.

گل های آبرنگی

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۶ ب.ظ

بشقاب های شام و مخلفات و متعلقاتش را جمع کرده ام.

کارهای آشپزخانه را کرده ام و حالا نشسته ام روی مبل هال.

محمد سرش توی گوشی اش است و روی چیزی دقیق شده است.

چند دقیقه ی بعد می آید کنارم و عکسی را نشانم میدهد.


 _این روسری قشنگه؟


"فاطمه" را می بینم...که روسری طرح ابریشمی با گل های آبرنگی سرش کرده است...باهمان لبخند قشنگ دلبرانه و نگاه های مهربان همیشگی اش...


محمد دوباره سوالش را تکرار میکند.

می خندم. لبخند میزنم به سوال ناشی از دلتنگی اش، برای همسری که ده روز است جایی حوالی حرم امام رئوف، رفته است برای اردوی جهادی...


جواب سوالش را بلدم...الحق که محمد در انتخاب و خرید هم خوش سلیقه است...

و اضافه میکنم: البته که خیلی به فاطمه می آید...


ذوق کودکانه ای می دود در چشم هایش و تصدیق میکند...


ذهنم میرود سمت روزهای خواستگاری و عقد محمد و فاطمه...و منی که خواهر داماد بودم و واسطه ی ازدواج شان...یک سال و شش ماه گذشته است...

دلم برای فاطمه تنگ شده... خیلی تنگ...

برای همه ی روزهایی که...


می پرسم کی برمیگردد؟...

با حسرت محسوسی در نفس هایش میگوید جمعه...


خنده ام میگیرد از دل تنگ اش...

همه ی آن سال هایی که برادر من و پسر این خانه بود، کی اینقدر احساساتی بود؟...


پ.ن:

همیشه برای هم همینطور بمانند خدایا...

باشد؟...




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۲
غـ ـزالــ

نظرات  (۸)

امیدوارم همیشه به شادی باشید! 
پاسخ:
تشکر 
خدا کنه همیشه شاد باشند .
پاسخ:
انشاءالله...
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۳ آب‌گینه موسوی

جانم! الهی الحمدلله!

اِن‌شاءلله...

پاسخ:
عزیزم....مهربون من...:-*
عزیزم!
باز هم خوب طاقت داره محمد شما!
من دو روز نمی تونم از این شهر تنهایی خارج بشم!!!!
پاسخ:
:))
خنده ..

همچین آروم و ملیح !
پاسخ:
نخند دندونای خراب تو همه می بینن :))
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۱ انــــــ ـار
جالبه...

من هم دقیقا برای ازدواج برادرم با دوستم، واسطه بودم... :)

خیلی حس قشنگی ست
ان شاءالله همیشه خوشبخت بمانند.
پاسخ:
اوهوم...حس قشنگیه واقعا...
سلامت باشید ممنونم...
ای از اسیران کمندت خسته تر ما
از زمرۀ زنجیریانت بسته تر ما...

آتش عشقشان روز افزون 
پاسخ:
ممنونم...
همچنین شما و همسرمحترم تون.
دندون که تو دهن من نیست ، مرواریده عزیزم ... مروارید !
پاسخ:
آره میدونم
بخاطر همینه که وقتی دهن تو باز میکنی در وگوهر پراکنده میشه :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی