.

عصبانی ام!

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۱، ۰۱:۵۶ ق.ظ
به فاطمه اختصاری: (بهتر است بگویم خود شیفته اختصاری!)حیف!حیف از اسم فاطمه که روی آدمی مثل تو باشد!اسمش را که سرچ کنید، چند پستی از آرشیو وبلاگش را که بخوانید،به برچسب ها که دقت کنید، در ویکی پدیا که سرچش کنید احتمالا نظری مشابه من خواهید داشت! مدت هاست که میخوانمش و هر روز بیشتر حالم بهم میخورد ازش!   او و شاهین نجفی... پ.ن: از آدم هایی مثل فاطمه اختصاری، سید مهدی موسوی و... که به اسم غزل پست مدرن شعر و هنر و ادبیات رو به ابتذال کشوندن متنفرم!! میخواستم برای مثال چند بیتی بگذارم دیدم حیف از سطرهای این وبلاگ که آلوده به اراجیف این جماعت شود! هرکس خواست خودش سرچ کند، خیلی زود جواب تلخش را پیدا می کند...لازم باشد مثال هم می زنم! واقعا چقدر شاعر متعهد و ارزشی کم داریم... بعدا" نوشت: شاید زیاده روی کردم در نوشتن این پست...اما نظرم هنوز همان است... تغییری نکرده... دلایل ام رو در جواب یکی از کامنت ها نوشتم...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۹
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۵)

بیش تر از آنکه نگران شعر و ادبیات باشم، غصه دار ارزش هایی هستم که با کلمات به انها توهین می کنند...


یاعلی
سلام چه کار کرده مگه کنار شاهین نجفی اسمشو گذاشتی؟ منم دوسش ندارم ولی انقدر عصبانی؟ الان نمی دونم چه خبره؟ سلام خوبی؟
پاسخ:
سلام عزیزم... یه سرچ میکردی میگم الان برات اینکه به عنوان یک زن حالم از استفاده ابزاری و جنسی از زن و ابتذال تو شعرهاش به هم میخوره به کنار... اینکه خودشیفته بودنش رو با هربار عکس های مختلف از خودش گذاشتن ثابت میکنه هم مهم نیست... این که انقدر بی شعور و بی شخصیته که وقتی فحش هایی که تو وبلاگش نوشته رو میخونم از خجالت سرخ میشم به کنار، تو ترانه سرایی هم با گروه شاهین نجفی همکاری داره...سگ ولگرد لس آنجلسی! باز اینم به جهنم! فقط از این دلم خیلی شکست...که میاد تو برچسب هاش از اسم شاهین نجفی و نقی کنار هم استفاده میکنه و این یعنی نه تنها نسبت به کار شنیع شاهین نجفی اعتراض و اعلام برائت نمیکنه، بلکه بدش هم نمیاد به عنوان تبلیغ استفاده کنه ازش! نکته ی جالب اینجاست! وقتی با کامپیوتر وبلاگش رو باز میکنی برچسب ها رو نشون نمیده! ولی وقتی با موبایل وارد وبلاگش بشی،چون قالب پرشین بلاگ رو گوشی باز نمیکنه میتونی برچسب ها رو ببینی... یک اقدام ظریف و مخفی! چقدر ائمه ما مظلوم اند...
۲۹ تیر ۹۱ ، ۲۱:۴۸ سفید کمرنگ
بدوبیراه نگو. اگر استدلال داری با زبان منطق حرف بزن. اگر حرفت درسته
شاعر متعهد کم نداریم. شاعر متعهد خوب کم داریم.
پاسخ:
بله... وقتی کله ی سحر با اعصاب داغون اینا رو کشف کنی همین میشه!! شما ببخش...
۲۹ تیر ۹۱ ، ۲۱:۵۵ شما مرا درخت صدا کنید!
آره من هم زودترها یک بار تا همین حدود حالم ازشان به هم خورد

سلام

اعصاب خودتان را خراب نکنید ...

همه ی همه ی شان را روی هم جمع کنی یک بیت از شعر فاضل نمی ارزند و از شعور قزوه از مرام مودب از صفای سیار از عشق عرفانپور و ایمان معلم و ... زیاده ترند که نامشان یادم نیست اصلا نفس برقعی و بیاتانی ها انقد گرم هست که فضای پاک شعر هرگز کثیف نشود غصه نخورید ...
چه قدر امروز در دعای ندبه دلم تنگ شد برای صاحب الزمان...
چه قدر دلم بغض کرد زیر بار مظلومیت امامانم...
کاش او بود تا همچین حیواناتی حتی اجازه نفس کشیدن هم نداشتند...
۳۰ تیر ۹۱ ، ۰۷:۰۷ زینب سادات
سلام
الان من برم سرچ کنم ببینم اینا که گفتی یعنی چه!!!
۳۰ تیر ۹۱ ، ۰۷:۱۴ زینب سادات
خدا را شکر از زیبایی چهره بهره ی چندانی خدا به او نداده است!!! :دی
مطالب را هر چه سرچ کردم فیلتر بودند!
پاسخ:
من vpn ندارم ها! برای من باز شد! نمیدونم...شاید از دیروز تاحالا فیلترش کردن!
طبه پیامبراکرم (ص) به مناسبت ماه مبارک رمضان
ماه خدا، با برکت و رحمت و آمرزش به شما روی آورده است. ماهی که نزد خدا برترین ماه ها ست و روزهایش بهترین روزها و شب هایش برترین شب ها و ساعاتش بهترین ساعت هاست.

