.

سر به راه...

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۲۷ ب.ظ
خودت خوب می دانی این واژه ها لال تر از آن اند که حرفی داشته باشند... دلم...هزار راه می رود... وقتی... وقتی.. همه ی این راه ها را نباید برود... همه ی این راه ها رفتنی نیستند...بعضی هایشان باید کوتاه تر شوند... مسافر مقصد "او" راهش نزدیک است... نگرانم دلم سنگی شود...نه تنگ... ... قبلا هم گفته ام...لطفا از دیوار دلم بالا نرو... زل نزن به چشم هایم، خودت را در خیسی شان جستجو نکن. من گشته ام.نیست. جای خالی این تکه از دلم بدجور توی ذوق می زند. چاره اش اما... هعی... ه م ی ن که نه! ولی همین! دوست ندارم زندگی ام به همین سادگی "بگذرد" . . . اگر چه وصله ی ناجوری ست...اما... این حرف ها را سنجاق کردم به دلم... پ.ن: 1.ببخش همسایه اگر سر در نیاوردی. خود عقیق هم نفهمید ... 2. بدجور دلم غزل می خواهد... 3. پیوست به پست برای دخترم: هیچوقت حرف های دلت را به خورد دکمه های سرد کیبورد نده... 4. مخاطب خاص این پست شاید خودم بودم...شاید تو...که این روزها بیشتر از هر زمان دیگری دوستت . . . 5. این روزها عجیب بوی محرم می دهند... 6. این پست تا الان که ساعت 4 و 10 دقیقه صبح است حداقل 20 بار ویرایش شد!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۵
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۶)

سلام
شاید اون موقع که دختری داشته باشی، دیگه کیبورد نباشه. مثلا ملت فکر کنن بعد تایپ شه!!!
پاسخ:
سلام! اینم حرفیه!
سلام.
حرفهای دل مال همسایه نیست که نگران فهمیده شدنش باشی.
حرفهای دل مال دله... مال خودت ...
همین
اتفاقا اگه حرف دل فهمیده بشه میشه حرف عمومی !
۰۶ آبان ۹۱ ، ۱۰:۵۵ ما(من و گاهی بابا)
بوی محرم همیشگی ست ...
من این روزها بیشتر از هر وقت بوی غصب به مشامم میرسد بوی غصب ولایت امیر (ع)...

پیشاپیش غدیر مبارک
سلام
قبلا هم با همین اسم می نوشتین؟
جای دیگه ای می نویسم.
ممنون که بهم سر زدین
پاسخ:
سلام... نه. آدرس جدیدتون رو نمی دید؟
خوبرویان جفا پیشه وفا نیز کنند...

هعی...
بی حرف...
پاسخ:
نفهمیدم منظورتو...
مگه من پست تو رو فهمیدم!؟

از یه پست گنگ چه انتظاری داری جز کامنت گنگ؟
و دیگر هیچ!!!
ما که نفهمیدیم آخر این دلته که بهونه می گیره یا تویی که از دستش گله داری
پاسخ:
چه تفاهمی! ما هم نفهمیدیم!
۰۷ آبان ۹۱ ، ۱۹:۳۸ آفتابــــ گردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام


می فهممت فاطمه...تقریبا مطمئنم.
اگر حرف های دلش را به دکمه ها نسپارد ، به چه بسپارد؟
از اینکه دلت را به این دکمه ها میپساری حس بدی داری؟
پاسخ:
نه...اما...
اسم بسیار زیبایی براش انتخاب کردن نام دار باشه انشالا
پاسخ:
یعنی معنی ش رو میدونید؟! یعنی لازم نیست معنی اسمش رو توضیح بدم.واقعا؟
به گمونم لازم نیست
اسم چشمه ای در بهشته تسنیم مگر اینکه من اشتباه کنم
پاسخ:
بله. آیه 26 سوره متففین! چشمه ای که مقربان(ائمه) از آن آب می نوشند.
hameye in rah ha raftani nistanad areeeee
عقیق جونم منو ببخش بخاطر کمرنگی هام و یادم هم نیست که جواب اون کامنتای خصوصیت رو دادم یا نه ولی همینکه میای وبم و قابل می دونی که نوشته های من ناقابل رو بخونی کلی برام ارزش داره عزیزم
خاله شدنت هم خیلی منو سر ذوق آورد و تبریک میگم
اسمش به نظر منم خیلی زیباست
انشالا نی نی خودت
می دونی پستای قبل رو هم خوندم و راستش کلی حرف داشتم ولی منم بچه ی حرف گوش کنی نبودم و اون عکسه کاری با هام کرده که الان یادم نمیاد چی می خواستم بگم
من اصلا" نمی تونم جای تو باشم خانومی
خوش به حالت که دلش رو داری
خسته نباشی عزیزم
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علی بن ابیطالب

شکر بر نعمت ولایت

شکر بر نعمت شیعه ی علی بودن

شکر بر نعمت مسلمانی

شکر بر نعمت دوست داشتن اهل بیت رسول


یا رسول الله !

فرمودید: حاضران به غایبان و پدران به فرزندان تا روز قیامت برسانند که شما در روز غدیر جانشینان خود را معرفی فرمودید.

عید ولایت و امامت بر تمامی ولایت مداران مبارک
در راببند روی دلت ف ا ط م ه ی من ..

آن وقت این اشک است که باید "راه"بگیرد وبرود ..


دلم برات تنگ شده .. بادمیامد ..سردم بود ..جواب تلفن راهم نمیدهی دیگر ..

خوب باشی ..
پاسخ:
کی تلفن زدی؟! نه بابا ما از اون خونواده هاش نیستیم!!B-)