.

چند خط قدیمی...

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۱، ۰۲:۳۹ ب.ظ
شاید اگر برمیگشتم سال های پیش...محتاطانه تر راه هایم را طی میکردم... ولی می دانم باز آخرش به همین جا ختم می شدم... خوب یادم هست آن جمله ها را...شکستن هایت...خرد شدن هایم...بغض ها و سردرگمی ها را خوب یادم می ماند... چقدر خوب کلمه هایت را در عمق دلم جا داده ای... "این ها از تو نیستند فاطمه...وصله ی ناجوری اند به تن احساست که هرچه میکنم نمیگذاری جدایشان کنم" چقدر خوب غم آن حرف ها را یادم است...همین حوالی بود...همین روزها... می دانی...یادش هم ته دلم را میلرزاند...ته دلم را غمگین میکند... این حرف ها را تو یادت است؟! گفتی نمیخواهم به اینجا برسی... و من رسیدم... و پشیمان نیستم شاید... سخت از دلم میگذرم...فهمیده ای این را... اما این چند وقت خیلی چیزها را یاد گرفتم... "فهمیده" ام خدا روحم را...دلم را...بهم امانت داده و هیچ آدم عاقلی این کارها را با "امانت" نمیکند... قرار نیست دست نخورده برشان گردانم، اما این راه ها که دلم میرود مستقیم نیستند... این جاها که روحم ریشه دوانده برای "او" نیستند... و من حق ندارم بیشتر از آن چه باید بودن و نبودن هایم را تقسیم کنم... نمی دانم ادامه ی این سطرها را از کجای دلم بردارم و بنویسم اما... دلم میخواهد بعدها حرفی از این روزها برای دخترم داشته باشم... ضمیمه به پست برای دخترم: کاش این حرف ها را خوب به خاطرت بسپاری... دخترکم، مواظب حریم های خودت و آدم ها باش... کسی را به "تنهایی" ات راه نده...شاید خیلی دیر بفهمی تنهایی موهبت بزرگی ست برای دلت... هر روز لااقل چند دقیقه ای برای "خودت" باش...برای خود خودت... هیچوقت سعی نکن بیشتر از آن چه که باید برای کسی باشی... نیازهای روحی آدم ها یکسان نیست،ولی... کاش زود فرق دلبستگی و وابستگی را بفهمی... قبل از اینکه وابستگی خردت کند... دلبستگی اما بزرگ ترت میکند...عجیب... دلم میخواهد چینی نازک تنهایی ات درست شکل بگیرد... همین...کاش قدر بعضی از آدم ها را خوب بدانی در روزهایت... پ.ن: فکر نمیکردم دیگر درمورد این حرف ها کالبد شکافی کنم و چیزی را از ورق های قدیمی دلم بیرون بکشم...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۴
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۶)

۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۲:۵۷ آفتابــــ گردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام


باید ببینمت
این همه آشنایی روح را باید چشید!!!
سلام عقیق مهربان
چقدر این حرفهایت به دخترت به دل می نشیند.
و تو نه فقط برای دخترت که برای همه دختران زمین میگویی!
راست میگی سفره دل رو نباید پیش هر کسی باز کرد. نباید تنهایی رو با هر کسی قسمت کرد. چیزیه که این روزا چشیدم...
به دخترت بگو:
صبر معجزه میکنه، تنهاییشو پیش فروش نکنه. فصلش که برسه به قیمت می خرند!
پاسخ:
سلام چقدر خوب گفتی سمیرا...
یادِ یک جمله از نظرآهاری افتادم و نمی‎خواهم با فلسفه نگاه کنم پس قبولش دارم :
تنهایی تنها دارایی یک انسان است...

سلام .احوال شما؟ همین طوره .یه خونه ی گرم و صمیمی دارم. خوش اومدی !
سلام دخترکــــ
تو هم که آن ویزیبل شدی!
فاطمه... خیلی دعام کن، باشه؟ هی هم بیا بهم انرژی بده بگو جات خالیه و نیستی و ازین حرفا، احساس کنم آدم مهمی ام!!!
خوب باشی همیشه. امیدوارم الآن از حس نوشتن این پست فاصله داشته باشی....
پاسخ:
سلام چشم عزیزم! وقتی کم پیدا ام بدون ددلاین امتحانم نزدیکه و تازه به عمق فاجعه پی بردم!!! تو هم دعا کن عزیزم...
salam.
kojaii??
up nemikoniy?!
پاسخ:
سلام عزیزم تو بیا به جای من آناتومی دستگاه اسکلتی رو بخون من میام آپ میکنم! :) اصن یه وعضی!
۱۹ آبان ۹۱ ، ۱۶:۲۱ سفید کمرنگ
درس بخون نمی خواد به روز کنی! به حرف پرواز گوش نده! دکتر مملکت رو چه به این جنگولک بازیها!
عزیزم...
پاسخ:
آره والا!!
سلام
چقدر حرفهای دلنشینی بود... حتی تلخی ها و بغض هایش
فاطمههههههههههه
روز های کمی از" شونزده سالگی "م مونده
نه هفده سالگی
پیرم نکنننننننن
پاسخ:
آقا اول نوشتم 16 ها...! خیلی خب بابا!دیگه عر زدن نداره! اصلا حالا که اینجوری شد: پیر فسیل. زیرخاکی زنده
اینجا پرواز ستیزیه؟؟
آقا ما از خدامونه یه رفیق دکتر داشته باشیم یه وقتایی بریم و یه ویزیت مجانی مهمونمون کنه...
اصلا دیگه خودم به جات آپ میکنم تو فقط بشین و دکتر شو...
پاسخ:
انشالله هیچوقت سر و کارت به من و همکارا نیفته!
میدونى زیباترین لبخند دنیا کى زده میشه؟


لبخند بى اراده اى که روى لب یک دوست میشینه وقتى میفهمه تو هنوزم به یادشى!
این پست عجیب زیبابوددوستش داشتم
خواب دیدم که رویاست، ولی رویا نیست


عمر جز «حسرت دیروز» و «غم فردا» نیست


هنر عشق فراموشی عمر است، ولی


خلق را طاقت پیمودن این صحرا نیست


ای پریشانی آرام ! کجایی ای مرگ ؟


در پری خانه ی ما حوصله ی غوغا نیست


ما پلنگیم ! مگو لکّه به پیراهن ماست


مشکل از آینه ی توست ! خطا از ما نیست


خلق در چشم تو دل سنگ، ولی ما دل تنگ


« لا الهی » هم اگر آمده بی « الّا » نیست


موجِ شوریده دل آشفته ی ماه است ولی


ماه را طاقت آشفتگی دریا نیست


بر گل فرش ، به جان کندن خود فهمیدیم


مرگ هم چاره ی دل تنگی ماهی ها نیست


فاضل نظری


[بوسه]
پاسخ:
هوم... مرگ هم چاره ی دلتنگی ماهی ها نیست..............
این روزها دلم گرفته دلم باران خدا را می خواهد آن قدر ببارد و منم آنقدر زیرش بمونم تا حسابی خیس بشم...تو خوب می دونی دلم از کجا پره ه ه ه
پاسخ:
باران کفاف بغض فرو خورده ات که نیست ....
۰۳ آذر ۹۱ ، ۱۹:۵۲ اشنای دوردست
خیلی قشنگ بود خداقوت
پاسخ:
آشنای دور دست؟
۰۴ تیر ۹۵ ، ۲۰:۴۲ آکافیلم | دانلود فیلم جدید
سلام نفس.
وبت معرکه بود ماشالله ..
خیلی حال کردم..
به وب منم سر بزن

دانلود فیلم ۲۰۱۶
دانلود فیلم جدید
http://akafilm.blog.ir