.

لحظه نوشت

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۶ ب.ظ
یک سری افاضات و تئوری پردازی های جدید از ذهن فعال اینجانب متراوش شده که حال ندارم بنویسم.افاضات و دروگوهر پراکنی های قبلی هم مونده که اینجا عنوان نشدن.بنده به این نتیجه رسیدم که لازمه من حرف بزنم و یه نفر بیاد اینجا بنویسه :)))چون آرشیو تفکراتم رو نیاز دارم :)خلاصه که خسته ام و فاز غم سایه انداخته بر این روزها هم باعث شده حوصله سر و سامان دادن به مرزبندی های ذهنی م رو نداشته باشم...در طول دو هفته گذشته انقدر امتحان دادم که برای اطرافیان سوال شده که نکنه شما دو خط بهتون درس میدن بعد امتحان میگیرن که انقدر تعداد امتحان ها بالاست!از امتحان های پیش رو هم حرف نزنم که در جایگاه خود مصیبتی ست بس عظیم و شگفت!نکته نوشت:کی گفته طرح کاهش جمعیت به لحاظ آماری رو جمعیت تاثیر گذاشته؟؟ما دیشب دو تا از عمه هام و یکی از عموهام و دایی پدرم رو دعوت کردیم شدن 50نفر(با بچه ها و نوه ها :D ) داغان رفتیم قشنگ :))) درمورد بقیه فامیل که هنوز دعوت نشدن عرضی ندارم فعلا:))
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۸
غـ ـزالــ

نظرات  (۵)

چقدر نحوه نگارش این پستتون متفاوت بود!!!
ولی کلی بانمک بود آخرش
پاسخ:
:) آهان!ببین اصن مخاطب عادت کرده من همیشه غمزده بنویسم :)
خداقوّت! :)

خیلی هم خوب! خدا زیادترشان کناد! :)

یادداشتِ اخیرم در بابِ کسانی‌ست که بابتِ شلوغی ناراحتند ولی به خاطرِ نوشتارِ تو نبود. حالا می‌بینم که تو را هم شامل می‌شود! :دی
پاسخ:
اتفاقا من دوست دارم مهمون ها زیاد باشن... من باب مزاح بود اون... :)) حالا بذار بیام پست تو بخونم ببینم چی نوشتی
جان ارغوان ، بی تعارف ، من حاضرم تایپ کنم برات :|
تو واس من ویس بفرس من تایپ میکنم
یعنی به حدی رسیده که بگم :
تو فقططططططط بنویس ! ه م ی ن !



فااااااااطمه :(
امتحاااااااان :(((( چرا انقدره سخت امتحان میگیرن عاخه ؟ و بد تر از اون چرا انقدره نامردانه نمره میدن ؟
پاسخ:
امتحان مهم نیست اصن... فقط... پر از حرفم و خالی از کلمه... بابت جمله اول...مهربونی بس که...ارغوانم...
مزه ی زندگی به شلوغیشه.
اتفاقا دیشب سحر به عیال مربوطه می گفتم اون مزه و لذتی رو که ماها تو بچگی از شلوغی سحرها و افطارها می چشیدیم این بچه ها نمی چشن.
بعدش اینکه شما فقط خودتون رو نگاه نکنین. کافر همه را به کیش خود پندارد!
واقعا جمعیت افول کرده.
حالا حالاهام درست نمیشه.
فرهنگ خراب شده تا دوباره اصلاح و ساخته بشه عمر نوح میخواد.
پاسخ:
بله...منم واقعا مهمونی های شلوغ رو دوست دارم... نعمتیه...
فرداش اومدی پیش من :)
پاسخ:
اوهوم :*