.

همینطوری نوشت!!

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۰۰ ب.ظ
گاهیآن قدر آرام می شوی...که اصلا حال نشان دادن بغض ها و خنده هایت را هم نداری...آرام بودن با آرامش داشتن فرق دارد...یادم است یک روز این جمله را نوشتم...در حرف های نرم و کاغذی ام برای کسی که...این که دلتنگ تو ام...اقرار می خواهد مگر؟...حالم خوب است...تلاطم درونی ام آرام گرفته است...هرچند.......مهم نیست!روزانه نوشت:تقریبا سی و دو شب است که نخوابیدم....این قدر که این درس ها....منم که درس خون!!!!اره دیگه!! یه کیلو هم کم کردم !!همه ی این ها به کنار...وقتی برگشتم خونه...نمره ی یکی از درس های تخصصی مون اومده بود....خستگی تو تنم موند....واقعا"مهم نیست...باید بروم سراغ کتابخانه ام....مرتب کنم از اول!کتاب های در لیست انتظار!!نکته نوشت:پست پایینی شاید اعتراض باشد، شاید غرغر، شاید بغض...و شاید...هر کس حوصله ی خواندنش را داشت ، رمز را در کامنت خصوصی تقدیمش می کنم...دلیل رمز دار کردنش را هم همان جا نوشته ام...بعدا نوشت:رمز پست قبل برداشته شد...بنا بر حرف آفتاب گردان...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۲
غـ ـزالــ

نظرات  (۷)

سلام
امان از این حس های مثل هم! همین امروز یکی از دوستام بعد از مدتها بهم زنگ زد و بعد از یه مدت طولانی که سعی می کرد وادارم کنه به حرف زدن - چون واقعاً انگار هیچ حرفی نداشتم برای زدن- گفت: اَه. بهت زنگ زدم که دلم باز شه یه کم.
می خواستم بهش بگم دیگه حرف زدن با مهسا دل هیچ کی رو باز نمی کنه. مهسا هم دلش با حرف زدن با هیچ کی باز نمیشه... می خواستم داد بزنم تو روش و اینو بهش بگم. اما به یه لبخند کوتاه بسنده کردم. همین خودش همه حرفها رو می زد. با خودمم دیگه زورم میاد حدیث نفس کنم...
منم رمز می خوام. زود تند سریع 
این ارام بودن را تجربه کردم...هرچند شاید هرکس جوری ارام میشود اما من درش ماندم...ماندم و ماندم...غرق نشوی دراین ارام بودن ها....

ما هم عاشق غر غریم
خسته ی امتحانات و شب زنده داری های پر از چای و قهوه نباشی
چند ترم که بگذره عادت میکنی به نمره هایی که حتی خوابشونم نمیدیدی
دوست دارم رمزتو داشته باشم اگه امکانش هست
پاسخ:
اصلا اهل خوردن نوشیدنی های گرم نیستم... حتی صبح ها هم چایی نمی خورم. شب ها به طور خود به خودی با یک نگاه کوتاه به حجم باقی مانده از درس کلا" خواب از چشم می پرید!!
من شروع کردم به خوندن کتاب های در لیست انتظار
۳۰ تیر ۹۱ ، ۰۹:۵۳ دختر چادری
سلام.
درسته. زیبا نوشته بود.
این خیلی خوب بود: آرام بودن با آرامش داشتن فرق دارد...
همیشه دنبال تفاوت این دوتا بودم توی کلمه!
سلام.
عیدتون مبارک.
ممنون که ما فقرا رو فراموش نمی کنید.
تو پست آخر نظر گذاشتم تا بدونید همش رو خوندم و مثل همیشه زیبا و ....
امیدوارم موفق باشید.
در پناه حق