.

...

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۱۵ ب.ظ
مُحرّم ؛ مَحرم است به دلم...   دلم...   بین الحرمین....   ه م ی ن . . .   پ.ن: حرف زیاد است.بغض هم.یکی شان دوام می آورد فقط... کاش به نماز نشسته ی زینب(س) ... نرسد . . . . .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۸
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۰)

سلام
چه خوب که گفتی خبر جا به جایی ت رو همسایه
دل ِ بی غم در این عالم نباشد دوست من
بغضی که در گلو می نشیند به وقت یاد حضرت سلطان، شیرین ترین بغض عالم است در دلم .... بغضهای این چنینی ات مدام! بغضهای این چنینی ام مدام !
پاسخ:
سلام... بله.دقیقا... ممنون از دعای قشنگ تون...
سلام عقیق
عقیق دلم...
کربلا...
وای...
۲۹ آبان ۹۱ ، ۱۷:۳۵ کبوتر چاهی
راستی!
به روز کردم که خواسته بودی بانو
منم...

***

فاطمه ؟ آفتاب در حجاب رو خوندی؟
من می خواستم باز بخونم وقت نمیشه...
۰۲ آذر ۹۱ ، ۰۷:۳۵ أَحْلاَمـ
مَحرم ست دلمان بهم ف ا ط م ه ..
مُحرم دلت به مُحرم دلم ..

میدانی .. دلم برای آن شب که صحن خلوت بود ومن بودم و چندنفردیگر .. دورضریح دوسه نفربیشترنبود .. تنگ شده .. نسیم میوزید فاطمه ..
خداروزیمان کند ..
۰۲ آذر ۹۱ ، ۰۷:۴۹ أَحْلاَمـ
با نام عشق، خلقت انسان شروع شد

جانی گرفت و غصّه به این سان شروع شد

فریادِ طبل، ضجّه‌ی زنجیر، شور سنج

با رعدهای تعزیه‌گردان شروع شد

در بین ابرهای سیه پوش آسمان

بغضی شکفت، روضه‌ی باران شروع شد

ممکن نبود این که دو خورشید، همزمان...

از قتلگاه، ممکن و امکان شروع شد

اقرأ به نام عشق در این دشت پر بلا

بالای نیزه بود که قرآن شروع شد

بابا کجاست؟ عمّه چرا گریه می‌کنی؟

هق هق میانِ شام غریبان شروع شد

وقتی که روضه‌خوان کمرش را گرفته بود

بالا گرفت گریه و طوفان شروع شد

هر «یا حسین» نقطه‌ی آغاز روضه‌ای ست

این روضه تا رسید به پایان شروع شد
شاعر:رضااحسان پور
سلام رفیق
خیلی خیلی خیلی خیلی نیازمند دعاهای همه جانبه ام. دعا کن زودتر از دستم خلاص شی دیگه نیام اینجا روضه مکشوف بخونم برات! چند بار اومدم بهت سر زدم اما نمی دونستم چی باید بگم!
نطقم کور شده...
خوش به حالت که محرم است محرّم به دلت...
درپناه خدا
تنها تو بودی که خوب فهمیدی

استخوانی که در گلوی علی بود سه شعبه داشت

شش ماه علی بودن را طاقت آوردی

خون تو جاذبهء زمین را بی اعتبار کرد

حالا پدرت یک قدم می رود بر می گردد

می رود بر می گردد

می رود...
زندگی یک پاداش است نه یک مکافات.فرصتیست کوتاه تا ببالی ..بیابی..بدانی..بیندیشی..بفهم ی..
زیبا بنگری و در نهایت در خاطره ها بمانی...
خدا نکند فکرت برود سمت خاک های روشن کربلا..
پاسخ:
خدا نکند ...