.

من بی تو در هم ام...تو بی ما چگونه ای؟

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۴۷ ق.ظ
حال دلم خوب نیست...وضعیت اش اورژانسی است شاید...دعایش می کنید؟دوست دارم مال خودم هم نباشد، چه رسد به اینکه...پر از حرفم...اما...خودکار را که میگیرم دستم، انگار سالهاست همه ی حرف هایم را زده ام و فقط جوهر خشک نشده ی بعضی های شان مانده در گلویم...دنبال کاغذی لابه لای کتاب های قدیمی کتابخانه ام را میگشتم رسیدم به سررسیدی که...روزی جای حرف هایم بود به جای این وبلاگ...چقدر صدای شرق شرق خیس کاغذ هایش دلم را لرزاند...باید برگردم...به خودم...به همان حرف های خیس کاغذی......پی نوشت:دیوانه قصد دارد اسم مستعار خود را عوض کند! از تمامی خوانندگان عزیز تفاضا دارم پیشنهاد های خود را در همین پست اعلام فرمایند!به بهترین پیشنهاد هدیه ای به رسم یادبود تقدیم خواهد شد! دل نوشت:فکر می کنم کلام معصوم باشد،شقی ترین آدم ها کسی است که در ماه رمضان بخشیده نشود...- شقی می دانی یعنی چی؟یعنی مثل ابن ملجم...دعا کنیم برای همدیگر...شاید دعای من در آسمان گیر دعای تو مانده باشد...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۵
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۶)

۲۵ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۳۳ اگردل دلیل است...
به خاطر زحمت پریشبم،ببخشید...
پاسخ:
زحمتی نبود عزیزم...:*انقدر نگو... پیشنهاد ندادی ها... نظرهامون نزدیکه به هم...جواب میده...
۲۵ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۲۸ اگردل دلیل است...
"آه"!
هنوزفکرمیکنم بشت میگم!

پاسخ:
فاطمه؟ بشت؟ عزیزم!
۲۵ مرداد ۹۱ ، ۲۰:۰۴ آفتابـــ گـردان
" بی قرار" موقتا خوب است به نظر من...به تو می آید.

بی قرار توام و...
پاسخ:
...در دل تنگم گله هاست... آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست....
۲۵ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۲۱ سفید کمرنگ
به مونوم باگو فاطمه!
پاسخ:
موخوای چو کنی؟ بره چی شیته؟! گفتم اصالتمون رو از دست ندیم کمرنگ جان![چشمک] از دست تو و فاطمه...!! چرا این شکلک ها تو میهن بلاگ جواب نمیده؟ شیطونه میگه بار و بندیلمو جمع کنم برم همون بلاگفا خودمون!
۲۵ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۴۴ سفید کمرنگ


اجازه بده به نقطه ی عطف اصالتمون اشاره کنم :

بااااااااااااااااع !

موخام بَلّم در کوزه! به تو چّه ؟!



پاسخ:
یعنی خرابتم...... چقدر خندیدم!
۲۵ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۴۵ سفید کمرنگ
شیطونه حرف مجانی میزنه! همین جا بمون حالا که ما رو آوردی هی آلاخون والاخون نکن!
پاسخ:
[لبخند ملیح]
وای باروووون‏!توی وبت چقدر بارون میباره...یه حس خاصی داره...
واصل. به معنی پیوند دهنده .حتی اگه کسی عربی نفهمه میدونه که از وصل میاد . از رسیدن...
این لهجه الهام اینا مال کجاس؟بگین ماهم روشن شیم
پاسخ:
لهجه الهام اینا؟! خب منم جزوشون حساب کن!مال یه خطه(!) ایم!! میام میگم[چشمک]
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۳۱ اگردل دلیل است...
"غربتی"
"رخاء"

و کلمه -رخاء - به ضمه را - به معناى نرمى است و ظاهرا مراد از جریان باد به نرمى و به امر سلیمان این باشد که : باد در اطاعت کردن از فرمان سلیمان نرم بوده و بر طبق خواسته او به آسانى جریان مى یافته ."فَسخَّرْنَا لَهُ الرِّیحَ تجْرِى بِأَمْرِهِ رُخَاءً حَیْث أَصاب"

"تزریقاتی"همون پزشکه!

پاسخ:
یعنی پیشنهاد هات تو حلقم!! میگم بی خیال اسم مستعار بشم؟ اسم خودم قشنگ تره...
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۴۰ اگردل دلیل است...
"آترا":دخترآتش-آذری ها!!!
"یامین"

"راحل":کوچ فرما!

"هبه":یکی ازمعنیاش:الهه ی جوانی!



ببین خیلی برات گشتم وفکرکردم ها!(آیکون منت گذاری فاجعه)حالا اون چندتاریگی که ازکف دریاجمع کردی روپیداکن واسم بیار!خوبه نرفتی برام صیدمروارید!
شوخی کردم.هییییییییییییییییچ توقعی ندارم!
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۱۴:۴۶ اگردل دلیل است...
اینجا کسی ازلهجه مو حرف زده؟!!!!!
پاسخ:
شما خون کثیفتو کثیف تر نکن!
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۱۴:۴۸ اگردل دلیل است...
اینو نیگا...


ازاینجا" غربتی" روانتخاب کردم!گفتم تویه عمردیوونه بودی،حالایه کم غربتی باش...
http://kansas.persianblog.ir/
پاسخ:
میخوام تکراری نباشه فاطمه. اکثر اسم های پیشنهاد شده رو جایی دیدم...
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۵۶ سفید کمرنگ
فاطمه جُن لهجه تونو چی کار دارُم مو! ؟ باع! مو با لهجه خودُم دارُم حرف میزنُم ! وُی !
پاسخ:
دیگه حالم داره بد میشه! میگم بس که لهجه ی قشنگی نبوده حفظ نشده ها!
غبار.
ثمین(به عربی:ارزنده و قیمتی).

خش(به گیلکی یعنی لاغر!)
تسنیم(چشمه ی بهشتی. تفسیر استاد معظم ما)
به جای خودم!!!
و بهترینش: نگاه ساکت باران
پاسخ:
پیشنهاد های شما تو فرق سر دل ما... لطف کردید وقت گذاشتید...
۲۷ مرداد ۹۱ ، ۲۱:۴۷ سفید کمرنگ
خیلیم دلت بخوا! بی تربیت بی ادب! آدم باید اصالتهای قومی و ملیش رو حفظ کنه
سلام دوست عزیز
ذُکا نیز بدک نمی باشد
به معنای مهر،خورشید.
برازنده شماست!
یا شایدم رائده به معنای جوینده و خواهنده.
و یا شاید راجی به معنای امیدوار!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی