.

إِنِّی آمَنْتُ بِرَبِّکُمْ فَاسْمَعُونِ *

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۳ ق.ظ
کتاب خدا را که بگیری دستت، حرف هایی هست که لزوم بودن شان را با عمق جانت فهمیده ای...فهمیده ای "نماز" حس خوبی به لحظه هایت میدهد و "روزه" روزهایت را زلال میکند.فهمیده ای که باید حواست به خمس و زکات و صدقه و همه ی چیزهایی که الان در زندگی تو هست و مال تو نیست؛باشد!فهمیده ای راست گفتن؛ آرامش روحی خودت را تامین میکند و خوش قولی عزت ات را بیشتر.با تمام وجودت فهمیده ای "انسان" ناگزیر از پرستش است و بی قرار حضور خدایش...فهمیده ای اگر "امام" نداشته باشی؛ آخرتت که هیچ؛ تمام دنیایت را به تنهایی های بی رحم روزگار باخته ای...این ها را فهمیده ای و عمل کردن بهشان آن قدرها هم کار سختی نیست و انجام دادن شان به آشفتگی حالت سامان می دهد...اما چیزهایی هست که هرچه کتاب را زیر و رو کنی سر از کار خدایت در نمی آوری...هرچه احادیث و روایات را بالا و پایین کنی؛ چیزی دستگیرت نمیشود..."ایمان" همین جاست !همین جایی که تو ؛ تمام راه های منطقی و غیرمنطقی را که از سر بگذرانی؛ هیچ دلیلی برای اطاعت پیدا نمیکنی...ایمان همین جاست...همین جایی که تو تعبدا'' دلت را بکشانی همان سمتی که خدایت گفته است...و شک نکنی به خدایی اش...  من مومن نیستم خدا ....مرا به همان عطسه ی روز آخر؛ که سرم را به سنگ لحد می رساند ببخش...پ.ن :*کتاب خدای من• سوره سی وشش• آیه بیست وپنج
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۴
غـ ـزالــ

نظرات  (۷)

۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۴ آموزش نرم افزار هلو
خیلی خوب بود سایتتون خیلی جالبه ممنونم بابت مطاب خوبی که قرار میدین13
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۰ دکوراسیون فروشگاه
ممنونم بابت مطاب خوبی که قرار میدین13
آخ ...
اطاعت ... یک وقت هایی پدر درآر است هاااا .
یعنی قشنگ می زند دهن آدم را صاف می کند.......دهن دل را بیشتر ، راستش !


نفهمیدم خط بالای پ.ن. عطسه ؟
پاسخ:
میت رو که خاک میکنن، همه که میرن؛ بلند میشه بره باهاشون، یه عطسه میکنه، سرش میخوره به سنگ لحد. بعد، بگو خب. :D بعد ؛ اون موقع ست که نکیر و منکر میان. بعد اگه آدم تو دنیا بعد از عطسه ها یادش باشه بگه انی آمنت بربکم فاسمعون؛ ملکه ذهنش میشه؛ اونجا هم میگه؛ بعد نکیر و منکر میرن خونه شون بدون سوال جواب :)) ببین چقدر اطلاعات مفید در اختیارت میذارم؟:D
واقعا ؟
میت ها هم نمی فهمن هاااا :) کجا میخواد بره !
من دیگه روزی 20 تا عطسه رو شیک میکنم.
هی تمرین کنم.
ولی چه ربطی داره به عطسه عایا ؟
اینو ا کجا اوردی؟
پاسخ:
20 تا عطسه پشت سرهم؟ بهارها اینجوری میشی؟زمینه آلرژی دارین تو خانواده؟
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۱ نیازمندیهای ایران
ممنون عالی بود
اون زمان ها ما یه معلم داشتیم
همیشه بهم می گفت
بعد از عظسه بگید
انی امنت بربکم فاسمعون

الان فهمیدم رچا هی می گفت ، البته من هم به طور ناخودآگاه به یاد اون معلم این رو می گفتم :))
پاسخ:
این معلم ها چه خوبن... خدا حفظشون کنه...
می بینم که رگ پزشکی تون گل کرد خانوم دکتر .
ما نابودیم همگی ...
من تو فروردین اشک چشمام قطع نمیشه ...
حالا آبریزشه بگیر نگیر داره ها ولی اشک قطع نمیشه ...
عطسه هم زیااااد ... البته عطسه بیشتر مخصوص مامانمه .
منم دیگه قطره های چشمو ول کردم این همه سال بی فایده بود. فکر کن مثلا شبی 3 تا قطره تو هر چشم !به جاش از اشک ها لذت می برم :)
پاسخ:
خب دخترم ؛ تشریف میارین تست آلرژی میدین؛ تا مشخص بشه دقیقا به چی آلرژی دارین. بعد درمان رو شروع میکنی . و من الله توفیق :))