.

انگشت های مهر خورده ...

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ق.ظ
تجربه های اول را دوست داشتم همیشه...مثل کل دیروز را... که بودم و رای بود و انتخاب و انگشت مهرشده...دیشب یک دقیقه هم چشم هایم روی هم نیامد...تمام حواس ام را جمع کردم که بی خوابی ناشی از تنظیم ساعت بیولوژیک بدن؛ روی دقتم موقع شمارش آرا تاثیری نگذارد ...از صبح تا آخر شب هرکاری که میشد کردم...آن قدر که خودم هم فکرش را نمیکردم این قدر انرژی برای هرکاری را داشته باشم...هروقت کسی خسته میشد؛ به جایش من بودم تا آخر...حالا که هنوز هم در حوزه اخذ رای نشسته ام منتظر رسیدن بازرس شورای نگهبان برای بردن صندوق ها ؛ هنوز هم ذره ای احساس خستگی ندارم ....آن قدر کل دیروز را از تجربه های جدید ذوق داشتم که خستگی را حس نکنم....از اینکه حدس بقیه درست از آب درنیامد؛ که گفتند با این کارهایم شب نشده از پامیفتم؛ خوشحالم...از اینکه هنوز هم خسته نشده ام هم.... .از الان دارم فکرمیکنم به کلاس رانندگی بعدازظهرم و امتحان فردا ... که چقدر میشود آرام بود با ذوقی که حالا کور شده؟...پ.ن :دلم میخواست خیلی چیزها از تجربه های دیروز بنویسم....اما....بی خیال شدم ... بگذریم....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۸
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۰)

خدا قوّت!
سمارش باید کارِ خیلی سختی باشد!
پاسخ:
هم سخته...و هم دقتت باید خیییلی بالا باشه چون حق الناسه ... در کل ولی کار خیلی شیرینیه....من که خیلی دوست داشتم ...
شمارش

من باز نامم را فراموش کردم. :)
پاسخ:
:* شما اسمت هم یادت بره بابت اعراب گذاری های دقیق مشخصه که کامنت شماست... :)
خوشحالم که دوست پاشتی و بهت خوش گذشت، عزیزم.
قربانت.:)
پاسخ:
:) ممنون تشکرات.
داشتی. :)

تایپ با گوشی هنوز برای من ریاضته!
پاسخ:
اصلا همین که شما به تایپ و کامنت گذاری با گوشی رو آوردی جای بسی تعجبه :)) برقرار باشی عزیز دل ...
چه قدر خوب که سر صندوق کسی باشد که حق الناس را خرافه نمی داند
پاسخ:
خیلی وقت بود نبودی ها.... حواست به دل تنگ من هست ؟ ...
کامنت نذاشتن به منزله ی نخوندن پست ها نیست ...
ارغوانو دست کم نگیر :)))


وااااای چه قدر خوشحالم که داری وب می نویسی ...
پاسخ:
ارغوان .... :) :** اسم قشنگیه...خصوصا وقتی میم مالکیت بچسبه بهش....
بعد پنج سال تازه یادت افتاده بگی اسم قشنگیه ؟!
پاسخ:
قبلا نگفته بودم ؟ ... چه عجیب... عجیب تر اینکه تو 5ساله میخوای منو حضوری ببینی و هنوز این افتخار نصیبت نشده...دو نقطه دی !
:))
قربانت عزیزم.
پاسخ:
:*
سلام خواهر
خخخ
خوشم اومد از پستت
مخصوصا اون تیکه فکر نمیکردم انقد انرژی داشته باشمش...
منو یاد اردو جهادی انداخت...
واقعا یه وقتایی ادم از خودش تعجب میکنه
واقعا یه وقتایی ادم کشف میشه

راستی منم رای اولی بودم بر هر دومون مبارک
پاسخ:
سلام. بنده رای اولی نبودم... اسم تون رو نگذاشتید... ممنون از حضور و توجه تون...
سلام مجدد
نکرد... آشنا نیستم
پاسخ:
سلام.