ماهی که در آن به میهمانی خدا دعوت شده اید و خداوند شما را بدین وسیله گرامی داشته است. نفس هایتان در آن، تسبیح خدا و خوابتان در آن عبادت است و اعمال شما در این ماه پذیرفته و دعایتان مستجاب است.

پس با نیت های خالص و دل های پاک از خدا بخواهید که شما را در این ماه به روزه داری و خواندن قرآن کریم موفق گرداند.

به درستی که شقی و دور از سعادت، کسی است که در این ماه بزرگ از آمرزش الهی محروم ماند.

با گرسنگی و تشنگی خود در این ماه، گرسنگی و تشنگی روز قیامت را به یاد آورید و به فقیران و درماندگان رسیدگی کنید و بزرگان خود را احترام نموده، بر کودکان خود مهربانی نمایید و با خویشان خود به صله ی رحم بپردازید و زبانتان را (از گفتار بیهوده) نگاه دارید
منم باهات موااااااااااااااااااااااااااااافقم ....دقیقا با همین لحن شاید تند تر .....
حال آدمو بهم میزنن ....
اااه ....
الان رفتم سرچیدم و دیدم ....

راستی ممنون از دلداری دادن ها و سر زدن هات به وبلاگم ....
۳۰ تیر ۹۱ ، ۰۹:۴۶ اگر دل دلیل است...
ممنونم...خوب بود.موافقم.

یه پست قبل از "چادر.."گذاشتم.در این حال وهواست...دوست داشتی بخوانش...
من نمیدونم این آدم کیه بذار تو نشناختنش هم باقی بمونم اما بذار یه چیزی بگم
یکی از همکلاسی های قدیمم به تازگی صاحب دوپسر دوقلو شده اسمشون رو گذاشته محمد مهدی و محمد حسین و عکسشون رو تو فیسبوک گذاشته اون وقت درست پایین عکس و اسم بچه هاش پیجی رو شیر کرده بود به اسم ما از شاهین نجفی وآزادی بیان حمایت میکنیم!!!
فاطمه دو روزه از فکرش بیرون نمیام از فکر این تضاد در نامگذاری و این حمایت
نمیدونم چرا بعضی ادم ها بازیچه شدن خودشون رو نمیفهمن
پاسخ:
چقدر عجیب... نمیدونم...
این بود! من هنوز با میهن بلاگ اشنا نیستم انگار:)
من از خیلی قبل این خانم به ظاهر شاعر رو میشناختم..همچنین سید مهدی موسوی_پدر شعر پست مدرنیسم رو..!
من مدت هاست که دلگیرم...
بعضی از آدما رو نمی شه حضم کرد..
هیچ وقت..
دلگیرم از دستشون...از دست شعراشون..کارهاشون..رابطه هاشون ..عقایدشون...
اما عزیزم عصبانی باش-دلگیر باش -اما توهین نکن..به دشمنت هم توهین نکن..
دعاکن خوب شن..دعا کن
پاسخ:
اتفاقا خودم دیروز داشتم بهش فکر میکردم... متاسفانه هنوز به اون درجه ی شخصیتی نرسیدم! در برنامه چشم انداز توسعه شخصیتی م هست!! ممنون از تذکر...
۳۰ تیر ۹۱ ، ۱۸:۴۷ می دونیم میای
سلام
عججججب!!! سرچ نکردم، چون اعصابم رو دوست دارم، و فعلا تا کاری از دستم برنمیاد نمی خوام خرابش کنم. ولی نوع ناراحتی شما خیلی برام آشناست، بنابراین حق رو به شما میدم!
انشاألله خداوند متعال تمام این ناراحتی ها رو به ثمر بنشونه، و مقصرانشون رو به نتیجه ی اعمال...
التماس دعا
سلام
"دیوانه"ای که حس "آفتاب گردان" براش آشنا باشه موجود جالبیه بی شک
اومدم و فقط عصبانیت ها رو خوندم فعلا..و راستش فکر می کنم همین عصبانیت ها آدم رو زنده نگه می داره..

روشن باشه الهی!
پاسخ:
سلام... ممنون از لطف تون...