی...
اگر تو همون عقیق من نبودی ، میگفتم دیگه هیچ جا آرومت نمی کنه ...
ولی ...
تو....
سال ها به امام رضا گفتی خیال کن که غزالم ...
 حتی قبل تر از این هفت سالی که من می شناسمت ؛ میگفتی ...


تو ..
بازم
جای ِ آرامش ِ دلت
کنج ِ گوهرشاده و صحن آزادی ..




قبول باشی رفیق دلم .
دعوتت از شیرین ترین دعوت های عمرم بود ... ( یادم رفته بود بهت بگم ، حالا میگم )
پاسخ:
عمر بودنت کنارم،
شد هفت سال؟...

عزیزم....
۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۹:۲۹ محمد ایرانی
به معنای واقعی کلمه عالی بود.
ممنون.
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۳ ܓ✿ سامره ܓ✿
سلام

زیارت تون قبول. آمین میگم به دعای آخرتون

لطفا رمز مطلب بالا رو به من هم بدید

یاحق
چقدر با مطلبتون خاطراتم مرور شد
دو ماه پیش من در عرض یه ماه تک تک شون رو زیارت کردم
از مشهد گرفته تا قم
از قم تا کربلا
از کربلا تا نجف و کاظمین و سامرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی