.

همه ی عشق من این است مسلمان تو ام...

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲ ب.ظ
پرسوز و گدازتر از تمام روضه های شهادت شما؛ همین اسم مذهب "شیعه جعفری" در تمام فرم های کاغذی ست... که مرا وصل میکند به شما .... من کجا و شما کجا؟...

بین تمام حرف های شما ،
این حدیث بیشتر از همه دلم را لرزانده است...

نفوذ گناه بر روح صاحب گناه، از نفوذ کارد در گوشت سریع تر است ...

میشود دستم را بگیری این روزها آقا؟...
میشود حواست به ایمان لب پرتگاهم باشد؟...


+ شهادت موسس مذهب مان...تسلیت...

آن قدر همه ی شعرهای شهادت امام صادق(ع) گریزی زده بودند به شهادت مادر(س)...به دست های بسته...به کوچه بنی هاشم...که دلم تاب نیاورد هیج کدامش را بگذارم اینجا...
اینجا نباید روضه ی باز خواند... حقش ادا نمیشود...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۸
غـ ـزالــ

نظرات  (۶)

من هم تسلیت میگم...
این آتشی که شعله زده بین خانه ام
ارثی بُوَد که ز مادر به من رسید

نخل سر سبز کهن سال امامت کیست جز تو

خالق بخشنده را دست کرامت کیست جز تو

پیش سیل فتنه کوه راست قامت کیست جز تو

اسوۀ ایمان و صبر و استقامت کیست جز تو

صادق آل محمد تا قیامت کیست جز تو

ای صداقت پای بند و دست بوس خاندانت.


شهادت امام صادق علیه السلام تسلیت.

۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۱ سید محمد رضی زاده
می‌شود گذشته ما را ندیده بگیری؟
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۳ محمد آذرکار
خدایا فرج فرزند دلبر امام صادق را برسان.
حاجت روا باشید

خود حضرت دستمان را بگیرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی