.

از آن شب ها...

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۱، ۰۳:۳۶ ب.ظ
بعضی شب ها شاید خودشان را محکم در ذهنت حک کنند... مثل بعضی خاطره ها... دیشب تمام جاهای این شهر را که دلـ نگرانم احتمال به بودنت می داد...رفتم... خیره شدم به کوبیدن موج های دریا به صخره های دلتنگ ساحل...و نبودنت. کنار حافظ پیدایت کردم...بغض های بی حوصله ات را تا آن جا قدم زده بودی... دلم میخواست از دور فقط نگاهت کنم و نیایم بنشینم کنارت... پر از بغض بودم ولی لبخند زدم از کشف جدیدم: اعتراف میکنم ابدا فکر نمیکردم این قدر خودت را در دلم جا کرده باشی!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۴
غـ ـزالــ

نظرات  (۵)

۲۵ آبان ۹۱ ، ۰۵:۳۶ أَحْلاَمـ
ف ا ط م ه ..

گنگ شده ای برام .. بیازودتر خودت رو گویاکن ..
ف ا ط م ه ..

بوی محرم گرفته ای ..

...

بوی سیب؟!
سلام فاطمه
آهنگ احساس دلت شنیدنیه...
دوسش دارم...
حرفات ب دلم میشینه...
این روزها خوب گوش کن!

خبری در راه است... حواست را جمع کن!

صدای زنگ کاروانی می آید

تو هم می شنوی؟
سکووووووووووووووت....
راستی من رمز یرگ ریز رو ندارم...