.

مثل زخمی که لبش باز به لبخند نشد...

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰ ب.ظ
حوصله‌ی مقدمه و موخره و کلمه‌هایی که این وسط حقِ بغض‌شان ادا نمیشود را ندارم،گاهی باید یک راست بروی سرکلاف پر پیچ و خمِ نبض‌ات را دست بگیری و ببری بگذاری همان جایی که باید.خلاصه‌اش کنم،گاهی "فهمیده نشدنِ" علتِ جراحت؛ از خود زخم دردناک‌ تر است ، و محکوم به سکوت بودن اسف بارتر... .کاش کسی بود که بفهمد در برابر "فقدانِ" چیزی که روزگاری آن را از تمام دنیا بیشتر خواسته ای،راه حلِ جایگزین و پیشنهادِ جانشین دادن ، دردناک تر از خود فقدان است... توهین به قلب های سند خورده و زخمی آدم هاست...کاش کسی می فهمید شنیدن جمله‌ی "خدا بهترش رو بهت بده" ، "اصلا مثل همون رو بهت بده" ، چقدر شعور وشخصیت و انتخاب آدم را زیر سوال می برد و چطور به فهمِ قلب آدم زخم می‌زند...درد نوشت :من دقیقا همان را می خواستم...نه عین آن را و نه حتی بهتر از آن... خود خود خودش...همان طوری که بود...بغض نوشت:از دوست به یادگار زخمی دارمکان زخم به صد هزار مرهم ندهم...**: انشالله که مولوی تحریفم رو می بخشه... :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۹
غـ ـزالــ

نظرات  (۵)

درسته تو فقظ همون رو میخواستی ولی ما از اینده چیزی نمیدونیم و حتما خدا صلاح دیده که بهت نداده وقتی این اصظلاخ رو به کار میبریم که خدا بهترش رو بهت میده درسته دردناکه ولی یه جورایی تسلی دهنده این هستش که اکه خدا اینو بهم نداده انقدر مهربون و بخشنده هست که بهترش رو بهم بده
همه چیز این دنیا دست ما نیس بعضی چیزا رو خودمون ازدست میدیم ولی بعضی چیزا مال ما نیستن و میرن از اول جاشون پیش ما نبوده پس ما ازدستشون ندادیم
پاسخ:
:)) آهان..ببین به نکته ظریف و دقیقی اشاره کردی به قول شازده کوچولو: _ با غم از دست دادنش چکار کنم؟ _ اول مطمئن شو که به دستش آورده بودی...بعد!
اگر الان نیلو بود لابد می گفت: مولانا؟!
اگر چه من معتقدم مولوی بلخی خراسانی، یک شیعه ی پر و پا قرص است و ردودی که بر وی می شود هزار منفذ دارد، ولی اگر به جای شما بودم مولانا را می کردم مولوی، که دوستم-یعنی دوست شما- ناراحت نشود.
یا مهدی!
پاسخ:
بله چشم. :)حتما ... هر عارفی...اگر به حق باشد...قطعا شیعه بوده...
آقای نجفی ممنونم! :)

عجب! جنابِ نجفی نظرشان در بابِ مولوی را رو نکرده بودند! البتّه که بنده تا امروز بر این عقیده‌ام که ملّای رومی بسی خبیث بوده است و ناصبی!
پاسخ:
:))))) خبیث !
در مترو هستم و راهیِ حرم.
دعاگوی دوستان هستم.
برمی‌گردم فاطمه جانم و می‌خوانم اِن‌شاءللّه!
پاسخ:
خوش به حال همه ی ماهایی که دعای مان میکنی در حرم امام رئوف... تشکر عزیزم...