.

خوشا به حال خیالی که در حرم مانده ست....

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۱۴ ب.ظ
سلام جواب تمام سلام ها واجب است نه؟... دل خوش کرده ام به همین جواب ها... چند وقتی هست غربت آشنای حرمت را قاب گرفته ام روی دیوار دلم... این شب ها که دلتنگت می شوم، مچاله می شوم در خودم و بغض می کنم،  این شب ها که تمام سهم من از حرم ات تصویر روشن باب الجواد در ذهنم می شود و نگاه های خیس ام، نگاهم میکنی؟ دلم را...سپرده ام به دستت...هوایش را داشته باش آقا... همسایه ات که نیستم...زیر سایه ات چه؟... آقا حواست به دلم هست...؟یا من آن قدر سر در گم شده ام که یادم نمی آید قول هایم را... ما را کبوترانه وفادار کرده است آزاد کرده است و گرفتار کرده است....     ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۳
غـ ـزالــ

نظرات  (۳)

آسمان آبی بود یا...

پرنده،یادم نیست...

چه شده است حال مرا همسایه...؟

که پلاک خانه ام...

یادم نیست!!
خوشا به حال آن خیال!
۲۹ تیر ۹۱ ، ۲۲:۵۱ سفید کمرنگ
ما را کبوترانه وفادار کرده است...