.

"خوش به حال نگاه آفتابگردان ها"

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ق.ظ
سرکلاس نشسته ایم و دکتر "ر" فوق تخصص مغز و اعصاب اطفال، دارد برای مان از تشنج در کودکان می گوید...استاد نگاهش را از سمت پرده ی سفید اسلایدها می چرخاند سمت جمع و از تفاوت صرع لوکالیزه و ژنرالیزه می پرسد.حوصله ندارم بگویم ژنرالیزه کل سطح مغز را همزمان تحریک می کند و لوکالیزه فقط بخشی از آن را...گوشه ی جزوه ام، آن جا که نوشته ام: "خطی کشید روی تساوی عقل و عشق" یک آفتابگردان میکشم...یکی از گلبرگ هایش را تاب می دهم و برگ قرینه ی ساقه اش را هم بلند تر میکنم.بعد خودکار را میگذارم زمین و به تو فکرمیکنم خدا...یا منورالنور...آفتاب رد نگاه توست و خورشید تویی...لوب لیمبیک مغزم را کشاندم کنار تو. فکر کردم به تویی که آفتابگردان ها تمام بود و نبودشان را برمیگردانند به سمت تو...رو به تو می شکفند...رو به تو جریان میگیرند... در سمت تو اند...و آخرش؛ رو به تو می میرند...خوش به حال همه ی گلبرگ های پیچ و تاب خورده ی آفتابگردان...بغض نوشت:من چی؟ در سمت تو ام؟...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۵
غـ ـزالــ

نظرات  (۳)

انشالله... انشالله که باشیم...

تشنج خیلی مهمه
من 2بار جلو چشام مریض ها تشنج کردن واقعا مبحث مهمیه مخصوصا اطفال
پاسخ:
:)
پس فردا من میخوام بچمو بسپرم دست پزشکای امثال تو که براش شعر بخونی و بگی خطی کشید روی تساوی عقل و عشق ؟

یاد اون پسره افتادم . نجم الدین شریعتی .
در سمت تو ام ... دستم باران ...
( تیتراژ سمت خدا )



وااااااای فاطمه ! دیروز یه استیکر اد کردم تو تلگرام ، یه " به جهنم " داشت ، به محض دیدنش یاد تو افتادم و الهام ... :)))))
میخواستم بفرستم ، گفتم بذارم درستو بخونی !
( الکی مثلا درسم میخونی :)) )

بعدشم !
به من گیر میدی ، درست و حسابی گیر بده دختر !
گیرنده های درد رو کاملا برام توضیح بده :)
از اونجایی که خسته ای میتونی voice بفرستی



امیدوارم چیزی از قلم نیفتاده باشه
پاسخ:
عزیزم... :* یه پست درمورد گیرنده های درد مینویسم برات. اندکی صبر .