.

این یک راز است...

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۳ ق.ظ
شش سال ام بود، در خودم خدا را حس میکردم.سوال های من و محمد درمورد خدا خیلی وقت بود شروع شده بود...مادرم مدام اصرار داشت بگوید خدا یکی ست...راست می گفت اما...***از همان روزها دستم را گرفتی خدا...آن روزها معنی این که خدا همه جا هست را نمیفهمیدم.فکرمیکردم خدا می چرخد.یک جای ساکن نمی ایستد و هی در خانه ی ما از هال به پذیرایی می رود و لابد مثل من چند ثانیه ای به خودش در آیینه و شمعدان عروسی مامان نگاه می کند و رد میشود همان روزها هم فکر میکردم تو ولی بیشتر دوست داری لای ابرهای نرم بنشینی و نگاهم کنینور خورشید از لای ابرها می زد بیرون ولی چشم های تو را نمی زد...تو هنوز هم مثل آن وقت ها حواست هست من دفتر املایم با جلد سبزش را کجا گذاشته امحواست هست من آرام از کنار باغچه رد می شدم که گنجشک کنار درخت نترسدحواست هست که از تاریکی شب های حیاط می ترسیدم و دلم نمی خواست هوا که تاریک می شود تنهایی به درخت های به و سیب و گردو و توت نگاه کنم....آن روز که من روی پله های سنگی حیاط زمین خوردم را تو خوب یادت هست...این که پایم خون آمد و زخم شد و دلم نمیخواست کسی بفهمد را هم تو یادت است...تو یادت است که من مغرور بودم...دلم میخواست حریم شخصی ام انحصاری باشد و لطمه ای نخورد...****تو پا به پای من قد کشیدیمشکلاتم که بزرگ تر می شد خدایم هم بزرگ تر میشد و حواسش جمع تر...هنوز هم مثل همان وقت ها که میگفتم خدای من با بقیه فرق دارد،و مادرم لبش را می گزید و میگفت خدا یکی ست،هنوز هم فکرمیکنم خدای من با بقیه فرق دارد...خدای من بزرگ تر....مهربان تر...حکیم تر...عمیق تر...احساساتی تر و جدی تر از خدای بقیه ی آدم هاست....این یک راز است...یک راز مهم که نیاز نیست ولی پنهان بماند...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۵
غـ ـزالــ

نظرات  (۱۶)

پست امام رضایی می خواستم...
عیدت مبارک
پاسخ:
امام رضایی بود... عید شما هم مبارک
خدای من با بقیه فرق دارد
خدای من بزرگتر
مهربان تر
وهاب تر
جبار تر
تواب تر
عمیق تر
دقیق تر
زلال تر
لطیف تر
فهیم تر
دانا تر
خدای من بهتر از خدای بقیه است
پاسخ:
این یه راز همگانیه...
خوشا رازِ تو...
خیلی خوب بود فاطمه جان...
پاسخ:
چرا وبلاگ شما حذف شده؟
خدا بلد است
خودش را هم قد و قواره ی خدای ساخته ی دست قلب ما کند...

مث همیشه... خوندن پستات خوب میکنه حالمو... فاطمه اگر بدونی چقدرررر دلم واسه " به جای خودم " تنگ شده ....
پاسخ:
کمی تا قسمتی آبی... نگاه ساکت باران ...به جای خودم دیوانه عقیق . . . . . سیر تکاملی اسم های من ! :)
سلام.
به تعداد تک تک آ دمها
قلبى هست.
و این یعنى ظرفى براى تعریف ازخدا.
پستت عالى بود.
بوسه.
پاسخ:
سلام عزیزم.... ...
سلام. اگه از این "نیلو" خبری یافتید به ما هم خبر بدید لطفا.
بعدش اینکه منم با جملۀ آخر این "پرواز..." هم عقیده ام!
پاسخ:
چشم :( اتفاقن میخواستم در جواب کامنت پرواز بگم حرفای "خاکستر صامت" رو داری میزنی! :)
نمی دونم چرا گاهی وبتون اسم افراد رو ثبت نمی کنه یا فقط با من(نجفی) سر یازی نداره؟
تو که با ما سر یاری نداری/ چرا هر نیمه شو! آی به خوابُم...
پاسخ:
:) اسم ها رو ثبت نمیکنه گاهی چون میدونه من جنس کلمات و کامنت های شما رو تشخیص میدم :) نیازی به اسم نیست!
اصلاح: آیی
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۰۴:۱۷ نیوشا شایان مهر

www.iAlexa.ir

افزایش بازدید واقعی سایت شما
افزایش بازدید واقعی وبلاگ شما

افزایش فروش واقعی فروشگاه شما

افزایش رتبه سایت شما در الکسا و گوگل

افزایش آمار بازدیدکننده سایت شما تضمینی

به همراه قرعه کشی بی نظیر و واقعی
دارای نماد اعتماد الکترونیکی

جوایز :
هر 1000 تومان خرید = 100 امتیاز

کامپیوتر 10 میلیونی با آرم آی الکسا
یک عدد تردمیل بازرگانی لطیفی
تلویزیون OLED سامسونگ 2015
یک میلیون بازدید رایگان
گوشی لومیا 1520 نوکیا

شما میتوانید با خرید بازدید یا ارتقاء کاربری و یا فعال کردن زیرمجموعه گیری ،امتیاز خود را افزایش دهید و شانس خود را در قرعه کشی بیشتر نمایید


نماینده رسمی سایت الکسا در ایران

آی الکسا

www.iAlexa.ir
پست خواستگاری بذار:))
پاسخ:
حال ندارم بنویسم دیگه...قبلی ها رو هم کامل ننوشتم...
عزیز دلم....
این قشنگترین پست همۀ وبلاگات بود...
عالیه...
لینکشو میذارم توی وبم...
پاسخ:
عزیزم... مرسی از از نظر لطفت...
یه دونه خواستگاری تخیلی بذار
پاسخ:
هنوز از سری خواستگاریا مونده که ننوشتم. حال ندارم دیگه بنویسم...بعدیا رو هم حال ندارم بنویسم...
چقدر قشنگ بود
پاسخ:
:)
به وب منم سر بزنید انصافا خیلی خوشحال میشم جدی میگما
خب دیگه خواستگار نیومده تا برامون تعزیف کنی؟
می دونی که من از امر خیر چقدر خوشم میاد!!!
پاسخ:
چرا بابا بقیه شم حوصله م نیومد بنویسم.حتی همون قبلی ها رو اونا رو هم که دیدی تاریخ هاشو میزدم مینوشتم میدونی بعد از یه مدت به این نتیجه رسیدم که نوشتن ازشون کار بیهوده ایه
ببخشید، الان پرسشتو دیدم عزیزم. چون عمرِ وبلاگم کمتر از دو سال بود و بلاگفا در آن دورۀ ویرانی، آن را حذف کرد.
پاسخ:
عه... چقدر بد... بیشتر باش عزیزم...وبلاگ جدید...خونه ی جدید...