.

مرا ضمانت کن . . .

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۲۲ ب.ظ
خیلی حرف ها داشتم برای این پست اما ، همه اش بماند در ذهن و دلم! امشب دلم می خواست سحر...مشهد باشم و صحن گوهرشاد... دلم از گلدسته های مسجد گوهرشاد بالا برود و مناجات حضرت امیر...   اللهم انی اسئلک الامان...یوم لا ینفع مال و لا بنون... قسمت نبود زائر چشمان او شوم... پی نوشت: شب قشنگی است...هر چند پر از حسرت و دلتنگی... عیدتون مبارک... التماس دعا... این پست را نخوانید از دست تان رفته است!(کلیک بفرمایید)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۸
غـ ـزالــ

نظرات  (۹)

۲۸ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۰۲ آفتابـــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام

عیدت مبارک عزیز



منم خیلی دلم می خواست...خود امام رضا می دونه چه قدر خیلی.
۲۸ مرداد ۹۱ ، ۲۳:۴۵ سفید کمرنگ
قسمت میشه انشاالله...

آرزوها ... رو به مقصد میرسونه امام رئوف...
http://farsnews.com/newstext.php?nn=13910527000922
۲۹ مرداد ۹۱ ، ۰۵:۰۰ اگردل دلیل است...
آخ...این خنکی های سحرتوی صحن رابه هوای هیچ قطبی نمیدهم...نه قطب شمال...نه جنوب...ونه به هیچ وزش بادی...این خنکی های دم صبح حرم،یک چیزدیگریست...

فاطمه...اگه خدابخواد هفته دیگه میریم...
پاسخ:
فاطمه .. خوش به حالت... ماهم قرار بود بریم ... سلام برسون ...
۲۹ مرداد ۹۱ ، ۰۵:۰۲ اگردل دلیل است...
عیدت مبارک مهربان ترین دختر
داغ دلمو تازه کردی!مشهد...امام...حرم...حس سبکباری...چقد دلم میخواد...


عیدت مبارک!
۳۰ مرداد ۹۱ ، ۰۵:۲۴ اگردل دلیل است...
پیشنهاد...
http://rangebirangi4.blogfa.com/
پاسخ:
ممنون...

اشک من خودتو نگه دار، نیا پایین
منو رسوا می کنی
آخه غم تو میون جمعی
چرا تنها، منو پیدا می کنی
می شکنی منو با نگاهی، پیش مردم
آخه ای چشم سیاه
خون قلب منو هر شب، جای باده
توی مینا می کنی
می ریزه رو بالش من
هر شب این اشکای لرزون
بی تو من غمگین و تنها
من پریشون،دل پریشون
مستی ام رو تا سحر
پیمونه ام می بینه و بس
غنچه های اشکمو
دست غمت می چینه و بس
اشک من خودتو نگه دار، نیا پایین
منو رسوا می کنی
آخه غم تو میون جمعی
چرا تنها، منو پیدا می کنی

سلام
برای حال دلم دعا کنید . این روزها بد هوس کرده دلدارش را ... مثل آهویی سرگردان شده است ... ضامنش را میخواهد ... ضامن این دل بیقرارم باش ...