.

لطفا درخت نباشید!

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ب.ظ
یکی از تمام چیزهایی که شما نمیدانید این است که من در زندگی ام چند دقیقه درخت بوده ام!
یک درخت با برگ های قهوه ای و نارنجی و زرد...و چشم هایی که بوی قهوه ی سوخته ی ته فنجان را داشت...

راستش را بخواهید هنوز حسرت شاخه های خشک و برگ ریزی که نداشتم؛ به دلم مانده است.

بعدتر یک توت فرنگی بودم. صورتی صورتی با دانه های درشت قهوه ای...

بعدترش دیگر دلم نخواست چیز جدیدی باشم!

چیزی خط عمیقی انداخته بود به روحم ؛ که جایش مانده بود. مانده بود و دیگر قرار نبود جز خودم چیز دیگری باشم!

حالا سال هاست که مهدکودکمان عوض شده و من نقش های دیگری را هم بازی کرده ام...
یکی اش نقش کسی را که رفته رفته یاد گرفته دیگر خودش نباشد!


موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۵/۰۷/۰۷
غـ ـزالــ

نظرات  (۸)

۰۷ مهر ۹۵ ، ۲۳:۵۱ نسترن گلزار
(آه بلند)....
۰۸ مهر ۹۵ ، ۰۹:۳۳ انارماهی : )
کسی که یاد گرفته دیگر خودش نباشد ...
۰۸ مهر ۹۵ ، ۲۲:۲۴ آب‌گینه موسوی

:(

خیلی زیبا بود، فاطمه جانم!

 

کلّی تصویر و حس گرفتم. یادِ شعرِ اخوان هم افتادم. 

پاسخ:
میخواستم بیشتر ادامه ش بدم...از بال و پرش هم بنویسم...اما دیدم بهتره هرکسی خودش داستان بسازه باهاش...

از جام بیخودی کرد، ساقی خدا پرستم

بودم ز بت پرستان، تا از خودی نرستم

پاسخ:
تا از خودی نرستم...

سطر آخرش خیلی عالی بود

این هم قرینه ای بر بیت جناب نایب برای این پست از خود جناب صائب:


نزدیک من میا که ز خود دور می‌شوم

وز بیخودی ز وصل تو مهجور می‌شوم.



پاسخ:
چه مصرع عالی ای...
نزدیک من میا که ز خود دور میشوم...
دل بسته ام مرا زسر خویش وا مکن 

از من مرا جدا کن و از خود جدا مکن 

هرگز نگویمت که بیا دست من بگیر 

گویم گرفته ای زعنایت رها مکن 


کاش اگر درختهم هستیم حاصلی داشته باشیم نه اینکه ...

نه سایه دارم و نه بر٬ بیفکنندم و سزاست
۱۴ مهر ۹۵ ، ۲۳:۰۴ الـ ه ـام 8 عـظـیـمـی
تو عزیزِ الهامی... :)
۱۰ آذر ۹۵ ، ۱۲:۲۹ میلاد امینی
بسیار لذت بردم. ممنون از متن زیبای شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی