.

سمت قبله

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۸:۰۹ ب.ظ
می ترسم... از پس امانت ات بر نیایند... شانه هایم! آسمان بار امانت نتوانست کشید... ... بد شده ام این روزها... خوب می دانی... این بادها به کهنگی ام طعنه می زنند... خدای این روزهای ماه جایت عجیب روی زمین خالی ست جای من در آسمانت چی؟! چند وقتی ست نخ های پوسیده ی دلم تیر می کشند...   پیوست به پست" برای دخترم": عزیزکم... در زندگی ات، بغض هایت را به شانه های هیچ کس نسپار، اما بگذار همه به شانه هایت اعتماد کنند...تکیه دهند به بودنت. سنگ صبور نفس های خیس شان باش همیشه...آدم ها نازک تر از آنند که... پ.ن: 1.در پیله ی من حسرت پروانه شدن بود... 2. چقدر حس این عکس رو دوست دارم...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۰
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۰)

کدوم امانت؟
پاسخ:
آسمان بار امانت نتوانست کشید قرعه ی کار به نام من دیوانه زدند...
خانم دکتر خوش به حال دخترت که تو مادرش می شی...با روح بزرگ و شانه های استواری که خیلی ها اشکاشونو روش می ریزن....
پاسخ:
نیستم خودم... من شانه های هق هق خوبی نبوده ام... ...
متوجه تلمیحت شدم
میگم تو چی فکرمیکنی؟
این امانت چی بوده؟
پاسخ:
اینکه... او خدایم باشد و من بنده اش روی زمین...تمام بودنم امانت است...سنگینی حرف هایش،قول هایم، خلیفه بودنم...روی دوشم... ...
ما آدم ها نازکیم، بسیار نازک...

امشب پروانه می شوی ، خیالت جمع
من هم میترسم فاطمه ..
خیلی ...

پیله رنج من ابریشم پیراهن شد
شمع حق داشت، به پروانه نمی آید عشق
...

عیدت پیشاپیش پرِ محبت اهل بیت(ع).
پاسخ:
عید تو هم مبارک عزیزم...
سلام
راستش دقیقا نفهمیدم کی بیدی!
البته یه حدسایی زدم.
سمانه هم خوبه...
شوهرش رفته بودن سربازی یه مدتی دپرس بود. پنج شنبه یهو اومدن اونم تو شک بود!!!
حتی کلاسای حوزه رو هم نیومد!!!
پاسخ:
سلام... سید نمی خوای عیدی بدی؟ از قول من یه سلام به حضرت آفتاب میدی فردا؟ اگه حرم رفتی...
"تو"
را
به
"خودت"
امانت داده
نه؟
پاسخ:
هوم.... من را... به خودم.........
چقدر این اهنگ رو دوست دارم....چقدر زیاااااااااد...عیدت هم مبارک عقیقم...
سلام
غدیر در راه است...
و ما بر جا.
به امید برداشتن گامی در راه غدیر!
عهد معهود، میثاق ماخوذ، ولایت قبله جانها، مبارکتان!
هماره از خم ولایت مست باشید.
یا علی...


اوهوم
منم چقدر اون عکس بهم چسبید!
اگه روزی پروانه میشی بذار روزگار تا میتونه پیله کنه. می ارزه...